Röskur (IJslander) @ onderlinge springwedstrijd

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Alytje

Re: Röskur (IJslander) @ onderlinge springwedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 17:36

leuke foto's!
stoere ijslander ook! Kwijl
ik denk alleen dat je houding een stuk beter wordt als je je beugels toch wat korter doet Knipoog
haha het lijkt net alsof je bent uitgeschoten met het scheerapparaat Clown Nagelbijten / Gniffelen
ach zolang het maar functioneel is Knipoog

Frank

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 18:04

Denk niet dat het erg slim is om je beugels nog korter te doen!
Je hebt van die lange benen, en Ros is niet al te groot...

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-05 18:28

Nope. Ze steken nu al voor mijn kniewrongen uit, dus dan helemaal... Knipoog Ik ben zelf 1.80 en hij 1.40, en mijn lengte zit vooral in mijn benen (daarom ziet het er ook niet uit alsof ik mega te groot ben voor hem, plus zijn brede bouw natuurlijk. Tong uitsteken).

Ik zit echt al erg kort hoor, het lijkt alleen niet zo omdat ik boven de sprong mijn benen zo naar achteren duw. Dit doe ik volgens mij ook uit reactie op dat ik anders weinig steun bij de knieën heb. Kortom ik verwacht zelf niet dat het beter wordt als mijn knieën nóg verder voor het zadel uitsteken. Tong uitsteken

Nu moet ik wel zeggen dat mijn houding iets is waar ik me moeilijk op kan concentreren als ik in het parcours ben. Ik heb nogal faalangst en had ook het idee dat ik boven de helft v/d sprongen en belabberde zit had Bloos (toevallig viel het mee bij bijv. sprong 1 en 2 omdat ik daar niet zo na hoefde te denken over hoe ik reed; gemakkelijke volgorde) Dus in de lessen en als ik alleen spring valt het allemaal een stuk meer mee dan hier, vind ik zelf. Die voeten wel, maar goed daar werk ik dus nog aan om mezelf die automatische reactie af te leren. Schijnheilig

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 18:15

whaha startnummer van de knhs..:S de mijne is 1313BH.. whaha kan het nog erger... Bloos hey spreek je!

Alet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 19:03

Mooie foto's Iris! Ik had er al een paar in het ijslandertopic gezien, maar deze zijn ook heel leuk!
En tips kan ik je niet geven; ik heb me nog nooit zo verdiept in het springen, aangezien Siki niet mag springen en Ams het nog niet kan... Maar het ziet er wel heel leuk uit.