Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
.
. Maar ik vind het wel leuk zo een donkere voorpluk tussen twee witte oortjes
. 

Anniek schreef:Haaj
leuk beessie! (jammer van de voorpluk maar daar is al genoeg over gekletst)
Het lijkt op foto 1 en 3 dat die ze hoofd kantelt! Als ik goed kijk hoor, kan dat kloppen?
En probeer nu wel aan je houding te denken, de pony loopt al redelijk goed! Maar je houding vind ik persoonlijk niet echt geweldig, idd wat ook al gezegt is naar voren kijken en je handen hoger houden zodat die knik wel in je armen blijft zitten zodat je mooi mee kan gaan met de bewegingen van ze hoofd.
Ook zit je soms wat te ver naar voren maar als je meer naar voren gaat kijken zal dat denk ik ook wel gaan veranderen.
En als je dressuur blijft rijden is het misschien ook mooier als je je beugels een gaatje langer doet, voor het geheel.
Je moet ook oppassen in de galop dat je je knieen niet op gaat trekken (kan ik ook verkeerd zien hoor, doordat je je beugels ook niet al te lang hebt![]()
)
Verder veel succes ermee! Het lijkt me leuk als ik later nog wat foto's te zien kreeg!!! Om de veranderingen te zien![]()
Rijd je ook al wedstrijden? Of ga je nog eens een keer wedstrijden rijden??
Groetjes,
Anniek
mijn beugels zien te kort omdat we net gesprongen hebben, en ja, mijn houding en rijden is dan niet zo goed maar dat komt ook dat ik nog maar een jaar rijd!
thinka schreef:ziet er goed uit hoor! hij loopt lekker ontspannen zo te zienen dat vind ik toch wel vreselijk belangrijk zeker omdat ie net van de baan komt
![]()
hij loopt dan nog wel iets op de voorhand maar dat komt allemaal vast nog wel..
heel veel succes en 1 vraagje: hoe hou je hem zo wit??![]()
mijn verzorg arabje is ook wit...maar die is toch echt niet zo schoon (staat wel onder dek
heb ik altijd heel veel werk aan... BeLoVeD schreef:Whahahahahahaaaaaaaaaa die voorpluk. Vind het een pracht van een paard om te zien, maar die voorpluk alsjeblieeeeeeeft laat groeien.
xXVeronaXx schreef:Ziet er al goed uit hoor
Leuk paardje is het ook.
Je moet alleen je handen hoger houden en naar voren kijken.
maar dat zal ik je wel op de manege nog allemaal
zeggen en aan helpen denken
xxx Veroon

veronoz schreef:Ik vind het hem niet zo goed lopen, misgien moet je zijn neusje er meer uit rijden...
Sinds wanneer loopt het paard met zijn hoofd/hals? Kijk nou eens naar iets anders dan alleen hoe hij zijn hoofd draagt.
XoNo schreef:veronoz schreef:
Ik vind het hem niet zo goed lopen, misgien moet je zijn neusje er meer uit rijden...
Sinds wanneer loopt het paard met zijn hoofd/hals? Kijk nou eens naar iets anders dan alleen hoe hij zijn hoofd draagt.
Ik vind hem erg netjes lopen, mooi opwaarts en toch mooi rond in de galop. Lekker zo doorgaan, dat neusje komt er nog wel uit!
). De rest is al gezegd. Probeer vooruit te kijken, ipv naar beneden. 

easy is iets moeilijker dan fleur en dan kan yvonne metteen de fouten oplossen
nou ja sommige fouten dan
issaschar schreef:hoi nikki, weer je wat ik eens ga doen: ik ga een keer aan sjef vragen of ik easy eens mee mag nemen om in de les te rijdeneasy is iets moeilijker dan fleur en dan kan yvonne metteen de fouten oplossen
nou ja sommige fouten dan
Liefs Roos Angelstears schreef:heej mooi paardje
maar je zit er erg gespannen op
houd een kniek in je armen
verder heb ik het idee, val me er niet op aan ajb, dat je erg veel druk op de teugels zet en dat je erg bezig bent met hem naar beneden te krijgen door druk te geven
probeer je paard voorwaarst en ontspannen te rijden, dan komt hij vanzelf naar beneden
nogmaals vat dit niet op als een belediging maar als een hier-moet-ik-nog-aan-werken puntje
ik val je er niet op aan