Hij loopt vet mooi he! En je houdig vind ik ook súpers
[Ghehe.. die rijbroek heb ik ook
] Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
]
. 
Nathalie schreef:Leuke pony!
Maar ik vroeg me af, dat kloppen op de schouder... Doe je dat nou gewoon telkens op het begin? Volgens mij gaat elk paard daardoor zijn neusje eruit steken en laag naar de grond, maar dat komt niet door het geklop, maar door het gewicht wat je verplaatst wanneer jij naar voren gaat om hem een klopje te geven.
Niet aanvallend bedoelt maar ik vind het nogal een rare methode om je paard ontspannend te krijgen, dus ik vroeg me af hoe je dat nou precies doet.

as_trid schreef:The Silence That's Fallen Between Us...
Is The lOnelyest Sound That I've Heard.
Mik_beer schreef:Maar Madelon, zijn er nog meer foto's? Ben nieuwsgierig, vind ze leuk!

Mik_beer schreef:ja idd is echt een super mooi liedjeas_trid schreef:The Silence That's Fallen Between Us...
Is The lOnelyest Sound That I've Heard.
How can we find forgiveness, if we can't find the word .. *supermooi liedje he*
Maar Madelon, zijn er nog meer foto's? Ben nieuwsgierig, vind ze leuk!
xxjollyxx schreef:mooi paardje hoor, lief gezichtje..![]()
wow.. knap dat je zijn sokjes zo mooi wit krijgt!! (heb je hier een geheim voor.. tell me.. hahah)

zn benen waren heels niej wit.. maartoch.. voordat we op concours gaan.. gooien we hem in de longeerbak.. daar ligt zand.. k weet niej echt wat voorn.. maar als je dat eraf haalt.. dan zijn zijn benen stukken witter..
en natuurlijk gewoon regelmatig wassen 
Nathalie schreef:Leuke pony!
Maar ik vroeg me af, dat kloppen op de schouder... Doe je dat nou gewoon telkens op het begin? Volgens mij gaat elk paard daardoor zijn neusje eruit steken en laag naar de grond, maar dat komt niet door het geklop, maar door het gewicht wat je verplaatst wanneer jij naar voren gaat om hem een klopje te geven.
Niet aanvallend bedoelt maar ik vind het nogal een rare methode om je paard ontspannend te krijgen, dus ik vroeg me af hoe je dat nou precies doet.

. 

Dandy reageert er super op