[Cross] training in Renswoude

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Chocopasta

Re: [Cross] training in Renswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 09:14

Gaaf!!
Ziet er tof uit, leuk stel Lachen

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-05 10:11

ShadowFax schreef:
Jeetje zeg, wat een filmpjes! Zit er helemaal met bewondering naar te kijken! Echt geweldig dat je dit durft zeg!
Dat filmpje van die weigering is nog best we "heavy", althans, je rijdt er behoorlijk hard op af en scheurt en zo vlak langs, man, ik zou echt als de dood zijn dat ik tegen die boom zou knallen!

Tis wel een race-monster zeg Haha!
Hoe hoog waren die hindernissen ongeveer? En hoe groot is je paardje?

Hindernissen waren niet zo hoog deze keer, denk hooguit 80 cm. Mn pony is 1.41.. Ben beetje te groot aan het worden voor hem Bloos

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-05 10:13

jaggie schreef:
Ziet er goed uit, volgens mij heeft je pony wel plezier in het water hè, hij gaat er zo enthousiast in (en uit) Haha!

Wat kleuren jouw rijbroek en dekje trouwens hip bijelkaar.

Vorig jaar was hij echt bang voor water, nu had hij er idd echt lol in. Het liefst in volle rengalop er in Haha!

Rood dekje + rijkbroek (normaal ook rode cap) valt lekker op Haha!

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-05 10:19

AnneMieKe_89 schreef:
leuke foto's en filmpjes Haha!
en op de 2e waterbak filmpje staat me maaams Tong uitsteken
waarom nou weer geen foto's van mij huh? Boos!
wacht maar, volgende keer als het lekker weer is, ga jij zweeemmen! Tong uitsteken

Ik heb trouwens wel foto van jou:
Afbeelding

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 11:01

Super vet man! Ziet er echt spectaculair uit Tong uitsteken Ik doe het je echt never niet na Haha!

monsera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 11:02

Wauw mooi zeg leuk al die filmpjes.Dat smalletje is wel lastig te springen zeker dan moet je hem er echt over heen rijden.Ik laat het er nog wel eens op aan komen heb ook nog maar 6 keer springles gehad.

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-05 11:17

monsera schreef:
Wauw mooi zeg leuk al die filmpjes.Dat smalletje is wel lastig te springen zeker dan moet je hem er echt over heen rijden.Ik laat het er nog wel eens op aan komen heb ook nog maar 6 keer springles gehad.

Klopt. Je moet er vooral op letten dat ze niet te hard gaan, en je pony/paard moet het wel een beetje kennen, en weten wat de bedoeling is.

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 11:21

leuke foto's en filmpjes ziet er egt leuk uit.
bij die weigering las ik goed kijk zie ik wel dat je hand iets wegtrekt ja maar verder egt leuk Haha!

anydale

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 13:22

Gaaf hoor! Volgend jaar ga ik misschien ook beginnen Lachen
Ga je nog meer trainingen volgen??

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 13:30

Haha, het smalletje vind ik juist het makkelijkst eruit zien. Puur omdat het niet zo hoog is, hoor. Bloos

Ik wil hier ook zooo graag nog eens heen! Lachen Alleen heb ik een IJslander die af en toe nogal uhm, lomp springt Bloos! Dus ik ben niet zo'n held omdat dat in combi met mijn balans (niet enorm goed) soms niet zo leuk uitpakt. Nagelbijten / Gniffelen (nog nooit pijn gedaan in de springbak, maar die is mul zand, op dat gras lijkt het me nog best wel au. Bloos)

Echt super!! OK dan! Die heg lijkt me ook het moeilijkst, maar dat is denk ik vooral de eerste keer; ik kan me goed voorstellen dat een paard hierop weigert, ik zou als paard het ook niet logisch vinden om over een heg te moeten springen. Blond

lovewally

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 13:39

egt uber gave foto's Haha!
k zie je wel weer
xxxx

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 13:40

haha die smalletjes zijn juist moeilijk, omdat ze daar makkelijk langs kunnen gaan, en de heg is juist makkelijk, omdattie lekker mee geeft!
en dat weet mijn pony dan ook Tong uitsteken
die tilt amper nog zijn poten op daar Vork

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 13:57

Tja, zo zie je maar dat elke pony weer andere standaarden heeft... Tong uitsteken Mijn IJslander springt denk ik gemakkelijker over het smalletje dan de heg, puur omdat ie geen ene donder ervan snapt waarom ie nou weer door een heg moet springen (is tenslotte ook niet logisch als je vanuit een paard denkt, toch? Blond). Rolleyes

Edit: Kan je er ook gewoon doorheen stappen dan, zo'n heg? Want dan kan je volgens mij het beste eerst erdoorheen stappen en vervolgens pas springen, dan lijkt mij dat het paard het beter snapt. Of zou ik gewoon een blond paard zijn als ik een paard was geweest? Blond

ShadowFax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 14:29

Mag je trouwens gewoon zomaar een keer een les volgen daar? Of moet je echt lid zijn van iets, startkaart?
Ik neem aan dat ze lage en hoge hindernissen hebben?

Zou toch wel een keertje zoiets willen proberen... wel met een ijslander, gewoon eens kijken hoe dat gaat.
Of raden jullie dan een ander oefen terrein aan? Voor de "onervaren" "een keer proberen hoe dit is" ruiters/paarden?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 14:51

leuk Maartje! Ik heb dat stuk op de Trakehner live gezien, je ziet ons op het galoppeerpad staan (rode cap).

Zo'n smalletje is idd veel lastiger dan die heg, dat is een kwestie van gewoon rijden met wat lef. Op zo'n smalletje breken ze veel makkelijker uit.

@ShadowFax, je kunt daar op het terrein altijd een les volgen bij Gert Boonzaaijer (eigenaar), maar wat springervaring is wel aan te raden. op zich staat er ook genoeg simpel werk, en het is natuurlijk superleuk!

Mijn foto's volgen nog Ja

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-05 15:46

Lielle schreef:
leuk Maartje! Ik heb dat stuk op de Trakehner live gezien, je ziet ons op het galoppeerpad staan (rode cap).

Zo'n smalletje is idd veel lastiger dan die heg, dat is een kwestie van gewoon rijden met wat lef. Op zo'n smalletje breken ze veel makkelijker uit.

@ShadowFax, je kunt daar op het terrein altijd een les volgen bij Gert Boonzaaijer (eigenaar), maar wat springervaring is wel aan te raden. op zich staat er ook genoeg simpel werk, en het is natuurlijk superleuk!

Mijn foto's volgen nog Ja

Ben benieuwd naar jou foto's Lachen

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 15:47

Dat wordt morgen Ja