En heel net gereden
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

super mooi paardje! 
Moet nog een datum afspreken
Josfoto schreef:Donkere paarden en schimmels zijn heel moeilijk om te![]()
Ziet er echt geweldig uit! Mooi paard ook!
Wat een lekker ding!
Toedeledoki schreef:Ja, gefokt door Renè Franssen, die ken jij wel.
Hij is nu 1.65 m, dus Renè heeft wel een beetje spijt, maar gunt hem mij van harte. Toedeledoki schreef:Vanaf dat ie twee en half was, hij bleef te klein voor de hengstenkeuring, dus ik had hem voor een prikkie.Hij is nu 1.65 m, dus Renè heeft wel een beetje spijt, maar gunt hem mij van harte.
Hij heeft er zeker zat en heel veel leuks.Je moet alleen er een beetje doorheen kijken.De meeste bij hem zijn erg fijn en laat rijp, hij fokt met veel bloed erin.
Toedeledoki schreef:Ik sprak hem ook, was jij ook bij van Uytert hengstenshow?Hij heeft er zeker zat en heel veel leuks.Je moet alleen er een beetje doorheen kijken.De meeste bij hem zijn erg fijn en laat rijp, hij fokt met veel bloed erin.
) QuijoSavan schreef:Mooi plaatje, maar wat mij opvalt (en dat is misschien helemaal niet waar, het zijn maar foto's) is zijn nek. Alsof hij altijd in dezelfde houding loopt (lijkt misschien ook door zwarte kleur), hier rijden we de Z paarden maar kort opgericht (voor oefeningen en echt even oppakken) en vooral rijden we ze los en laag/diep.
Verder vind ik de amazone soms iets slordig erop zitten en dat is jammer van het mooie plaatje. Ik zeg niet dat ze niet slecht zit, maar bijvoorbeeld 1x benen iets tever hak uitgedrukt, dan is de buiging been weg, of iets tever naar voren/scheef.
Maarja het is training en geen wedstrijd waar alles 'perfect' moet zijn.
mmmm zeer smakelijk om naar te kijken! Super gaaf paard zeg!