beetje vanalles; ik op arabiertje enz *foto's*

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: beetje vanalles; ik op arabiertje enz *foto's*

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 22:50

Oeps dit ziet er echt heel erg rommelig uit allemaal, laten we hopen dat het paardje volwassen is alhoewel in mn twijfels nu ook heb... Nagelbijten / Gniffelen

En die bak......dta kan je geen bak noemen dat is levensgevaarlijk! Hebben jullie wel een normale rijbak?

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 22:57

Wat is dat beestje iel!
Ik zou er niet van schrikken mocht ie nog maar 2 zijn Scheve mond, laten we hopen dat dit niet zo is...
De bak vind ik er ook niet zo geweldig uitzien, beetje rommelig en gevaarlijk.

Verder heeft ie wel een leuke kleur Lachen.

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 22:59

pharagirlke schreef:
tzou er nog bij moeten komen als ze zei dat hij noig maar 2 was en die al een maand is opgeleert Verward

Eerder in het topic staat van een bokker die zegt dat ze daar met anderhalf jaar al worden beleerd... Verdrietig

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 23:24

Gemma schreef:
pharagirlke schreef:
tzou er nog bij moeten komen als ze zei dat hij noig maar 2 was en die al een maand is opgeleert Verward

Eerder in het topic staat van een bokker die zegt dat ze daar met anderhalf jaar al worden beleerd... Verdrietig

en waarom is er nog nooit een db bij geweest dan? (aan die bokker he niet aanfvallend op jou jij weet t wsl niet Haha!)

zou t echt super zielig vinden als ze van 1.5 al opgeleert zijn Scheve mond

evita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 23:48

hey Frannie,

Ik wil je niet beledigen want ik ken je paardjes niet maar ik vind wel dat de mensen hier een beetje gelijk hebben. Ik heb ook een schimmelarabiertje die verwaarloosd is geweest en ze was extreem mager en verzwakt. Ik ben er niet op gaan zitten totdat ze een beetje bij was gekomen. Ze is 7 en dat kon je er ook aan af zien maar ik vind het paardje op de foto er erg onvolgroeid uitzien, niet alleen mager!

Ik zou even goed te raden gaan wat het paard eet, en wat de verzorging verder inhoud (wormen etc.). Dan spieren opbouwen dmv grondwerk, longeren etc en dán pas weer rijden. Dat zou over een paar maanden zijn.

Probeer te bedenken wat het beste voor het paard zou zijn. Ik vind het wel een gezellige boel als ik de foto's zo bekijk!

ilufprincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 06:47

frannie!
hoe zit het nu?
vraag het me serieus af!?

als die marahorse nu zegt dat het paardje nog maar 2 is...
is het wel zo!

Moet eerlijk zeggen ,op de foto's ziet het beestje er niet echt zo goed uit..
Mmm niets over jou hoor;maar mager enz..overbouwd!
weetje zeker dat het geen 2 is ?

Meikevdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 07:09

ziet er idd niet goed uit...!!
het ziet er allemaal rommelig en nogal slecxht geregelt uit...
zo een klein jochie p een klein shetje met een halster en een westernzadel en dan ff lekker trekken...
ik kan niet echt zeggen dat de ponys er gelukkig uitzien....

en jij geeft een klein meisje les ?? ik denk dat je zelf eerst wat lessen nodig heb Clown

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 07:53

die shet met dat halster is geen ramp, beter dan dattie er een bit in had.

Maar een paard inrijden met 2 jaar is niet goed, en neem aan dat je dat zelf ook wel weet.
Vooral arabieren, die hebben nog best veel tijd nodig zich te ontwikkelen, liefst pas beleren met 4 of 4,5 jaar....
Dus gooi dat paardje lekker op een grote wei met zijn leeftijdsgenoten, en haal haar pas weer op als ze 4 is.
Geduld is een schone zaak Ja

Wicked2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 09:24

ik heb geprobeerd voor de dierenbescherming maar zolang ze eten en onderdak krijgen kan ik er niks aan doen...

die shet "shadow" niet BEAUTY is de shet van mijn vriendin anders gaat dat nie goed komen....

ja er staat vanalles hoor hafjes, dravers, arabierkes, welshjes,...
die aan belachelijke prijzen worden verkocht ook.

Wicked2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 09:26

ik word hier zo nijdig van, ik gign normaal volgende week nog is mee met me vriendin naar daar die overigens haar shet er wilt weghalen maar haar vader wilt dus niet Verdrietig

Wicked2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 09:27

die fran had ik al is op haar rijstijl benadrukt, maar dan kreegik en mijn vriendin haar moeder op ons dak Bloos

hij zorgt daar goed voor zijn ezels maar paarden laat hij beter over aan diegene die er iets van weten

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 09:33

Miss_Blimm schreef:
Jah het ziet er nogal 'onpro' uit.. als dat een woord is maar het wordt wel gesnapt denk ik Scheve mond

Ja, perfecte omschrijving, en precies wat ik ook dacht Scheve mond

MeiaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 09:34

als het waar is dat het paardje pas 2 is dan schaam ik me dat ik een belg ben... Bloos Knipoog

maris0510

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 09:56

hallo ik ben het met jullie eens dat paardje is nog veel te jong je kan het ook aan haar bouw en aan het koppie zien ik vind dat zo een beestje lekker de wei op moet met leeftijd genoten!!!!!!!! :(

