En wat is die vos een
beesie zeg 
(die bruine mag er ook wel wezen hoor maar die vos is helemaal mijn kleurtje
) Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
beesie zeg 
) Prisca schreef:Saffierie schreef:Jah , het meisje met haar rode trui zit wat te ver naar voren, en kijkt steeds naar beneden..Verder zijn het wel super mooie beestjes
haha beide zelfde meisje. Als je je nek niet wilt breken zou ik bij een jong paard (zoals beschreven in titel topic) maar naar voren zitten. Heb het zelf ondervonden dat het niet handig is netjes rechtop te zitten bij een jong paard.
Leuke paarden vooral de eerst is een mooie verschijning om te zien misschien als de vos zijn spanning kwijt is ook wel hoor.
Meeeeeeeeeer foto's.
Agja, ik heb nog nooit op een jong paard gezeten voor te beleren dus ja

)
!
Missouri schreef:Ze doen het goed zo he? Die bruine lijkt iets meer balans te hebben.
ERUG knappe dieren, maar dat vond ik de vorige keer ook al
Maar al waren het kromme bokken, jij krijgt een ezel nog als een dressuurpaard op de foto![]()
Ruudjw schreef:Daantje doet zo te zien goed haar best.
Nog even en we kunnen hier met z'n allen het bos in, want inmiddels heeft ze zowel Verdi (Vos) en Vito (Bruin) los zonder longe gereden.
En inderdaad bij een jong paard zit je eerst wat verder naar voren, om het stijgeren te bemoeilijken en een eventuele bok te kunnen incasseren. En verder natuurlijk de band om de hals voor de onverwachte acceleraties :P.
Inmiddels zitten ze in de wei de shetdame aardig op stang te jagen.
Doe Daan de groeten.