Vhiero v. Hero 2wkn zadelmak!!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Montecito

Re: Vhiero v. Hero 2wkn zadelmak!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-05 19:50

Hey Nimmerdor die van monty komen wel een keer, maar is wel een leuk ding he??(Offtopic Goh waar ben je trouwens heengeweest met jou paard???) Heb vandaag trouwens heeerlijk gereden op de 3 jarige(2,9) Tong uitsteken en overbelast hem zeker niet!!!

Dondahsteen. ja het koppie van die van jou heeft wel iets van die van mij weg, mooie koppies Pling

Ik word volgens mij iedere keer angevallen op het feit dat hij nog net geen 3 is, heremejee zeg, en die handelsstallen dan?? Die 3 jarigen lopen al alsof ze zo een M proef kunnen lopen, kop in de krul en uitstrekken maar of niet soms??(uitdrukking Clown )

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 22:04

montecito schreef:
Ik word volgens mij iedere keer angevallen op het feit dat hij nog net geen 3 is, heremejee zeg, en die handelsstallen dan?? Die 3 jarigen lopen al alsof ze zo een M proef kunnen lopen, kop in de krul en uitstrekken maar of niet soms??(uitdrukking Clown )

Daar ben ik het ook vreselijk mee oneens Knipoog Ik zeg ook niet dat je hem overbelast, ik geef gewoon mijn mening over dat ik het te vroeg vind...

Ghani

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 22:15

tof paard!!!! Lachen ziet er echt goed uit hoor!!! jullie zien er leuk uit zo samen!!
en die manen zijn juist gaaaaaf!! kzou ze lekker zo laten Clown
kortwieken kan altijd nog!
xx

Montecito

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-05 22:27

Gemma; Ik snap dat dit jouw mening is, en je hoeft het niet met mij eens te zijn dat ik mijn paardje nu onder het zadel breng. Maar laten we wel wezen, ik zet hier foto's neer om hem te laten zien Haha! en evt. opbouwende argumenten te horen, en niet om te horen dat hij te jong is oid, daar vraag ik toch niet om Knipoog ??? Ik ben net met hem begonnen en hij is gewoon heel makkelijk en vertrouwt mij en ziet mij als vriend etc. daar ga ik echt geen misbruik van maken Bloos !! Maar lief dat je je zo om hem bekommert!!!

Oh ja, die manen blijven eerst nog zo, komt later wel!!!

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 07:27

ik ben naar het paarsconcour op de bosrand geweest, had jij ook aan mee kunnen doen!! Je bent toch ook lid?

Montecito

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-05 18:07

Nimmedor schreef:
ik ben naar het paarsconcour op de bosrand geweest, had jij ook aan mee kunnen doen!! Je bent toch ook lid?

Ja dat is wel zo maar ik mag monty alweer Huilen niet rijden, hij heeft weer iets wat niet zo leuk is overigens(hij kan eraan overlijden). Ik baal, het begon dus met die bult! Maar bij interesse even een pb sturen Verdrietig !!

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 10:41

montecito schreef:
Heb vandaag trouwens heeerlijk gereden op de 3 jarige(2,9) Tong uitsteken en overbelast hem zeker niet!!!

Dondahsteen. ja het koppie van die van jou heeft wel iets van die van mij weg, mooie koppies Pling

haha ja! vind ik ook... ik vind dat je het uitstekend doet! De foto's zien er lekker rustig uit dus kan zeker geen kwaad!!!!!

groetjes

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 10:48

maar dan moet je natuurlijk neit elke dag rijden maar dat begrijp je wel Tong uitsteken Haha! groetjes, veel succes met em

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 12:19

Erg aansprekend dier en k vind jullie een hele mooie combinatie!
Het ziet er ook netjes uit, ga zo door Knipoog
Oh en die lange manen vind ik hem ook juist goed staan hoor!