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-05 10:02

hey!

sorry dat het alweer even geleden is dat ik hier ben

Ik kan bewijzen dat ze 3 is, want ze heeft papieren en de geboortedatum is februari 2002 (weet het niet precies) maar ik zal er eens een kopie van nemen Knipoog

trouwens ik snap niet goed wat marahorse bedoeld, want ben niet goed mee met het verhaal.

wat die omheining betreft, die heb ik niet gemaakt, maar voor zover ik weet is hier in ebkele jaren nog niets gebeurd (blijven hangen ofzo) en der staat alleen een boom in het midden, maar het is de bedoeling dat je er niet tegen rijdt Knipoog

maar jullie mogen tuurlijk geloven wat jullie willen (doe ik zelf ook), maar we proberen er echt wat vet in te krijgen, en het lukt ons geleidelijk aan ook

vind het best verbazend van jullie om zomaar iemand te geloven die haar niet kent Verward
ze is 3jaar, zeker niet jonger, ik neem straks (ik ga naar haar toe) een foto van de papiertjes (geboortedatum) en jullie zullen zien dat ze geen 2-jarige is. Ze ziet er misschien zo uit (vind ik ook) maar jullie kunnen toch niet enkel op de ogen vertrouwen.

xxx

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-05 10:04

wat betreft die zwarte: we laten het meisje met een halstertje rijden omdat we WETEN dat ze hard trekt. Maar je moet het ooit leren toch Knipoog

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-05 10:05

wablief?? 1.5 jaar?? sorry maar wij rijden NIET op 1.5 jarigen, dat is absurd. Dat noem ik pony verpesten

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-05 10:06

oja, nog 1 ding:

die bomen die jullie zien, staan BUITEN de piste, dus daar kan NIET tegen gereden worden Lachen

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-05 10:10

marahorse schreef:
die fran had ik al is op haar rijstijl benadrukt, maar dan kreegik en mijn vriendin haar moeder op ons dak Bloos

hij zorgt daar goed voor zijn ezels maar paarden laat hij beter over aan diegene die er iets van weten

ik denk dat je het op de verkeerde hebt, want ik herinner mij niet dat jij mij hebt gewezen op mijn rijstijl Verward

trouwens, ik weet dat ik niet zoals anky rijdt, maar dat wil niet zeggen dat ik er niks aan doe.

mag ik ook vragen even uit te leggen wat ik precies verkeerd doe? want ik wil eraan werken Ach gut

het is ook zo dat ik amira niet veel berij, hooguit 1 keer in de week, en als ik rij, zeker niet langer als een halfuurtje. Ik ken haar en ik weet wanneer ze het moeilijk krijgt ivm uithouding.

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 10:19

Het zal best dat jij papieren hebt waarop ze 3 is... maar vervalsen is ook niet al te moeilijk in zulke gevallen Clown Vork

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-05 10:19

maar zoals je al zei marahorse:

ik woon ver van zwijnaarde (halfuurtje rijden) dus ik kan hooguit 1X in de week komen. Helaas wordt er te vaak door kinderen gereden zonder iemand erbij is. Momenteel worden de paarden gereden door 6-7 kinderen maar ik kan die zelf allemaal niet controleren. Zelf weet ik wel waar ik mee bezig ben, ik ken die paarden nu al goed, terwijl anderen geen flauw idee hebben welke leeftijd sommige pony's enz hebben. Dat is wel jammer natuurlijk. Maar dat kies ik niet zelf.

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-05 10:21

Ilsemarie schreef:
Het zal best dat jij papieren hebt waarop ze 3 is... maar vervalsen is ook niet al te moeilijk in zulke gevallen Clown Vork

daar ga ik me mee bezig houden Gestoord

weet je wat? ik zal van het hele boekje foto's trekken, met de naam, datum, afstammeling, kaft, élke pagina.

nu goed? Haha!

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 10:22

Frannie schreef:
Ilsemarie schreef:

daar ga ik me mee bezig houden Gestoord

Het komt genoeg voor Knipoog

Maargoed.. maak jij maar overal foto's van, zullen we dat eens bekijken Clown

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-05 10:26

[quote="Ilsemarie]

Het komt genoeg voor Knipoog

Maargoed.. maak jij maar overal foto's van, zullen we dat eens bekijken Clown
[/quote]

hmm ja spijtig genoeg komt het dus wél voor... Oke je moet wel wachten tot vanmiddag *neemt fototoestel al*[/quote]

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-05 10:27

BeLoVeD schreef:
ALS dat beestje geen 3 is moeten we geloof ik maar eens een boktmeeting in België houden ofzo?! Want dat kan natuurlijk niet. Daarbij is zoals anderen ook al noemen je rijomgeving idd niet veilig. En die meisjes op die shetjes Lips are sealed

heb er absoluut niks op tegen, een meeting, integendeel. vanop de foto's kan jij niet beoordelen hoe veilig de omgeving is. Als je hier in zwijnaarde naast de piste staat, kom dan maar klagen. Het ziet er niet veilig uit, maar het is wel veilig punt.