En mooie chique bak zeg
En die mestvlekken achhhhh.... als je een witte hebt lukt het echt niet om ze elke dag spierwit te houden.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
livo schreef:Ziet er niet verkeerd uit...
maar ze wordt dressuurmatig geschoold nu...en er zijn in dit topic alleen al drie mensen die haar berijden???? hoevaak wordt dat paard gereden??? en door hoeveel??
Lang leve de schimmels...ben blij dat die van mij nog niet zo wit is
......neee
het gaat meer over marieke mij anouck en lissy dan over de combinatie lissy jentel
Leuk paardje
ohw sorry jullie scholen haar.......
nou ja maar dna is het duidelijk...jullie scholen haar allemaal dressuurmatig.....
)
LiSSy schreef:leer dan ook eens lezen... er staat in mijn allereerste post dat hij al een tijdje (zo;n 3 maand) door de eigenaresse zelf gereden is. toen werd ze ziek (iets met de luchtwegen) en is nu sinds 2 weken weer opgepakt. en dit is dus idd de 2e keer dat ik er zelf opzit.
ik ken veel springpaarden die geen B proef doorkomen maar wel een Z parcours. in enter waar ik met romy stond hebben er daar genoeg van op stal gestaan
LiSSy schreef:dat paard is altijd op rek en trekwerk door het parcours gegaan en kon niet eens een B proef doorkomen.
ik en de eigenaresse zijn haar nu dressuurmatig op hoger niveau aan het krijgen, dus scholen. anouk rijd er ook af en toe op, maar die vraagt wat minder. is ook wel eens lekker voor een paard.