Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

KiwiGirl schreef:.Haai Alison..
Mensen niet zeuren Alison kan goed rijden dus..
Leuke foto's Alison , ik mag bijna nooit meer komen vanwege slecht rapport enzo. Maar gelukkig hebben ze jou ook nog want je verzorgt er toch weer (leuk)..
Doei doei xxies Kimmie..
sennerin schreef:Wat je deed is gevaarlijk zeker als het dan nog zo'n jonge hengst is!!!
Ander vind ik dat niet erg moest het geen hengst zijn en niet zo jong zou ik dat niet erg vinden maar nu het een 3-jarige hengst is![]()
Ik deed op mijn ex-huurhaflinger van 13 ook zo'n dingen, dan kroop ik erop in de stal(los) en legde ik mij gewoon neer ze deed egt niets!!
Zelf op de weide en paddoc zonder zadel en hoofdstel(met halster en halster touw) door de weide crossen(zonder cap ofzow).. Is MIJN keus en gebeurd er mij iets is dat mijn fout...
Hopelijk denk JIJ erook zo over en besef je dat dat toch ietsie te gevaarlijk is..

Manuutje1990 schreef:Ik geef je groot gelijk. Altijd maar als als als (Als mijn kat een koe was, dan kon ik ze melken achter de stoof.). Ik zeg niet dat het slim is, maar goed, zo 'n heisa vind ik een beetje overbodigDaar hoeft het geen driejarige hengst voor te zijn hoor.. Om er een ongeluk mee te krijgen.
Maar ik vind nog steeds onzinnig dat iedereen zich zo druk maakt. Er kan altijd wat gebeuren, niet alleen in die situatie, als je daar overal zo bij na gaat denken kan je beter helemaal niks meer met je paard doen.
.
.

Margon schreef:KiwiGirl schreef:.Mensen niet zeuren Alison kan goed rijden dus
Zelfs als je net zo goed als Anky rijd is dit nog gevaarlijk!

.
)
Arabian_Girl schreef:nou ik snap niet wat jullie probleem hier mee is!
we moeten toch zelf weten hoe we t doen.
we zoeken echt niet uit van zo ja dit is lekker gevaarlijk dit gaan we is doen!
we doen t juist zo omdat t minder gevaarlijk is als het al gevaarlijk zou zijn dus

..[/quote]