.of Rasputin of Romanov... najah, hij strekt in iedergeval érg mooi:) hij heeft ook wel ene lekker koppie
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
.
Quidou schreef:moowsy schreef:
Ik ook! Nouja waarschijnlijk bedoelen we dezelfde.![]()
Maar dat is een erg leuke naam!
Wat een gaqve pony zeg! Die 1 na laatste foto is mooi!
Denk t ook...
de vorige pony van Katie
ben benieuwd of het het zelfde word onder het zadel als aan de longe
0ojannekeo0 schreef:femke, ik kom wel hobbelen...ben benieuwd of het het zelfde word onder het zadel als aan de longe

*
..en dan de roepnaam fly 

Femke_L schreef:Een vriendin van mijn heeft een kleinschalig handelstalletje..
Op het moment staat er een stoere shetlander.. Hij is geschoren... maar normaal is hij zwart..
Hij is 6 jaar.. het is een ruintje.. Hij is nog wat onwennig.. maar hij bedoeld alles niet kwaad.. ik heb er gister op gestapt. hij moet het vertrouwen in de mensen nog krijgen.. Wanneer alles goed gaat.. is het de bedoeling om hem te gaan inspannen..
Ohja... wie weet er nog een mooie naam (+ betekenis) voor deze kanjer?
ps... wie dacht dat shetjes NIET konden strekken... die hebben het dus goed fout![]()
Hallo![]()
De ene kant:
gallopje..
En de andere hand ... (*let op* nu komt 't)
![]()
![]()
![]()
oehlala... ....
Wat vinden jullie van hem?
En weten jullie nog een mooie naam?
jacqueline schreef:Deze ruin heet eigenlijk Max he?
Jullie hebben hem pas of niet?

Femke_L schreef:jacqueline schreef:Deze ruin heet eigenlijk Max he?
Jullie hebben hem pas of niet?
Ik weet niet hoe hij eigenlijk heet...
Ik weet alleen dat hij voordat hij bij mijn vriendin kwam... hij eerst een week bij een menner is geweest in Vught ... daarvoor stond hij in belgie... dat is wat ik gehoord heb...En dat is dus ook het enigste wat ik weet..
Ohja... hij is hier idd pas sinds zaterdag...
jacqueline schreef:
Wij zijn dus bij precies dezelfde pony wezen kijken, alleen was hij toen nog niet geschoren.....
hij zat onder de kale plekken
Hij wilde deze pony aan mijn vriendin verkopen als zeeeeeeeeer betrouwbaar voor een kindje van 4 jaar![]()
Toen hij haar erop zette vloog dat dier al zowat tegen de muur op....later was hij wel wat rustiger.
Het is overigens een ontzettend leuk dier om te zien, en als je wil heb ik nog wel een foto van hem dat hij zijn vacht nog heeft.
Zijn naam is Max dat vertelde die man.

.