baroen schreef:ik ken de pony niet, en jou ook niet... dus geen idee hoe het er met een ander uit ziet... maar ik zie toch op elke foto dat je het spoortje flink inzet... zo kun je ook niet beoordelen of hij aan je kuit is.... ik vind jullie een leuke combi, ik vind het er alleen zo op de foto niet echt fijn uit zien.... qua been dan.... ook de beugels wat korter ivm de hak uitdrukken zie ik niet.....ik zie alleen maar hak omhoog en daardoor spoortje erin... en dat vind ik erg jammer....
Klopt helemaal hoor, en dit heb je totaal niet fout gezien. Maar ik probeer zo min mogelijk mijn spoor te gebruiken. Want ik hoef ze alleen al om te hebben en hij weet het al. Maar het ging niet zo lekker, en net elke keer dat mijn spoor erin gezet werd, werd er een foto gemaakt (H) Ik heb nog wel een filmpje waar je kunt zien dat dit anders niet het geval is. Het gaat normaal ook beter. Maar ik kan je verzekeren dat het geen makkelijke is
Al is dat natuurlijk geen excuus. Maar hij kan er wat van hoor!
@ Onyx; Dat zeggen er soms wel meer, maar ik ben een klein meisje van 157 wat 51 kilo weegt dus naar min idee heeft hij er geen last van? Zolang het goed gaat en Bobby niet door zijn benen zakt blijf ik hem rijden. Ik zou er namelijk niet aan moeten denken dat dit niet meer kon. Natuurlijk als ik te zwaar word stop ik er geheid mee, dat doe ik hem niet aan. Andere foto's van mij en bobby heb ik helaas niet. Dit zijn de enige foto's die ik heb van ons.
@ Vemrulz; Dankje 
@ Bonitobol; Ja dat zou je best kunnen zien idd, omdat hij op die foto net op zijn voorhand terecht komt. Ofja hij liep gewoon op zijn voorhand. Maar op de andere foto's zie je dit niet meer. Dus daar ben ik wel blij mee
En idd mooi zwart!