Kleine zwarte hengst aan het werk

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Larish

Re: Kleine zwarte hengt aan het werk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-05 21:32

Saffierie schreef:
Ooh mooi hengstje!
Maar, volgens mij zit je iets te hard krom.. Probeer een beetje rechter te zitten! Maar voor de rest ziet het er prima uit buiten de beugels dan ook nog. Leuk stel!

Heeft hij nog zo'n hengsten uitstraling dan? Sigaar Bobby is al een hele lange tijd ruin. Als je de tekst had gelezen kwam je daar ook achter, titel was alleen een lokkertje Haha! Maar bedankt voor het commentaar. ik zit inderdaad wat krom.

Heike
Mede-oprichtster

Re: Kleine zwarte hengst aan het werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 01:10

Larisch denkt dat de benen van Bobby eraf vallen als ze er niet naar blijft kijken.. Haha!

Maar de beugels zijn nu weer net iets te kort. Eigenlijk een gaatje bij prikken. Ik heb liever benen die stil liggen en dus de beugels iets korter dan dat je benen alle kanten op wieberen omdat ze te lang zijn en je je hakken omhoog moet brengen omdat je het anders niet haalt. (en dus de kuit slap en dus niet meer goed kan aandrijven)

Maar ik zal de volgende keer nog eens heel goed achter je vodden aanzitten...

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 03:20

ik ken de pony niet, en jou ook niet... dus geen idee hoe het er met een ander uit ziet... maar ik zie toch op elke foto dat je het spoortje flink inzet... zo kun je ook niet beoordelen of hij aan je kuit is.... ik vind jullie een leuke combi, ik vind het er alleen zo op de foto niet echt fijn uit zien.... qua been dan.... ook de beugels wat korter ivm de hak uitdrukken zie ik niet.....ik zie alleen maar hak omhoog en daardoor spoortje erin... en dat vind ik erg jammer....

SHALALA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 07:06

Het gaat vrij goed, ik wil de foto's zien waar hij goed (volgens jou) loopt, want dit vind ik echt niet verkeerd Lachen
En het spijt me heel erg om dit te zeggen: maar ik vind je ietwat te groot voor de pony.. Bloos
(Niet verkeerd opvatten hé Ach gut )

vemrulz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 09:13

Lieve pony Lovers Leuke fotos, zo slecht ziet het er niet eens uit !

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 10:54

hoj
ik vind het hele leuke foto's
op één enkele foto liep hij wel wat te veel op zjn voorhand ( denk ik hé )
maar voor de rest superpony ! hoe oud is ie
en heeel erg mooi en ZWART ! Lachen

Larish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-05 12:28

baroen schreef:
ik ken de pony niet, en jou ook niet... dus geen idee hoe het er met een ander uit ziet... maar ik zie toch op elke foto dat je het spoortje flink inzet... zo kun je ook niet beoordelen of hij aan je kuit is.... ik vind jullie een leuke combi, ik vind het er alleen zo op de foto niet echt fijn uit zien.... qua been dan.... ook de beugels wat korter ivm de hak uitdrukken zie ik niet.....ik zie alleen maar hak omhoog en daardoor spoortje erin... en dat vind ik erg jammer....

Klopt helemaal hoor, en dit heb je totaal niet fout gezien. Maar ik probeer zo min mogelijk mijn spoor te gebruiken. Want ik hoef ze alleen al om te hebben en hij weet het al. Maar het ging niet zo lekker, en net elke keer dat mijn spoor erin gezet werd, werd er een foto gemaakt (H) Ik heb nog wel een filmpje waar je kunt zien dat dit anders niet het geval is. Het gaat normaal ook beter. Maar ik kan je verzekeren dat het geen makkelijke is Haha! Al is dat natuurlijk geen excuus. Maar hij kan er wat van hoor!

@ Onyx; Dat zeggen er soms wel meer, maar ik ben een klein meisje van 157 wat 51 kilo weegt dus naar min idee heeft hij er geen last van? Zolang het goed gaat en Bobby niet door zijn benen zakt blijf ik hem rijden. Ik zou er namelijk niet aan moeten denken dat dit niet meer kon. Natuurlijk als ik te zwaar word stop ik er geheid mee, dat doe ik hem niet aan. Andere foto's van mij en bobby heb ik helaas niet. Dit zijn de enige foto's die ik heb van ons.

