Filmpjes borsthappende Ushi (schockerend)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anita87

Re: Filmpjes borsthappende Ushi (schockerend)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 14:19

hoe duur was dat als ik het vragen mag? 5 dagen naar AdB?

Melanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 14:22

Heel erg knap van je dat het zo is verbeterd.
En wat een mooie aftekening op zijn/haar hoofd zeg.

Ik had me eigenlijk bij borsthappen ook voorgesteld dat ie alleen maar zegmaar in zijn borst hapte, maar rennen doen ze dan dus ook.

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 14:23

Wat fijn dat Ushi zo vooruit gegaan is. Moet echt een fijn gevoel zijn dat je dit probleem nu bijna verholpen hebt. Het ziet er ook echt een heel stuk beter uit nu Ja

Even nog een puntje op je houding: probeer je onderbeen niet te ver naar voren te steken.

anydale

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 14:28

Dit heb ik werkelijk nog nooit gezien..
Maar ik vind het goed dat je hebt doorgezet, als je haar had verkocht denk ik dat het erger was geworden. Nu heb je haar toch een kans gegeven en nu heeft ze zoals je al zegt weer plezier in het werk Lachen
Petje af..

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 14:41

Afbeelding
ik heb er maar even een foto van gemaakt Tong uitsteken

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-05 15:00

chamayalover schreef:
Ik had me eigenlijk bij borsthappen ook voorgesteld dat ie alleen maar zegmaar in zijn borst hapte, maar rennen doen ze dan dus ook.

Is niet altijd zo, hier was het rennen vooral door de nieuwe omgeving en extra stress. Meestal gaat ze niet harder rennen.

patsur schreef:
whow dat heb je goed gedaan zeg! in dat 2e filmpje gaat dat been wel erg ver naar voren Tong uitsteken

Ja, ze doet dat niet altijd, maar soms lijkt het inderdaad alsof ze dan ook nog naar haar hoofd schopt of een spaanse pas doet. Knipoog Is meestal als ze het heel erg heeft, als ze het maar een klein beetje heeft is het gewoon 1 drafpas hoofd naar borst (op deze filmpjes zijn het er vaak 3 na elkaar ofzo) zonder dat ze met haar been schopt.

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-05 15:09

anydale schreef:
Maar ik vind het goed dat je hebt doorgezet, als je haar had verkocht denk ik dat het erger was geworden.

Dat was niet eens een optie. Knipoog Denk dat niemand die goed bij zn hoofd is zo een paard koopt. Knipoog Het is niet alleen heel erg vervelend, maar het is ook nog eens gevaarlijk: we zijn al een keer gevallen omdat ze eigenlijk over haar eigen hoofd struikelde. Ze heeft fantastische gangen, springt met gemak 1.30m en heeft een super karakter, maar als ik haar toen had proberen te verkopen was er zoizo niemand geweest die haar had gekocht. Knipoog

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 16:36

wat knap zeg, dat je zo goed met haar bezig bent.. lijkt me een hele opgave.

ik heb dit nog nooit gezien, zoals het filmpje!!!!

maar op die foto ziet het er wel stukken beter uit, gewoon netjes.

heel knap van je!!!

(en ik kan dat meisje wel meppen, wat zieig voor dat beessie!!! helemaal verneukt door iemand waarvan je meer zou verwachtten)

kadans16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 16:44

milo schreef:
wat knap zeg, dat je zo goed met haar bezig bent.. lijkt me een hele opgave.

ik heb dit nog nooit gezien, zoals het filmpje!!!!

maar op die foto ziet het er wel stukken beter uit, gewoon netjes.

heel knap van je!!!

(en ik kan dat meisje wel meppen, wat zieig voor dat beessie!!! helemaal verneukt door iemand waarvan je meer zou verwachtten)

En waarom wordt dit nu niet gepoedersuikerd door de boktcensuur? Clown

asjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 16:51

wooow tis echt een heel groot verschil idd!!! die foto van hoe t nu gaat ziet er al heel goed uit Haha! lijkt me heel vervelend hoe hij toen deed Tong uitsteken

monsera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 17:05

Ik wil je even een groot compliment geven dat je zo bent door gegaan met dit paard.Ik denk dat er genoeg anderen zullen zijn die dit paard alang hadden ingeruild voor een andere en wat er dan mee gebeurd was.Wat zul jij het moeilijk gehad hebben maar wat geweldig dat het nu zo goed gaat en mss stopt ze er nog wel een keer helemaal mee.Veel succes verder.

