lowara schreef:ik ben VOOR hulpmiddelen, mits ze goed worden gebruikt
Geheel mee-eens
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
lowara schreef:ik ben VOOR hulpmiddelen, mits ze goed worden gebruikt
Citaat:l1? ja das met andere pony
deze loopt z springe
doeidoei

Giloni schreef:Ze deed zichzelf niet voor als haar zus. Ze woont vlakbij mij, en het is de pony van der zus. Maar als jullie dat niet geloven moeten jullie dat zelf maar weten.....
Een slof is vast niet zo slecht, anders bestaan die dingen toch niet..
rhenskuh schreef:Wat een gezeur over die slof, als zij met een slof rijd is het toch haar eigen 'probleem'?Een slof is vast niet zo slecht, anders bestaan die dingen toch niet..
)
rhenskuh schreef:Een slof is vast niet zo slecht, anders bestaan die dingen toch niet..
Muislover schreef:ja er bestaan idd slechte dinge... wie heeft er hier bijvoorbeeld ut zadel naar de rug van ut paard laten aanpassen?
laten we ut daar eens over hebben... in plaats van die slofteugel
Muislover schreef:ow helemaal nie stoer hoor... maar als je ut tog over slechte dinge hebt dan is ut wel un slecht passend zadel!! en daar is helemaal niets stoers aan!! alleen maar heel sneu voor ut paard... dat is alles watk dr mee wil zegge...
en btr 1 keer met slof rijden dan altijd met un slecht zadel!!!
Muislover schreef:ow helemaal nie stoer hoor... maar als je ut tog over slechte dinge hebt dan is ut wel un slecht passend zadel!! en daar is helemaal niets stoers aan!! alleen maar heel sneu voor ut paard... dat is alles watk dr mee wil zegge...
en btr 1 keer met slof rijden dan altijd met un slecht zadel!!!
? Anniek schreef:aha, maar ik denk dat de paarden het heel snel laten weten dat het zadel niet goed past/ligt! Of ze worden met opzadelen wel gemener, of ze gaan staken met het rijden!