@ Vemrulz; Dankje Lachen

@ Bonitobol; Ja dat zou je best kunnen zien idd, omdat hij op die foto net op zijn voorhand terecht komt. Ofja hij liep gewoon op zijn voorhand. Maar op de andere foto's zie je dit niet meer. Dus daar ben ik wel blij mee Haha! En idd mooi zwart! Lovers

Larish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-05 12:51

zo loopt hij trouwens bij andere Baroen; Een tijd terug moest iemand van pony wisselen omdat hij nog geen 3 meter verder van zijn plek af kwam Bloos! Tis een etterbakkie hoor Haha!

Afbeelding

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 15:39

Volgende keer zelf wat arroganter zitten, beugels miss toch een gaatje langer en gewoon weer gas geven Laris, want ik vind het echt niet slecht hoor! Haha!

Hij is wel leuk Lovers

Esther_Ziezo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 15:42

mooi hengstje hoor hihi Haha!
hij is heel mooi zwart..
En je rijd goed hoor ik ben zelf ook niet anky ofzo...
duss
xxxjes

Larish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-05 16:03

@ Shanna; Het is ook geen wereldramp, maar kan beter Haha! En hij is idd heel erg leuk Lovers

@ Isaatje16; Zelfs Anky zit er niet altijd even best op! En van fouten kunnen we leren, bedankt voor het complimentje Lachen

El_vis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 16:08

hhihi, ik vind het er wel leuk uitzien hoor.
Wat een keisuper leuke pony zeg.
Hoe groot en wat voor ras is ie?

RRteam

Re: Kleine zwarte hengt aan het werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 16:12

Larish schreef:
miriamrocky schreef:
ik vindt je te opgepropt op de pony zitten
maar wel leuk beesie

*Voelt zich heel klein worden.. Bloos maar ergens is het ook wel zo. Of bedoel je dat ik te groot ben en niet mijn mijn kont in het zadel pas Knipoog Maar zoals ik al zij, normaal gaat het veel beter!

te groot zeg ik niet zo snel paardne kunnen een hoop hebben
maar kwa rijstel op foto,s vindt ik je opgepropt zitten Lachen

Larish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-05 16:26

El_vis schreef:
hhihi, ik vind het er wel leuk uitzien hoor.
Wat een keisuper leuke pony zeg.
Hoe groot en wat voor ras is ie?

Bobby is een B pony van ongeveer 1.25 denk ik. En waarschijnlijk een welsh ponytje. Bobby heeft geen papier. Maar hij heeft een behoorlijk knikje in zijn neus, en kleine oortjes.

@ miriamrocky; Helemaal gelijk hoor Knipoog Maar op sommige momenten zit ik toch wel redelijk vind ik.

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 18:00

Ahum.. ben jij niet te groot voor deze pony?
Clown Haha!

ziet er leuk uit hoor! Ja

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 18:09

Jeeeeeeeej, eindelijk rijfoto's van de befaamde Bobby. Haha!
Op sommige foto's loopt hij nog een beetje te veel op zn voorhand, maar vind het er over het algemeen heel netjes uit zien hoor, zeker aangezien je er maar 1 keer per week op rijd. *LOL*
Ben nu wel heel benieuwd wat voor kop je op die eerste foto trok als hij wazig gemaakt is... Clown Schijnheilig

Larish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-05 18:23

@ Sjoert; Niet dus hè Cool Haha!

@ Anja; Ja afentoe loopt hij iets op de voorhand, maar das maar minimaal. Enn, dat hoofd heb je inmiddels al gezien Clown

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 19:48

Echt grappig... ik herkende m ineens...
Ik heb ook een keer op m en... toen ging ik samen met mn nichtje op buitenrit (Lizzy)... eerst ging ik op Wandor en zij op bobby en daarna gingen we nog wisselen... was echt wel een grappig beestje!
Tsja en dat te bedenken dat ik al 19 ben (kben alleen heel erg klein!)

Maar kvond t wel grappig dat k m zomaar ineens herkende!

