Dunya @ work in het zonnetje!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Babeth

Re: Dunya @ work in het zonnetje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 21:06

Dan weet je waar je aan kan werken Knipoog

lucasjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 08:43

SdaphneS schreef:
Leuke haf ! Lachen

Ziet er leuk uit hoor.
Het lijkt alleen wel alsof je je handen vast zet.

hier ben ik het mee eens Bloos

Charly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 09:08

Milkaatjuh schreef:
Dan weet je waar je aan kan werken Knipoog

we hebben het gister geprobeerd.. na meer dan een rondje de bak door mij zwaar te maken ging zij pas over in stap.. en uiteraard, klapt ze haar hoofd eruit. Maar goed ze reageerd er dus wel op, even kijken hoe het vandaag gaat;)

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 08:39

ik weet niet of het echt zo is of dat het zo lijkt, maar ik denk dat je je teugels wat te lang hebt en dat je daardoor je handen te ver naar achteren moet halen als je haar aan de teugel wilt hebben. je kan het beste als je wilt dat je pony nageeft je teugels een leertje strakker pakken zodat je je handen niet zo naar achteren hoeft te doen maar je wel een duidelijk contact hebt met de mond van het paard. als ze nageeft, hou je wat minder spanning op de teugels maar wel zo dat je contact hebt met het paard en dat je haar niet kwijt bent. bovendien vraag je een paard met je benen en verlies je hem niet als je hem eenmaal hebt door een beetje in je teugels te kneden. verder vindt ik dat je vrij lang zit met je beugels en dat het daardoor komt dat je je tenen zo naar voren steekt en je hakken niet uitdrukt. Ik had dat vroeger ook een sinds ik een gaatje korter zit heb ik daar nauwelijks last meer van. ik weet het niet ckr maar ik denk dat dit bij jou ook het geval is. hopelijk heb je iets aan mijn tips en verder vindt ik het een erg mooi hafje !!! Knipoog

Charly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 08:46

Haha.. Esther houd inderdaad haar teugels nog wel eens wat lang, maar daar houd ze nu zelf al rekening mee en dat gaat heel goed hoor.. En over haar beugels... Tja... ik vind dat ze gewoon goed zit hoor, en zij zelf ook.. en naar mijn idee, als je je beugels een gaatje korter doet, ga je juist nog meer je hakken uitdrukken en dan nog meer afsteken (Tenminste, dat is wat ik heb)... Omdat dunya best pittig is, en wanneer zij dus boven haar tempo loopt, houd je je voeten van haar af, en dan krijg je dus dat je je voeten naar voren steek...

Nettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 10:30

Citaat:
Kan ook wel zo lijken omdat ze zich af en toe erg sterk maakt zeg maar..

Citaat:
Maar het probleem bij Dun is.. Als zij zo voorwaarts is, en es wilt haar verzamelene krijg je weer dat opgekropte gedoe bij dunya....

Citaat:
Het probleem is alleen dat ze niet zo erg goed reageert op je zithulpen...

Citaat:
na meer dan een rondje de bak door mij zwaar te maken ging zij pas over in stap.. en uiteraard, klapt ze haar hoofd eruit.

Paard heeft best wat mankementen zo te horen Knipoog Let ook goed op hoe je je hulpen geeft, dat kan een wereld van verschil maken.

Farah_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-05 18:18

Nettie schreef:
Citaat:
Kan ook wel zo lijken omdat ze zich af en toe erg sterk maakt zeg maar..

Citaat:
Maar het probleem bij Dun is.. Als zij zo voorwaarts is, en es wilt haar verzamelene krijg je weer dat opgekropte gedoe bij dunya....

Citaat:
Het probleem is alleen dat ze niet zo erg goed reageert op je zithulpen...

Citaat:
na meer dan een rondje de bak door mij zwaar te maken ging zij pas over in stap.. en uiteraard, klapt ze haar hoofd eruit.

Paard heeft best wat mankementen zo te horen Knipoog Let ook goed op hoe je je hulpen geeft, dat kan een wereld van verschil maken.

Hahaha nu lijkt het idd wel heel erg Knipoog

Charly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 18:37

Ach het valt wel mee... Dunya is beetje verschillend Haha! De ene dag loopt ze super.. en de andere dag weer niet... Lachen Maar prima pony hoor als je haar eenmaal aan het lopen heb Haha!