Het is nog goed bruikbaar alleen wat minder mooi zeg maar
Zal er een keer fotos van maken als je wil? alleen weet niet hoeveel dfe verzendkosten zijn? Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Zal er een keer fotos van maken als je wil? alleen weet niet hoeveel dfe verzendkosten zijn? 
pharagirlke schreef:waar woon je btw? heb nog een bontje wat vanachter breder is, niet meer heel nieuw maar ik kan er niets mee doen. En natuurlijk word de prijs een stuk aangepast dan!
Het is nog goed bruikbaar alleen wat minder mooi zeg maarZal er een keer fotos van maken als je wil? alleen weet niet hoeveel dfe verzendkosten zijn?

Mr_Mikey schreef:pharagirlke schreef:waar woon je btw? heb nog een bontje wat vanachter breder is, niet meer heel nieuw maar ik kan er niets mee doen. En natuurlijk word de prijs een stuk aangepast dan!
Het is nog goed bruikbaar alleen wat minder mooi zeg maarZal er een keer fotos van maken als je wil? alleen weet niet hoeveel dfe verzendkosten zijn?
Ik heb al een bontje kunnen regelen maar iig bedankt
@ Promessa: Thnx wijffie

(word je zo uit het zadel gelanceerd
)blondie3866 schreef:ik reed op me vorige knol ook altijd met dubbele teugel, dat hoeft echt niet met stang en trens hoor
mag zelfs met wedstrijden....
je kan het beste een bontje onder je zadel doen
verder leuk paardje!
kuss lottie
En bedankt!

! Beau is ook zo'n knapperd 
Elisha schreef:Hey stef
Zag er goed uit hoor! Beau is ook zo'n knapperd
Het gaat er steeds weer beter uitzien !

Gho, ben echt verliefd! Leuke combi zijn jullie!
liza van loon schreef:Hij loopt wel netjes, zo te zien ook erg constant. Ik weet niet of het aan de foto's ligt of dat het zo is, maar het lijkt wel of je de hele tijd alleen rechtdoor rijdt. Probeer met iets meer variatie te rijden(wendingen en overgangen).
Mr_Mikey schreef:liza van loon schreef:Hij loopt wel netjes, zo te zien ook erg constant. Ik weet niet of het aan de foto's ligt of dat het zo is, maar het lijkt wel of je de hele tijd alleen rechtdoor rijdt. Probeer met iets meer variatie te rijden(wendingen en overgangen).
Er zijn maar kort foto's gemaakt en hier reed ik idd alleen rechtdoor. Maar ik rij genoeg wendingen en overgangen hoor