wat een mooie foto's zeg!!
echt schattig beesie lijkt dat mij
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
evitatinkle schreef:Sjapoer is haar vader (van Saoud v. Jonker), en haar moeder was een 3/4 arabier, een witte. Met haar ben ik M dressuur en Z springen geworden.
vooral die van het steigeren.
pharagirlke schreef:vind t er niet ongedwongen uit zien![]()
pharagirlke schreef:op zich, zo hoog steigert ze niet (de laatste is wel hoog maar niet echt 'link', niet link genoeg om om te klappen)
anders had ze al van de mijne afgelegen. Haar eigen paarden kan je ook niet dwingen
dat accepteren ze gewoon niet.

*volcano* schreef:pharagirlke schreef:vind t er niet ongedwongen uit zien![]()
Motivatie?pharagirlke schreef:op zich, zo hoog steigert ze niet (de laatste is wel hoog maar niet echt 'link', niet link genoeg om om te klappen)
Mee eens!

(alleen niet op commando, ben net alles aan he tdoen om t eruit te krijgen) Dus ik ken wel de grens van 'omklappen of niet'
(anders weet ik neit wanneer ik er af moet springen en wanneer ik kan blijven zitten
) Alikesflame schreef:Eva gelukkig weet jij hoe jij en je paard zijn. op bokt denk veel mensen anky te zijn of gewoon alles beter te weten. gelukkig weten jij en ik allebei beter.
evitatinkle schreef:Wat is eigenlijk gedwongen? Door op een paardenrug te gaan zitten 'dwing' je je paard toch altijd bepaalde dingen te doen?!