Manegepaard@work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

cleopetra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-05 20:33

griebels schreef:
Op de eerste 2 foto's heb je je handen teveel naar je lichaam, en zet je ze vast. Verder nette foto's...
Ik vind dit een goede oplossing. Bij ons komen de manege paarden alleen de dinsdag los buiten en hebben zondags rust, wat inhoudt dat ze de hele dag op stal staan. Vind dit dus een betere oplossing Ja

Houding Groooot Gelijk Haha!

Maar handen neej

Als je kijkt naar de lijn van dr elleboog naar de mond van het paard das precies recht en das de bedoeling (rechtstreekse verbinding)
En netjes rechtop!
Daarbij vind ik nou niet dat het paard laat zien dat er spanning op zijn mond staat anders zou hij volgens mij dr hand niet zo volgen!

cleopetra

Re: Manegepaard@work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-05 20:37

Foto 2 is minder netjes!

daar heb je wel gelijk in Ja

bakstertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 20:44

wat ik niet snap is dat ze nooit een dagje rust krijgen, maar wel in 1 keer 5 weken op de wei gaan ik snap daar de logica niet van..

maar vindt het voor een l-dressuur ruiter niet echt uitzien, ik kan het niet beter maarja ben ook geen l-dressuurruiter

verder is het wel een mooi paardje

cleopetra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-05 18:31

bakstertje schreef:
wat ik niet snap is dat ze nooit een dagje rust krijgen, maar wel in 1 keer 5 weken op de wei gaan ik snap daar de logica niet van..

Die 5 weken is zomer vakantie net zoals op school en volwassenen nemen ook altijd een paar weken tegelijk das toch lekker Verward

En wat betreft die rustdagen ik neem aan dat jij ook liever iets leuks gaat doen in het weekend en niet de hele dag in je mandje gaat liggen stinken?

Dus ik ga er van uit dat die paarden ook liever een uitstapje maken en een beetje aandacht krijgen! Ja

Ptries

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 18:37

Wat een gedoe over die rustdag zeg. Ik geef mijn paard ook geen vaste rustdag. Als ik eens een keer een dagje niet kan ofzo komt ze weleens alleen los, maar heb geen vaste rustdag ingepland. Wel neem ik haar minstens 1 keer in de week mee naar buiten.
Paarden zijn "loopdieren" die ervan houden om te lopen, die doe je er echt geen plezier mee door ze een hele dag in de stal te laten staan.
Verder vind ik dat het er goed uitziet voor een manegepaard en leuk dat jullie mogen starten met de manegepaarden van de eigenaar.

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 01:03

het ziet er vriendelijk uit idd , denk alleen om je rug , want je zit zo scheef als een hoepeltje Tong uitsteken (zegt mijn instructeur altijd tegen mij Tong uitsteken )

cleopetra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-05 18:48

Soraya92 schreef:
het ziet er vriendelijk uit idd , denk alleen om je rug , want je zit zo scheef als een hoepeltje Tong uitsteken (zegt mijn instructeur altijd tegen mij Tong uitsteken )

Ze zeggen ook wel is dat je dan lijkt op een vraagteken Haha! Tong uitsteken

slimmielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 21:14

ziet er best wel goed uit maar een manegepaard en sporen??????moe je me ff uitlegge hoor of zit je al in de M????en hij hangt een beetje

cleopetra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-05 20:04

slimmielover schreef:
ziet er best wel goed uit maar een manegepaard en sporen??????moe je me ff uitlegge hoor of zit je al in de M????en hij hangt een beetje

Waarom moet je voor sporen al in de M zitten???????? Verward

Het is zelfs zo dat je vroeger in de B met sporen MOEST rijden
omdat dat nou eenmaal net zoals de rest (jasje, Plastron enz.)
Bij je ruiterkostuum hoort maar die regel hebben ze gedoogt en nu moet het pas vanaf een bepaalt niveau weet allen niet welk niveau.
Stond in het Bit!

Ptries

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 09:36

Klopt, vanaf de M moet het. Klasse B en L moest het inderdaad ook, maar daar is nu een ontheffing voor.

trijnie4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 12:38

heeyheey petje die foto's van kim zijn leuk!!!!!! Tong uitsteken maar ik nu effe door met andere kijken en daar zet ik ook nog wle wat bij Bloos -xxx-maxje(trijnie4)