En die bak......dta kan je geen bak noemen dat is levensgevaarlijk! Hebben jullie wel een normale rijbak?
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
, laten we hopen dat dit niet zo is...
. pharagirlke schreef:tzou er nog bij moeten komen als ze zei dat hij noig maar 2 was en die al een maand is opgeleert
Gemma schreef:pharagirlke schreef:tzou er nog bij moeten komen als ze zei dat hij noig maar 2 was en die al een maand is opgeleert
Eerder in het topic staat van een bokker die zegt dat ze daar met anderhalf jaar al worden beleerd...
)
Miss_Blimm schreef:Jah het ziet er nogal 'onpro' uit.. als dat een woord is maar het wordt wel gesnapt denk ik

marahorse schreef:die fran had ik al is op haar rijstijl benadrukt, maar dan kreegik en mijn vriendin haar moeder op ons dak![]()
hij zorgt daar goed voor zijn ezels maar paarden laat hij beter over aan diegene die er iets van weten

Ilsemarie schreef:Het zal best dat jij papieren hebt waarop ze 3 is... maar vervalsen is ook niet al te moeilijk in zulke gevallen![]()

Frannie schreef:Ilsemarie schreef:Het zal best dat jij papieren hebt waarop ze 3 is... maar vervalsen is ook niet al te moeilijk in zulke gevallen![]()
daar ga ik me mee bezig houden![]()

BeLoVeD schreef:ALS dat beestje geen 3 is moeten we geloof ik maar eens een boktmeeting in België houden ofzo?! Want dat kan natuurlijk niet. Daarbij is zoals anderen ook al noemen je rijomgeving idd niet veilig. En die meisjes op die shetjes