Larish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-05 20:00

Barbie1986 schreef:
Echt grappig... ik herkende m ineens...
Ik heb ook een keer op m en... toen ging ik samen met mn nichtje op buitenrit (Lizzy)... eerst ging ik op Wandor en zij op bobby en daarna gingen we nog wisselen... was echt wel een grappig beestje!
Tsja en dat te bedenken dat ik al 19 ben (kben alleen heel erg klein!)

Maar kvond t wel grappig dat k m zomaar ineens herkende!

Hee leuk zeg! Ik wist niet dat Lizzy een nicht heeft die op bokt zit!
Bobby kan crossen buiten, ofniet? Haha! Echt een super brave pony is het. Erg toevallig ook dit Lachen
En ikzelf ben ook heel klein zoals je ziet. Dus je bent niet de enige Haha!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 20:21

Tjsa je kunt wel zeggen dat we redelijk hard gingen door het bos ja.... ik zat op wanny en hoorde zo achter me : euhm bar ik kan m niej meer stoppen... ga eens wat langzamer! Dus ik kwam niej meer bij...

Ja ik ben de nicht van lizzy en joy... kheet barbara en woon in zeeland. Kheb zelf ook al 4 jaar een eigen pony.. ze heet Sharon.
Bij ITP staan er foto's van haar onder de naam: Wat vinden jullie van mijn hafje?

Ik vind wel dat ie goed loopt hoor! Tsja wij reden hem buiten niet aan de teugel, maar we waren ook 2,5 uur weg en in het bos is t een beetje onzin, dat beest was blij dat ie eindelijk even lekker mocht rennen/crossen.

Larish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-05 20:39

haha, nouja dat hoeft natuurlijk ook niet in de bossen. En Bobby zal dat vast super leuk gevonden hebben. Daarbij is hij ook niet zo makkelijk zomaar aan de teugel te rijden met zijn achterhand erbij etc. Hier kwamen heel veel bloed zweet en tranen bij vooraf Haha! Maar Ik zal eens kijken in je topic!

chiquee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 20:50

Hij loopt bij de meeste foto's wat op de voorhand, verder vind ik 'm heel mooi lopen bij jou, in vergelijking met die foto waar er een ander kind op zit.
En verder wat al gezegt is: Hakken uitdrukken, en wat netter gaan zitten.
Wat een mooie pony zeg, lekker zwart. Haha!

Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 21:09

Ik vind je beugels lang er beter uit zien dan zo kort. ( En je bent ook niet te groot hoor Knipoog ) Alleen zou ik juist niet je kuiten optrekken, daardoor zul je nooit je hak beter uit kunnen drukken, en gaan bijvoorbeeld je knieen weer flapperen.

Maar het zijn zeker leuke foto's en Bobby is toch wel een lekker ding zeg Lachen

Larish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-05 21:20

Charlotte schreef:
Ik vind je beugels lang er beter uit zien dan zo kort. ( En je bent ook niet te groot hoor Knipoog ) Alleen zou ik juist niet je kuiten optrekken, daardoor zul je nooit je hak beter uit kunnen drukken, en gaan bijvoorbeeld je knieen weer flapperen.

Maar het zijn zeker leuke foto's en Bobby is toch wel een lekker ding zeg Lachen

Ja, en volgende keer gaan zo ook gewoon weer lang Haha! Het was alleen zo dat als ik mijn spoor wilde gebruiken elke keer mijn hak optrok. En dat ziet er niet echt mooi uit. Maar toen ze korten waren deed ik het nog. Op de een of andere manier denk ik dat mijn benen langer zijn en onder zijn buik vandaan komen, Wat dus totààl niet het geval is Haha! Van flapperende knieen heb ik eerlijk gezegd nooit last maar het is helemaal waar wat je zegt!

Ninla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 09:15

Nu word ik vast aangezien als zeik wijf... Clown
Maar waarom rijd je eigelijk met sporen?

Verder vind ik jullie saampies leuk zo!, alleen idd voortaan moet je wat rechterop gaan zitten, én voor je uit kijken Knipoog Maar daar heb ik ook wel is last van... Knipoog

Veel Succes verder! Lachen