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 17:19

Jammer dat je niet als vergelijking weer een filmpje gemaakt heb - op de foto kun je eigenlijk niet veel constateren. Ik denk dat een deel van het probleem ook in jouw 'zit' is; op de filmpjes heb je een zgn stoelzit, ook op de foto lijkt het daarop, in ieder geval is je voet veel te schuin naar voren; de stijgbeugel hoort loodrecht naar beneden te hangen.
Daarnaast zie je dat je paard nog steeds de rug niet gebruikt om jou te dragen, hij loopt zoals we dat noemen 'uit elkaar' . Als je wilt dat je paard beter gaat lopen zul je meer verzameling op de achterhand moeten zien te krijgen, ten eerste door je zit te verbeteren. Als je les hebt, vraag je instructeur dan daar goed op te letten!

Sorry als het wat kritisch klinkt, ik wil je niet afkraken hoor, 't zijn goed bedoelde tips Knipoog

Janne

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-05 17:34

Jannepauli schreef:
Ik denk dat een deel van het probleem ook in jouw 'zit' is; op de filmpjes heb je een zgn stoelzit, ook op de foto lijkt het daarop, in ieder geval is je voet veel te schuin naar voren; de stijgbeugel hoort loodrecht naar beneden te hangen.

Ik nodig je uit om te proberen om netjes te blijven zitten als je paard zo aan het doen is. Knipoog

mariz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 18:28

Jannepauli heeft volgens mij ook niet zo goed gelezen Clown
vind het echt super voor je, vooral ook omdat je echt hulp hebt gezocht.
net als de meeste bokkers al hebben gezegd: petje af hoor!

ippolata

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 18:37

knap van je ... denk dat niet iedereen er de geduld voor heeft...ziet er een stuk beter uit zover ik kan zien!

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-05 21:35

Bedankt voor de complimentjes iedereen, ben ook echt blij dat ik toch heb volgehouden, heb er een super fijn paard aan overgehouden. Lachen Ik heb het zeker niet makkelijk gehad, maar met de nodige hulp zijn we er samen door geraakt en dit heeft ons nu ook een super goede band gegeven. Haha!

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 21:46

Citaat:
Ik nodig je uit om te proberen om netjes te blijven zitten als je paard zo aan het doen is.

eh.. mijn commentaar betrof niet je filmpjes, maar juist je foto..

En natuurlijk is het hartstikke goed dat je zo'n end opgeschoten bent - ik zie alleen op de foto twee "minpuntjes" - de niet-dragende rug van je paard en jouw zit. Als je dat zou verbeteren, dan wordt het een ideaal plaatje! Nou, dat is toch iets om aan te werken? En ik merkte het alleen maar op, niet om je persé te bekritiseren - maar kennelijk valt het geen van de andere schrijvers op.

Maar verder.. petje af hoor! Knipoog

Janne

Alize

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 10:52

Hoi,
wat ik me eigelijk nog afvroeg,
wist je dat ze dit deed toen je haar kocht ofzo ? Of had je haar al sinds dat ze een veulentje was ???

In ieder geval,zoals ik al zei : een goed resultaat!!!Je ziet wat je kan bereiken met doorzettingsvermogen en geduld! Bloos

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-05 12:18

Alize schreef:
wist je dat ze dit deed toen je haar kocht ofzo ? Of had je haar al sinds dat ze een veulentje was ???

Ze deed dit al een beetje toen ik haar kocht, maar veel minder. Dacht dat ik dat er wel makkelijk zou kunnen uitrijden (was nog een beetje penny Clown ). Natuurlijk was de prijs er ook naar. Knipoog En ik heb er ontzettend veel van geleerd, en anders had ik haar nooit kunnen betalen. *LOL*

Alize

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 12:23

Anjatjeuh schreef:
Alize schreef:

Ze deed dit al een beetje toen ik haar kocht, maar veel minder. Dacht dat ik dat er wel makkelijk zou kunnen uitrijden (was nog een beetje penny Clown ). Natuurlijk was de prijs er ook naar. Knipoog En ik heb er ontzettend veel van geleerd, en anders had ik haar nooit kunnen betalen. *LOL*

Ahh ok:) super dan Knipoog
Ja beetje penny-achtig! Maar héél leuk dat het goed gekomen is!
Mooi paardje ook!
xx

Suusiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 13:28

Zo hey! Hardstikke goed!
Een paard bij ons doet dat ook steeds, maar niet zo heel erg.
Ik denk altijd dat het gewoon een soort tik is en soms komt omdat hij jeuk heeft van het zweet. Wat heb je er precies aan gedaan om het af te leren?

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 13:47

ik moest zo hard lachen om die filmpjes dat ik stikte in mijn ijsje Nagelbijten / Gniffelen
ziet er echt goed uit nou!!
TOPPIEJ Haha!

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 15:30

Gaaf joh dat het de goede kant op gaat! *LOL* De filmpjes geven inderdaad goed weer hoe erg het borsthappen was, hopelijk lukt het om het er helemaal uit te krijgen.

Wij hebben ook veel problemen gehad met Gracy, die zijn opgelost met behulp van Tatjana v Buuren, ze is een leerling va AdB. Lachen