Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Dit heeft nogal wat commentaar gekregen
zo he
Had ik niet verwacht hoor.
Maar toch
LuckyandMiej schreef:Mooi en leuke pony!
wat voor ras is het?
Ik ben het ook met die andere eens!
) Nadinetjuhh schreef:
Met deze pony kom je ook naar texel-weekend?
ckers
yvie1986 schreef:Na deze fotos gezien te hebben, twijfel ik eraan of ze wel zz rijdt.
Ze zit erg naar voren, benen opgetrokken, hakken niet uitgredrukt en der binnen liggen ook erg ver naar achteren.
missblue schreef:Jah hallo kroket![]()
Voor een ZZ ruiter vindt ik haar houding slecht.
Ze zit misschien wel in een springzadel maar daardoor kan je houding niet zo uitdraaien hoor
En het is niet omdat je met een springzadel rijdt dat je beugels zo kort moeten als je dat nu eens wat langer had gemaakt ging ze ook wat rechter gezeten hebben.
Het is misschien ook wel haar eerste keer op die pony maar daarom moet je houding daar niet onderleiden integendeel je zou veel beter moeten zitten want als je het beestje niet kent maarja... Ik rij zo vaak met verschillende paarden en ik heb op elk ander paard dezelfde houding.
Wel leuke pony
anders viel er weinig te leren!!

Een volgend punt vind ik de schoenen zonder chaps, als ik daarmee rijdt zit ik ook een stuk minder ''vast'' in mn zadel en als je dan ook nog eens op een springzadel zit en je wordt naar voren gegooid dan krijg je een ''kiep''effect wat je hier dus ook op de foto's zit. En dat effect krijg je dan ongeacht wat je rijdt hoor, anky zal ook niet altijd op elk paard even best zitten( zomaar fkes een voorbeeld)
gezien de foto''s op dr schimmel, neem ik aan dat ze het wel kan
suc6 verder en misschien wat vakaer oefenen op paarden van anderen !!!! missmiekie schreef:jemig he, wat een gezeur of er nou wel of niet een verklaring is voor hoe ze zit!!
Als ik op een ander paard ga zitten dan moet ik daar ook even flink aan wennen en ik denk dat heel veel mensen daar wel last van hebben, oh ja ik ben zelf Z2 bij de pony's en ik ga zaterdag Z2 starten bij de paarden ( met een nieuw paard) dus daar kan t nie aan liggen heEen volgend punt vind ik de schoenen zonder chaps, als ik daarmee rijdt zit ik ook een stuk minder ''vast'' in mn zadel en als je dan ook nog eens op een springzadel zit en je wordt naar voren gegooid dan krijg je een ''kiep''effect wat je hier dus ook op de foto's zit. En dat effect krijg je dan ongeacht wat je rijdt hoor, anky zal ook niet altijd op elk paard even best zitten( zomaar fkes een voorbeeld)
En nog wat er staat toch duidelijk dat dat meisje Z1 is en niet ZZ!!! En ik heb Z1 ruiters al heel wat slechter zien rijden en zitten !!!!!!
conclusie: ik vind het allemaal nog wel meevallen, de foto's zijn niet mooi doordat dr houding niet mooi is, maar dat komt volgens mij allemaal wel goedgezien de foto''s op dr schimmel, neem ik aan dat ze het wel kan
![]()
suc6 verder en misschien wat vakaer oefenen op paarden van anderen !!!!
reddytobias schreef:ik vind het niet storend!! het zijn maa rmomentopnames...
en met schoenen en korte beugels trek je echt wel zo snel je been op(als je ene paard echt voorwaarts moet rijden)
ik heb trouwens liever dat ze er goed mee overweg kunnen dan dat ze kaasrecht zitten en verder voor geen meter kunnen rijden!!
leuke fotos hester!! kijk je wel uit dat hij niet zwanger wordt!!![]()
moet je trouwens nog een sgw logo hebben voor op je dekje tijdens het crossen?? ik heb namelijk een logo ontworpen, krijg ze als het goed is over 2 weken binnen! meer info moet je ff pb sturen of in het SGW topic reageren(huiskamer)
missmiekie schreef:[...] suc6 verder en misschien wat vakaer oefenen op paarden van anderen !!!!
het is wat
ik dacht echt dat ie drachtig was!