ik @ dressuurwork op suuuper mooie haflinger!!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xx_Irisje

Re: ik @ dressuurwork op suuuper mooie haflinger!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 13:56

let op je handen,
vuist maken en duimen naar boven en naast elkaar houden.

en prbeer je been wat langer te maken, ziet dr goed uit Lachen

Dessie12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 16:44

ookal zijn misschien de zweetbladen iets te klein, wil niet meteen zeggen dat het paard er last van heeft..toch? Knipoog

LinCas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 17:05

Hermesdeux schreef:
Dat zadel kun je zeker zien. Is gewoon te klein. Kijk eens naar de kussens, totaal geen vulling en je zweetblad eindigt nog boven je knie! Daarbij komt dat op de laatste foto duidelijk te zien is dat hij ook krap ligt op je schoft... maar als het lekker zit voor jou, lekker doorrijden dan... paard lijkt zich (nu nog) niet te hinderen...

eerste even hier op reageren Tong uitsteken
het is een klein zadeltje ja, maar ik moet je zeggen deze haflinger heeft een onmogelijke rug. hij heeft bijna geen schoft waardoor een goed zadel erg moeilijk is om te vinden. er hebben al heel wat zadels op gelegen en geloof me dat zijn er veel. maar de een schoof en de ander paste weer niet. deze is dan wel wat kleiner, maar hij blijft zitten en de pony heeft er geen last van. maar hij is wel wat aan dek leine kant dat klopt Knipoog

nou lautje! klasgenootje Tong uitsteken
ziet er leuk uit hoor, sjim en jij volgende keer foto's van luke he Knipoog
ziet er wel heel leuk uitsamen!!
wassie wel beetje lief?
zie je morge weer op school
dikke kuss

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 17:28

Leuk paardje alleen hij loopt mij iets teveel op zijn voorhand Bloos

lllaura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-05 19:08

Hermesdeux schreef:
Dat zadel kun je zeker zien. Is gewoon te klein. Kijk eens naar de kussens, totaal geen vulling en je zweetblad eindigt nog boven je knie! Daarbij komt dat op de laatste foto duidelijk te zien is dat hij ook krap ligt op je schoft... maar als het lekker zit voor jou, lekker doorrijden dan... paard lijkt zich (nu nog) niet te hinderen...

even eerst, het is mijn paard niet en ik heb ook geen invloed over wat voor zadel er op z'n rug ligt! en het is misschien wel klein, maar hij heeft er heus geen last van geloof me maar, anders zou ik ook echt niet op hem gaan rijden hoor! en je kan ook overdrijven.. dat het zweedblad al stopt boven mijn knieen...
okee jongens ik weet dat het zadel te klein is maar ik kan er niks aan doen, want het is mijn paard niet!!
nog bedankt voor alle reacties! Haha!
xxx

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 19:17

lekker ding is het zeker wel

probeer je hakken wat meer uit te drukken en let erop dat hij niet op de voorhand valt

het zadel lijkt mij idd wat op de schoft te drukken en aan de kleine kant te zijn, maar een foto is maar een foto natuurlijk

lllaura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-05 19:32

LinCas schreef:
Hermesdeux schreef:

eerste even hier op reageren Tong uitsteken
het is een klein zadeltje ja, maar ik moet je zeggen deze haflinger heeft een onmogelijke rug. hij heeft bijna geen schoft waardoor een goed zadel erg moeilijk is om te vinden. er hebben al heel wat zadels op gelegen en geloof me dat zijn er veel. maar de een schoof en de ander paste weer niet. deze is dan wel wat kleiner, maar hij blijft zitten en de pony heeft er geen last van. maar hij is wel wat aan dek leine kant dat klopt Knipoog

nou lautje! klasgenootje Tong uitsteken
ziet er leuk uit hoor, sjim en jij volgende keer foto's van luke he Knipoog
ziet er wel heel leuk uitsamen!!
wassie wel beetje lief?
zie je morge weer op school
dikke kuss

hee linnie! Haha!
jij ookal op bokt? Tong uitsteken gezellie! Knipoog
wel snel foto's van jou en je babytje erop zetten hè? Haha!
xxx