Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Kylan schreef:Het ziet er wel netjes uit. Het laag rijden op zich is wel goed, maar houd je paard wel actief, hij heeft aan de fotos te zien de neiging om heel lang uit elkaar te vallen van het achterbeen af. Wel goed dat je het probeert om je paard lekker over de rug te krijgen, dat doen tegenwoordig niet veel mensen meer...
Succes met je wedstrijden!
op de andere foto's komt de achterhand er wel veel mooier onder!
Odie schreef:Zou je 'm nie es een beetje bij mekaar rijden??? hij is een kilometer te lang in zn lijf! en hij loopt GIGANTISCH op de voorhand, waardoor hij er vanachter dus achter is en niet eronder.
. Ik zou met dit paard heel veel (schijn)overgangen en tempowisselingen rijden, balkjes draven etc. om die achterhand maar sterker te krijgen.

#Ymke# schreef:hij hangt eigenlijk helemaal niet. Hij heeft een superfijn mondje en een hele fijne soepele hals en is heel licht in zijn aanleuning.
Ik wéét hoe belangrijk de achterkant is, heb zelf geleerd te rijden volgens eerst achter, dan voor. Maar weet je hoe moeilijk het is voor paard & ruiter om ineens om te schakelen van prikprik naar ineens geringe kuitdruk? Hij bied dit laag in de hals zelf steeds meer aan en ik moet dan nog leren om hem daarin voorwaarts te houden. Iedereen moet leren, en daarom heb ik ook gekozen voor een paard van hoger niveau. Echter wist ik van te voren dat het voor mij moeilijker zou zijn (maar wel leuker, meer uitdaging) om hem ineens correct te rijden.