Queenie @ dressuur

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Beate

Re: Queenie @ dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 13:05

lowara schreef:
ik ben VOOR hulpmiddelen, mits ze goed worden gebruikt Pling

Geheel mee-eens Vork

Charlotte89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 14:34

Citaat:
l1? ja das met andere pony

deze loopt z springe

doeidoei

We hebben het nu over hoe je dressuurmatig rijd ; Knipoog
Slecht dus..

anydale

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 15:03

Dan zegt jouw physio wel rare dingen..

Want ik ken jou verhaal wel, heb precies zo'n paard gereden. Wil altijd hard en is moeilijk om echt goed diep t laten lopen..
Door met slof op zo'n paard te gaan rijden gaat hij zijn rug niet goed gebruiken. Je moet juist proberen hem zo laag mogelijk te laten lopen zonder slof

Dit was wat mijn physio zei, lijkt me ook logischer

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 15:12

Ik zie kruisjes Verward

Tahnee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 15:30

Ik zie ook kruisjes Verdrietig

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 16:25

Ze deed zichzelf niet voor als haar zus. Ze woont vlakbij mij, en het is de pony van der zus. Maar als jullie dat niet geloven moeten jullie dat zelf maar weten.....

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 16:44

Giloni schreef:
Ze deed zichzelf niet voor als haar zus. Ze woont vlakbij mij, en het is de pony van der zus. Maar als jullie dat niet geloven moeten jullie dat zelf maar weten.....

ja hehe, kijk naar het taalgebruik, geen 'het' maar 'ut'. En nog wel meer van die dingen. lijkt me stug als ze ook alletwee hetzelfde afgroeten, met dubbele letters aan het eind...

asjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 16:46

kruisjes Verdrietig

sopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 17:02

Wat een gezeur over die slof, als zij met een slof rijd is het toch haar eigen 'probleem'? Ach gut Een slof is vast niet zo slecht, anders bestaan die dingen toch niet.. Verward

Beate

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 17:10

rhenskuh schreef:
Wat een gezeur over die slof, als zij met een slof rijd is het toch haar eigen 'probleem'? Ach gut Een slof is vast niet zo slecht, anders bestaan die dingen toch niet.. Verward

Eeen slof is ook niet slecht, het ligt puur aan de manier waarop hij gebruikt wordt.
Als je een slof gewoon ' losjes' gebruikt, echt puur als bijzet is er niks mis mee. Maar dit meisje rijd er gewoon op...Zo strak...(snap je? Vork )

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 17:21

De foto's doen het niet Knipoog

sopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 17:47

Ja ik snap het wel, maar zij denkt natuurlijk ook: 'leuk, ik zet mijn foto's op bokt..' Pling Bloos Haha!

Roosje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-05 17:58

mense waar hebbe jullie ut allemaal over.... mn zussie reed 1 x op mn pony... en omdatie zo wild is had ze slof dr om... normaal rijden we hier nie eens met slof... en dan nog wat als mn pony dressuurmatig niet helemaal in orde was kon ie ook nooit z springen Knipoog

en voor de mense die nie glove datk dr zus ben; kijke mah ff op www.cu2.nl/tessietje... voor foto's van mij en me ponies... en deze is van mn zussie http://groups.msn.com/Rosanne-Klaver... kunne jullie ff gaan vergelijken en dus zien datk dr zus ben... keej? egt vaag dat jullie al nie eens geloven datk dr zus ben... kinderachtig... ik praat alleen mee op me zussies naam omdat ut over mijn pony gaat... en zelfde taalgebruik? tsja... zit in de familie he Knipoog

viel spaB

Glitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 18:05

rhenskuh schreef:
Een slof is vast niet zo slecht, anders bestaan die dingen toch niet.. Verward

Dus jij beweert dat er geen slechte dingen bestaan?

