Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Diana_Mabel schreef:Ik mag dus niet voorwaarts rijden moet in jogtempo dus er valt niet zoveel op te vangen.
Op een gegeven moment heb ik wel iets meer been gegeven en toen kon ik wel opvangen en daarna snel lucht en die ontspanning opzoeken dat ging heel goed omdat ik naar mijn gevoel luisterde een vriendin stond op de grond en die zei toen dat het er beter uit zag.
Daarvoor drukt ze haar staart stijf tegen haar bil.
Bets schreef:Diana_Mabel schreef:Ik mag dus niet voorwaarts rijden moet in jogtempo dus er valt niet zoveel op te vangen.
Op een gegeven moment heb ik wel iets meer been gegeven en toen kon ik wel opvangen en daarna snel lucht en die ontspanning opzoeken dat ging heel goed omdat ik naar mijn gevoel luisterde een vriendin stond op de grond en die zei toen dat het er beter uit zag.
Daarvoor drukt ze haar staart stijf tegen haar bil.
Het heeft niet te maken met sneller gaan, voorwaarts rijden, maar actief/vlijtig van achteren maken, je kunt dat ook in verzameling doen bij wijze van...
Littleghoul schreef:Diaan, maak je niet zo druk! Je kan rijden, en je hebt goed geluisterd naar de DA, je kan het best!
Komt wel goed... niet teveel nadenken.. maar doen!
lief die peptalk