waren zeer onregelmatig en ik zag niets uitstrekken. Het lijkt me best nog een leuk paard, maar er zijn nog wel wat puntjes voor verbetering.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

waren zeer onregelmatig en ik zag niets uitstrekken. 

Citaat:Sorry, maar ik snap niet dat je dit op internet zet. Ook niet als het de eerste keer buiten is.

Cowgirl schreef:Citaat:Sorry, maar ik snap niet dat je dit op internet zet. Ook niet als het de eerste keer buiten is.
Waarom niet?
Volgens mij mogen we niks meer op bokt plaatsen want op elke foto komt gigantisch veel commentaar.
De TS mag haar rijkunsten toch wel laten zien en iedereen die een beetje weet hoe dressuur eruitziet ziet toch gelijk dat het helemaal geen changement is die gevraagd is.
En dat er nog een hoop aan gesleuteld moet worden.
Ik als bosscrossen had dat al direct gezien.![]()
Ik zal zelf nooit zulk belachelijk commentaar geven omdat ik weet dat ik net zo heb gereden op net zulke etterbakken op diverse manege's.
het zijn overigens WEL de paarden waarop je leert rijden.
Zie er toch ook e3ens een beetje de humor van in...dat stijve gedoe altijd hier. bah.
Cowgirl schreef:Citaat:Sorry, maar ik snap niet dat je dit op internet zet. Ook niet als het de eerste keer buiten is.
Waarom niet?
Volgens mij mogen we niks meer op bokt plaatsen want op elke foto komt gigantisch veel commentaar.
De TS mag haar rijkunsten toch wel laten zien en iedereen die een beetje weet hoe dressuur eruitziet ziet toch gelijk dat het helemaal geen changement is die gevraagd is.
En dat er nog een hoop aan gesleuteld moet worden.
Ik als bosscrossen had dat al direct gezien.![]()
Ik zal zelf nooit zulk belachelijk commentaar geven omdat ik weet dat ik net zo heb gereden op net zulke etterbakken op diverse manege's.
het zijn overigens WEL de paarden waarop je leert rijden.
Zie er toch ook e3ens een beetje de humor van in...dat stijve gedoe altijd hier. bah.
Knap hoor, met zo'n schrikkerig manegepaardje. Probeer aan de hand van het filmpje zelf je fouten in je houding eruit te halen, daar leer je het meest van!!
Ik wee tniet of het binne ook zo is maar ik vond hem niet echt geweldig goed aan je been. mar vind het echt knap dat je zo rustig kan blijven....jammer dat er weer zo overdreven op de filmpje word gereageerd...echt weer zo'n bokt actie...ook een van de redenen dat ik praktisch geen foto's meer plaats.

Riant schreef:Ik durf het bijna niet te zeggen ..
Kan zijn dat het zonder spanning anders is maar ik vind hem in de "nette draf" filmpjes af en toe gewoon kreupel eigenlijk ..
Je hebt nog veel te oefenen en te leren maar je hebt les dus je wert eraan.. Ik vind het een leuk paard en je blijft er mooi opzittten maar ik vind hem niet zuiver lopen.
versace schreef:Wat dit beestje vertoont is echt niet omdat hij het eng vind hoor hij neemt je gewoon in de maling en als je hem dan niet aan je been hebt zoals dat bij jou het geval is krijg je hem er ook niet doorheen.
Phenomenom schreef:@ Zep....
Ik vind jou instelling ook niet iets om trots op te zijn, ik ga ook maar niet vertellen wat ik van je vind, want dat wil je waarschijnlijk toch niet horen.
Zep schreef:Phenomenom schreef:@ Zep....
Ik vind jou instelling ook niet iets om trots op te zijn, ik ga ook maar niet vertellen wat ik van je vind, want dat wil je waarschijnlijk toch niet horen.
Het dier loopt gewoon beroerd.
Kan best zijn dat de eigenaresse het grappig vind en er plezier aan beleeft: beroerd lopen doet ie nog steeds.
! Zep schreef:Phenomenom schreef:@ Zep....
Het dier loopt gewoon beroerd.
Kan best zijn dat de eigenaresse het grappig vind en er plezier aan beleeft: beroerd lopen doet ie nog steeds.
.