Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sophie_kurk schreef:ziet er goed uit hoor liza,pride is en blijft gewoon een mooie ponyjammer dat je iets te groot bent.. dat heeft denk ik ook wel invloed op je houding, maar ik denk dat het wel gaat lukken in de M1
LadyLuna schreef:Ik vind het te groot wel mee vallen hoor, ik ken meisjes die zijn denk ik nog wel 10 á 20 cm langer op een d-pony en die steken er helemaal met hun benen onderuit, ik vind het nu nog wel een normaal beeld
jaggie schreef:Ik vind je houding nog niet eens zo verkeerd als je zelf zegt, je zit maar een klein beetje te ver naar achter. Let er wel op dat je je handen niet vastzet, hoe verleidelijk dat ook mag zijn als hij rechts niet loslaat (heb er zelf nl. ook nogal last van). Veel wendingen enzo rijden om hem rechts soepel te krijgen.
SplashIsLief schreef:Leuke foto's liz! Eindelijk prideje weer terug! Kan niet wachten tot jullie bij ons komen rijden!!!
suziej schreef:Pride is echt een lekkerding,
en jou houding vind ik niet eens zo strorend hoor!
Het lijkt alleen wel of het zadel heel ver naar voren ligt (vooral de eerste rijfoto).
Maar verder ziet het er heel leuk uit hoor,
en ik vind je helemaal niet te groot.
Pasha schreef:Heey Liza!!!![]()
Nou ik vind hem hardstikke goed lopen hoor, voordat ie zon lange tijd heeft stil gestaan!!
Kan je niks van zeggen
Dus lekker door trainen en dan heb je zo de wp weer te pakken
die 2e foto Pride is VET
Sylleke schreef:Wat een mooi paardje! Hoe krijg je 'm zo proper.
Hele leuke foto's.
evitatinkle schreef:wauw, ik ben gek van schimmels en dit is een hele mooie. Wat me wel opvalt is dat de hoeven zo lang zijn op de eerste 2 foto's, en dan vooral de hielen. Is dit voor een reden of maakt de foto dat het er gewoon zo uit ziet?
sophie_kurk schreef:haha ik bedoelde eigenlijk met te groot voor pride dat je je benen op moet trekken om te drijven, en dat dat invloed heeft op je houding! Maar een maatje groter zou wel mooier zijn, niet dat dit erg misstaat hoor, het kan nog best! Ik vind idd liza dat je houding wel erg verbeterd is, je knikt minder in idd, nu niet meer naar achter hangen en dan s het allemaal netjes. Verder vind ik pride in het echt er beter uitzien als op sommige foto´s.. er zitten echt stukken bij als ik je zie rijden dat ik denk van wooowen dan heb ik het vooral over de galop! Ik weet heel zeker dat als je zo rijdt in de proef dat die wpen zo bij elkaar zijn, dus je weet wat je te doen staat
haha nu maar hopen dat pride geen pony-etende bloembakken ziet, of vleesetende kabouters (het is net of pride ze aantrekt hij ziet ze zo vaak
)
miesie schreef:Ziet er netjes uit hoor!
Let er alleen wel op, dat je niet piano gaat spelen en niet je binnenhand optrekt![]()
Ik vind Pride wel een hele stoere schimmel hoor
elibeest schreef:Hey Liza,
Pride ziet er goed uit hoor.. hoe hoog is ie nou? En wat voor ras?
Is misschien een leuk duo met Pako (marsss)
Groetjes,
Eliane