Lars dressuurwerk met vriendin

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Babeth

Re: Lars dressuurwerk met vriendin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 15:24

Ik vind de pony ook eigenlijk geen dubbel M.. ennuh is er wel een dubbel M... Ik ken alleen M2... Geen MM... Vork

_Lauwtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 15:40

misschien bedoelt ze dat tie met 2 ruiters/amazones in de M is gekomen?

maar goed, ik vind de houding van het ronduit slecht! Er werd al gezegd van dat het momentopnames zouden zijn of dat het aan t springzadel ligt, als je echt een dressuurzadel nodig hebt ligt t probleem bij jezelf, ook zonder zadel zou je netjes rechtop moeten kunnen zitten en je beenhouding moet iig veel beter! een zadel is een hulpmiddel... niet de basis van je houding

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 15:42

Ik denk dat ze ook wel M2 bedoeld Clown
Maar ik vind ook dat je als ZZ ruiter een betere zit moet hebben..ook in een springzadel..En ik denk dat het niet aan het zadel licht dat ze haar hakken bijna op elke foto optrekt?

Slapen

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 15:49

Is dat meisje niet ZZ-springen?
tenminste in de dressuur heet het gewoon Z2 maar springen ZZ
dat kan dan ook een klein beetje haar houding verklaren..
al vind ik dat je voor het springen op zon niveau de dressuur toch ook wel onder de knie moet hebben.
Ze trekt idd te veel haar hakken op en zit met een bolle rug, gewoon tips om aan te denken Knipoog
Maar wel leuke pony hoor zeker Lachen

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 16:17

wat een leukerd!!!! echt een leuke pony!

haha, iedereen over het wel of niet zz rijden van dat meisje.
van een z ruiter zou ik wel verwachten dat ze haar hakken in ieder geval netjes houdt. (benen optreeekkeen!)
maargoed. Knipoog

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-05 16:18

He had het even wat duidelijker aan moeten geven! Tong uitsteken

Lars is niet echt goed aan het been dus daarom trekt ze haar benen ook zo op, en ze hangt idd wat voorover, zei ze zelf ook al. Ze rijdt idd op het springzadel en we hadden net de beugels wat korter gedaan omdat ze misschien even een sprongetje zou pakken maar dat was er niet meer van gekomen.

Lars is met mij M2 dress en M springen, vandaar dubbel M Tong uitsteken
Zijzelf is met een schimmelpony Z1 dress en Z springen geweest, die pony is nu te koop.
Even voor het idee, dit is ze zelf met dr schimmeltje:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Oja, Lars en ik hebben vandaag crosstraining gehad (en foto's) dus zodra ik die heb komen die hier ook natuurlijk Lachen

Groetjes Haha!

Mariel89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 16:36

leuke pony! Ja

chiquee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 16:44

dat ziet er al veel beter uit, en ik vond het ook al wazig met het dubbel m maar goed dat je het even hebt uitgelegt OK dan!

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-05 19:09

Ja, toch bedankt, kweet nu voor volgende keer eventjes wat duidelijker Tong uitsteken Dit heeft nogal wat commentaar gekregen Bloos zo he Tong uitsteken Had ik niet verwacht hoor.

Ik heb trouwens ook zelf eerder de neiging met schoenen mn hakken op te trekken. Met rijlaarzen doe ik het niet of in ieder geval nauwelijks. Maar Lars heeft ook zoveel buik Bloos Maar toch Lachen

Bayan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 19:14

Ik vind het er goed uitzien!
De pony loopt netjes en dat is het belangrijkste Lachen

yvie1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 19:16

Na deze fotos gezien te hebben, twijfel ik eraan of ze wel zz rijdt.
Ze zit erg naar voren, benen opgetrokken, hakken niet uitgredrukt en der binnen liggen ook erg ver naar achteren.

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-05 19:29

LuckyandMiej schreef:
Mooi en leuke pony!
wat voor ras is het?

Ik ben het ook met die andere eens! Haha!

Is trouwens Welsh K (Pionier's Sjoerd x Downland Folklore x Padau x Oakley C Bubbling On Tong uitsteken )

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-05 19:31

Nadinetjuhh schreef:

Met deze pony kom je ook naar texel-weekend? Haha!

Jaaaaa Haha! ckers Knipoog

Lynn_Noname

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 19:50

yvie1986 schreef:
Na deze fotos gezien te hebben, twijfel ik eraan of ze wel zz rijdt.
Ze zit erg naar voren, benen opgetrokken, hakken niet uitgredrukt en der binnen liggen ook erg ver naar achteren.

