Ullie eindelijk dan toch @ work!!!!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Woodstock

Re: Ullie eindelijk dan toch @ work!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-05 18:32

veraA schreef:
Je zit voorover omdat je benen naar achter liggen(of je benen liggen naar achter omdat je voorover zit).. Ja eens zonder beugels en eventueel een keer z.z.(zonder zadel) rijden ! Dan leer je op je kont te zitten Haha!

Haha idd goed plan Ja Ben alleen bang dak der z.z. heel snel afstuiter gezien k behoorlijk scheef en voorover zit Haha!

PingWing

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 20:31

Whaahaa!!! Joa, kom op, dat doen we!!! Jij zonder zadel op Ullie Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken Das nog leuker dan met Dressuurzadel!!!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 00:02

Woodstock schreef:
veraA schreef:
Je zit voorover omdat je benen naar achter liggen(of je benen liggen naar achter omdat je voorover zit).. Ja eens zonder beugels en eventueel een keer z.z.(zonder zadel) rijden ! Dan leer je op je kont te zitten Haha!

Haha idd goed plan Ja Ben alleen bang dak der z.z. heel snel afstuiter gezien k behoorlijk scheef en voorover zit Haha!

Dan kom je een keer zonder zadel rijden op die fjord van me. Clown

Mim11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 10:59

Ok dan, weer lekker veel boktgezeur.... Haha!

Ik vind dat je 't super doet, en eerlijk gezegd: bij deze is bewezen dat je lang niet altijd op een foto kunt zien of iemand zaagt of trekt of wat dan ook. Als er iemand een zacht handje heeft ben jij het! (Ja dit is een compliment, na al het commentaar Vork )

ps voor ik heel bokt over me heen krijg: sommige dingen zijn inderdaad waar, ze heeft heel gekke handen en benen, hihi!

See you, misschien kom ik van 't weekend weer langs, wedstrijd in M'bree, toch?

x Mimpje

Kaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 11:25

Beste bokkers... Leuk al dat commentaar....

Ga zelf eens op een (stout Bloos ) jong paard zitten, ik geloof dat TS al blij is dat ze de bak rond komt zonder überhaupt rare fratsen te vertonen...

Woodstock

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-05 18:17

Kaja schreef:
Beste bokkers... Leuk al dat commentaar....

Ga zelf eens op een (stout Bloos ) jong paard zitten, ik geloof dat TS al blij is dat ze de bak rond komt zonder überhaupt rare fratsen te vertonen...

Hehe eindelijk iemand die t snapt Lachen thanx!!!!

Woodstock

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-05 18:19

Mimpje schreef:
Ok dan, weer lekker veel boktgezeur.... Haha!

Ik vind dat je 't super doet, en eerlijk gezegd: bij deze is bewezen dat je lang niet altijd op een foto kunt zien of iemand zaagt of trekt of wat dan ook. Als er iemand een zacht handje heeft ben jij het! (Ja dit is een compliment, na al het commentaar Vork )

ps voor ik heel bokt over me heen krijg: sommige dingen zijn inderdaad waar, ze heeft heel gekke handen en benen, hihi!

See you, misschien kom ik van 't weekend weer langs, wedstrijd in M'bree, toch?

x Mimpje

danke Bloos K denkt btw dak t hele weekend moet werke Boos! Mja als k op tijd klaar ben zie k je misschien toch nog ff Lachen

PingWing

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 19:50

ennes.... lekkere, kruip eens deser dagen dan eens op mo as je tijd hebt. Kun je en je zit oefenen, en hij mag werken. Ik weet cker dt ie t leuk gaat vinden want hij verveeld zich kapot nu hij meer dan 4 dagen vrij heeft gehad Knipoog