Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

chamayalover schreef:Ik had me eigenlijk bij borsthappen ook voorgesteld dat ie alleen maar zegmaar in zijn borst hapte, maar rennen doen ze dan dus ook.
patsur schreef:whow dat heb je goed gedaan zeg! in dat 2e filmpje gaat dat been wel erg ver naar voren
Is meestal als ze het heel erg heeft, als ze het maar een klein beetje heeft is het gewoon 1 drafpas hoofd naar borst (op deze filmpjes zijn het er vaak 3 na elkaar ofzo) zonder dat ze met haar been schopt. anydale schreef:Maar ik vind het goed dat je hebt doorgezet, als je haar had verkocht denk ik dat het erger was geworden.
Denk dat niemand die goed bij zn hoofd is zo een paard koopt.
Het is niet alleen heel erg vervelend, maar het is ook nog eens gevaarlijk: we zijn al een keer gevallen omdat ze eigenlijk over haar eigen hoofd struikelde. Ze heeft fantastische gangen, springt met gemak 1.30m en heeft een super karakter, maar als ik haar toen had proberen te verkopen was er zoizo niemand geweest die haar had gekocht.
milo schreef:wat knap zeg, dat je zo goed met haar bezig bent.. lijkt me een hele opgave.
ik heb dit nog nooit gezien, zoals het filmpje!!!!
maar op die foto ziet het er wel stukken beter uit, gewoon netjes.
heel knap van je!!!
(en ik kan dat meisje wel meppen, wat zieig voor dat beessie!!! helemaal verneukt door iemand waarvan je meer zou verwachtten)
lijkt me heel vervelend hoe hij toen deed
Jannepauli schreef:Ik denk dat een deel van het probleem ook in jouw 'zit' is; op de filmpjes heb je een zgn stoelzit, ook op de foto lijkt het daarop, in ieder geval is je voet veel te schuin naar voren; de stijgbeugel hoort loodrecht naar beneden te hangen.
Ik heb het zeker niet makkelijk gehad, maar met de nodige hulp zijn we er samen door geraakt en dit heeft ons nu ook een super goede band gegeven.
Citaat:Ik nodig je uit om te proberen om netjes te blijven zitten als je paard zo aan het doen is.
Alize schreef:wist je dat ze dit deed toen je haar kocht ofzo ? Of had je haar al sinds dat ze een veulentje was ???
). Natuurlijk was de prijs er ook naar.
En ik heb er ontzettend veel van geleerd, en anders had ik haar nooit kunnen betalen.
Anjatjeuh schreef:Alize schreef:wist je dat ze dit deed toen je haar kocht ofzo ? Of had je haar al sinds dat ze een veulentje was ???
Ze deed dit al een beetje toen ik haar kocht, maar veel minder. Dacht dat ik dat er wel makkelijk zou kunnen uitrijden (was nog een beetje penny). Natuurlijk was de prijs er ook naar.
En ik heb er ontzettend veel van geleerd, en anders had ik haar nooit kunnen betalen.

De filmpjes geven inderdaad goed weer hoe erg het borsthappen was, hopelijk lukt het om het er helemaal uit te krijgen.