Is ook een moment opname volgens mij..
En een andere (kleinere denk ik ook) pony.

Ik geloof je hoor Knipoog
Mooie pony en trek je niet aan van dat stomme commentaar altijd :S

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 21:55

ik vind het niet storend!! het zijn maa rmomentopnames...
en met schoenen en korte beugels trek je echt wel zo snel je been op(als je ene paard echt voorwaarts moet rijden)

ik heb trouwens liever dat ze er goed mee overweg kunnen dan dat ze kaasrecht zitten en verder voor geen meter kunnen rijden!!

leuke fotos hester!! kijk je wel uit dat hij niet zwanger wordt!! Haha!
moet je trouwens nog een sgw logo hebben voor op je dekje tijdens het crossen?? ik heb namelijk een logo ontworpen, krijg ze als het goed is over 2 weken binnen! meer info moet je ff pb sturen of in het SGW topic reageren(huiskamer)

BlueMilk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 22:09

Jah hallo kroket Knipoog

Voor een ZZ ruiter vindt ik haar houding slecht.

Ze zit misschien wel in een springzadel maar daardoor kan je houding niet zo uitdraaien hoor

En het is niet omdat je met een springzadel rijdt dat je beugels zo kort moeten als je dat nu eens wat langer had gemaakt ging ze ook wat rechter gezeten hebben.

Het is misschien ook wel haar eerste keer op die pony maar daarom moet je houding daar niet onderleiden integendeel je zou veel beter moeten zitten want als je het beestje niet kent maarja... Ik rij zo vaak met verschillende paarden en ik heb op elk ander paard dezelfde houding.

Wel leuke pony Haha!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 22:25

missblue schreef:
Jah hallo kroket Knipoog

Voor een ZZ ruiter vindt ik haar houding slecht.

Ze zit misschien wel in een springzadel maar daardoor kan je houding niet zo uitdraaien hoor

En het is niet omdat je met een springzadel rijdt dat je beugels zo kort moeten als je dat nu eens wat langer had gemaakt ging ze ook wat rechter gezeten hebben.

Het is misschien ook wel haar eerste keer op die pony maar daarom moet je houding daar niet onderleiden integendeel je zou veel beter moeten zitten want als je het beestje niet kent maarja... Ik rij zo vaak met verschillende paarden en ik heb op elk ander paard dezelfde houding.

Wel leuke pony Haha!

gelukkig zijn we dan niet allemaal zo als jij bent!! Haha! anders viel er weinig te leren!! Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 22:37

Wilde net zeggen, ze is vast niet naar de Z gereden omdat ze zo lief kan kijken ofzo Clown

Leuke pony!!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 01:43

een springzadel hoort toch niets te veranderen aan de houding van je rug? Scheve mond
je beenligging kan ik begrijpen. Maar je rug (ze zit gebogen) dat ze voorover zitkan je ook nog wijten aan de beenligging...
En voor een ZZ ruiter vind ik toch dat je je snel aan een paard moet kunnen aanpassen eigenlijk....Maarja.
Leuk paard Lachen

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 06:01

jemig he, wat een gezeur of er nou wel of niet een verklaring is voor hoe ze zit!!
Als ik op een ander paard ga zitten dan moet ik daar ook even flink aan wennen en ik denk dat heel veel mensen daar wel last van hebben, oh ja ik ben zelf Z2 bij de pony's en ik ga zaterdag Z2 starten bij de paarden ( met een nieuw paard) dus daar kan t nie aan liggen he Tong uitsteken Een volgend punt vind ik de schoenen zonder chaps, als ik daarmee rijdt zit ik ook een stuk minder ''vast'' in mn zadel en als je dan ook nog eens op een springzadel zit en je wordt naar voren gegooid dan krijg je een ''kiep''effect wat je hier dus ook op de foto's zit. En dat effect krijg je dan ongeacht wat je rijdt hoor, anky zal ook niet altijd op elk paard even best zitten( zomaar fkes een voorbeeld)
En nog wat er staat toch duidelijk dat dat meisje Z1 is en niet ZZ!!! En ik heb Z1 ruiters al heel wat slechter zien rijden en zitten !!!!!!
conclusie: ik vind het allemaal nog wel meevallen, de foto's zijn niet mooi doordat dr houding niet mooi is, maar dat komt volgens mij allemaal wel goed Haha! gezien de foto''s op dr schimmel, neem ik aan dat ze het wel kan Haha! Tong uitsteken suc6 verder en misschien wat vakaer oefenen op paarden van anderen !!!!