Roosje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-05 18:10

ja er bestaan idd slechte dinge... wie heeft er hier bijvoorbeeld ut zadel naar de rug van ut paard laten aanpassen?

laten we ut daar eens over hebben... in plaats van die slofteugel

luuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 18:21

tss wat een gezever weer over die slog zeg. typisch weer van die mensen op bokt die alles zielig vinden, en alles volgens "de regeltjes"moet omdat je anders je paard verpest. Ik heb veel ervaring met het rijden van paarden en ook met slof en daar is niks mis mee ook niet als die is een keer een training strak staat. Ik ken zat mensen die hun paard zo af en toe rijden en die beesten hebben nergens last van en worden er alleen maar beter van. Zeg aub niets meer over de slof als je niks anders weet dan: Oww wat zit die strak!! :S en zit alsjeblieft niet zo te zeuren tegen iemand die ook een keer ns leuke foto's denkt te plaatsen. Trietse mensen op bokt hoor!!!

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 18:22

Muislover schreef:
ja er bestaan idd slechte dinge... wie heeft er hier bijvoorbeeld ut zadel naar de rug van ut paard laten aanpassen?

laten we ut daar eens over hebben... in plaats van die slofteugel

Ow wat ben je nu stoer, nu moeten andere zeker gaan zeggen dat zij dat niet hebben? Rolleyes

Roosje_

Re luuk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-05 18:25

Ja idd. Luuk!

sneue mensen hier op bokt!

abcde123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 18:25

Hallo wie zet nu de foto's op bokt! Je kan zelf toch ook wel zien dat die de hele tijd te strak staat! Daar is geen sprake meer van van momentopname's! Zet dan de foto's op bokt zonder slofteugel!

Roosje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-05 18:27

ow helemaal nie stoer hoor... maar als je ut tog over slechte dinge hebt dan is ut wel un slecht passend zadel!! en daar is helemaal niets stoers aan!! alleen maar heel sneu voor ut paard... dat is alles watk dr mee wil zegge...

en btr 1 keer met slof rijden dan altijd met un slecht zadel!!!

Glitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 18:28

Muislover schreef:
ow helemaal nie stoer hoor... maar als je ut tog over slechte dinge hebt dan is ut wel un slecht passend zadel!! en daar is helemaal niets stoers aan!! alleen maar heel sneu voor ut paard... dat is alles watk dr mee wil zegge...

Dus een zadel is altijd slecht als het niet speciaal is aangepast op de rug van je paard?

Trouwens, geen msntaal op bokt.

abcde123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 18:29

aha, maar ik denk dat de paarden het heel snel laten weten dat het zadel niet goed past/ligt! Of ze worden met opzadelen wel gemener, of ze gaan staken met het rijden!

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 18:31

Muislover schreef:

en wat voor conclusie moet ik hieruit trekken? Dat mensen met een 'slecht passend' zadel (volgens jouw) hun paard mishandelen? Ik denk dat de meeste toch wel een goed zadel kopen hoor, anders kunnen ze veel DA kosten verwachten.

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 18:32

'Ik ben Rosanne Klaver en 12 jaar oud.Samen met mijn ouders en mijn zus heb ik pension stal Klaver.Ik zit in de 1e klas van het havo/vwo in Oosterwolde.Ik heb zelf L2 gereden met Jenny.Jenny is vorig jaar verkocht naar Zeeuws Vlaanderen.Ik heb nu nog Muis en Hot Ice Zaina.Met muis rij ik L1 dressuur en B springen en Hot Ice Zaina is mijn Kwpn veulen.Later wil ik naar deurne maar daar vertel ik meer over op deze site.Ik rij nu zo'n 7,5 jaar paard.Mijn hele leven al hou ik van paarden'

Stukje van jouw site,met welk paard reed je ookal weer Z Lachen ?

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 18:32

Anniek schreef:
aha, maar ik denk dat de paarden het heel snel laten weten dat het zadel niet goed past/ligt! Of ze worden met opzadelen wel gemener, of ze gaan staken met het rijden!

idd OK dan!