Ziet er tof uit, leuk stel
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
ShadowFax schreef:Jeetje zeg, wat een filmpjes! Zit er helemaal met bewondering naar te kijken! Echt geweldig dat je dit durft zeg!
Dat filmpje van die weigering is nog best we "heavy", althans, je rijdt er behoorlijk hard op af en scheurt en zo vlak langs, man, ik zou echt als de dood zijn dat ik tegen die boom zou knallen!
Tis wel een race-monster zeg![]()
Hoe hoog waren die hindernissen ongeveer? En hoe groot is je paardje?
jaggie schreef:Ziet er goed uit, volgens mij heeft je pony wel plezier in het water hè, hij gaat er zo enthousiast in (en uit)
Wat kleuren jouw rijbroek en dekje trouwens hip bijelkaar.

AnneMieKe_89 schreef:leuke foto's en filmpjes
en op de 2e waterbak filmpje staat me maaams
waarom nou weer geen foto's van mij huh?
wacht maar, volgende keer als het lekker weer is, ga jij zweeemmen!
Ik doe het je echt never niet na
monsera schreef:Wauw mooi zeg leuk al die filmpjes.Dat smalletje is wel lastig te springen zeker dan moet je hem er echt over heen rijden.Ik laat het er nog wel eens op aan komen heb ook nog maar 6 keer springles gehad.

Alleen heb ik een IJslander die af en toe nogal uhm, lomp springt
Dus ik ben niet zo'n held omdat dat in combi met mijn balans (niet enorm goed) soms niet zo leuk uitpakt.
(nog nooit pijn gedaan in de springbak, maar die is mul zand, op dat gras lijkt het me nog best wel au.
)

Mijn IJslander springt denk ik gemakkelijker over het smalletje dan de heg, puur omdat ie geen ene donder ervan snapt waarom ie nou weer door een heg moet springen (is tenslotte ook niet logisch als je vanuit een paard denkt, toch?
). 
Lielle schreef:leuk Maartje! Ik heb dat stuk op de Trakehner live gezien, je ziet ons op het galoppeerpad staan (rode cap).
Zo'n smalletje is idd veel lastiger dan die heg, dat is een kwestie van gewoon rijden met wat lef. Op zo'n smalletje breken ze veel makkelijker uit.
@ShadowFax, je kunt daar op het terrein altijd een les volgen bij Gert Boonzaaijer (eigenaar), maar wat springervaring is wel aan te raden. op zich staat er ook genoeg simpel werk, en het is natuurlijk superleuk!
Mijn foto's volgen nog