jeanette_hol

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 08:26

missmiekie schreef:
jemig he, wat een gezeur of er nou wel of niet een verklaring is voor hoe ze zit!!
Als ik op een ander paard ga zitten dan moet ik daar ook even flink aan wennen en ik denk dat heel veel mensen daar wel last van hebben, oh ja ik ben zelf Z2 bij de pony's en ik ga zaterdag Z2 starten bij de paarden ( met een nieuw paard) dus daar kan t nie aan liggen he Tong uitsteken Een volgend punt vind ik de schoenen zonder chaps, als ik daarmee rijdt zit ik ook een stuk minder ''vast'' in mn zadel en als je dan ook nog eens op een springzadel zit en je wordt naar voren gegooid dan krijg je een ''kiep''effect wat je hier dus ook op de foto's zit. En dat effect krijg je dan ongeacht wat je rijdt hoor, anky zal ook niet altijd op elk paard even best zitten( zomaar fkes een voorbeeld)
En nog wat er staat toch duidelijk dat dat meisje Z1 is en niet ZZ!!! En ik heb Z1 ruiters al heel wat slechter zien rijden en zitten !!!!!!
conclusie: ik vind het allemaal nog wel meevallen, de foto's zijn niet mooi doordat dr houding niet mooi is, maar dat komt volgens mij allemaal wel goed Haha! gezien de foto''s op dr schimmel, neem ik aan dat ze het wel kan Haha! Tong uitsteken suc6 verder en misschien wat vakaer oefenen op paarden van anderen !!!!

Inderdaad Knipoog

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-05 08:31

reddytobias schreef:
ik vind het niet storend!! het zijn maa rmomentopnames...
en met schoenen en korte beugels trek je echt wel zo snel je been op(als je ene paard echt voorwaarts moet rijden)

ik heb trouwens liever dat ze er goed mee overweg kunnen dan dat ze kaasrecht zitten en verder voor geen meter kunnen rijden!!

leuke fotos hester!! kijk je wel uit dat hij niet zwanger wordt!! Haha!
moet je trouwens nog een sgw logo hebben voor op je dekje tijdens het crossen?? ik heb namelijk een logo ontworpen, krijg ze als het goed is over 2 weken binnen! meer info moet je ff pb sturen of in het SGW topic reageren(huiskamer)

Volgensmij is ie al zwanger van een tweeling Tong uitsteken

kben benieuwd naar je SGW logo!!! Pling

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-05 16:31

missmiekie schreef:
[...] suc6 verder en misschien wat vakaer oefenen op paarden van anderen !!!!

..Ze rijdt op het moment best wel veel vooral 'jong' spul. Ze startte vorig seizoen met 3 pony's.. Maarja, dat is natuurlijk ook niet van een foto af te lezen.(Een Fjord in de M1 dress en L spr, haar schimmel in de Z1 dress en M spr, en een pony die ze voor een fokkerij rijdt die ze net L1 heeft gemaakt, dit even terzijde)

En voor de rest vind ik het best wel raar dat commentaar in de zin van "zij kan haast geen Z rijden", je ziet mn pony toch wel redelijk lopen, en redelijk aan het werk, en nogmaals; die dag ervoor heb ik een oefencross gehad. Dus nee idd, M oefeningen rij je dan niet.

Maarja Tong uitsteken het is wat Knipoog

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 16:45

Leuke foto's! Lars is echt een leuke pony hoor!

Ach boeiend dat de ruiter naar voren zit zeg! Wat zeggen een paar foto's nou over iemand.
vaak ook uit onzekerheid gaan mensen naar voren zitten (ik kan er zelf ook een houtje van).

En ach ik doe het haar niet na hoor!

Dressuurenzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 18:21

leuke pony maar dacht ff toen ik hem zag goh hoe lang zou die nog moeten?! Bloos ik dacht echt dat ie drachtig was!

maar goed wel leuke kleur en aftekening en de foto's zien er leuk uit. die houding jah ga neit mee doen met de discussie maar volgens mij valt ie best mee. en ik heb ook Z2 ruiters erger zien zitten. Huilen

maar als het mijn pony was zou ik toch wat letten op zijn lijn. lijkt me ook niet fijn voor de pony. en misschien wordt ie dan ook wat vlotter aan het been! Pling