Tarah M @ work

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

__PSM__

Re: Tarah M @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-05 17:39

Hoi,

Ik wil ook niet op alles heel qrue over komen hoor, vind het wel leuk dat jullie me proberen te helpen. Dus sorry als dat zow lijkt!!!

Ik heb vandaag les gehad. Ging egt super goed, heb goed opgelet of ze dr rug bleef gebruiken en waarempel ze had constant die spier op dr nek Haha! Ikke trots!!!

Owh ging ze met steeds meer stelling geven en begon naar mijn id mn instructeur met het opwaartse er weer in te krijgen ik moest wijken halthouden en voorwaarts, kleine en grote voltes m aflaten buigen van links naar recht en zow nog een heleboel kleine oefeningetjes!!!

Maar wat denken jullie moet ik zow fatsoenlijk een B proefje door kunnnen komen, maakt het daarbij trouwens uit als het paardje een btje op de voorhand loopt volgens mij niet, als je sommige paardjes ziet lopen, valt die van mij nog wel mee Knipoog

Maar vertel me dat is heb namelijk over 3 weekjes mn eerste concours weer sinds een half jaar

Ik heb er mega zin in als ie maar ontspannen loopt!!!!

KUSJE

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 17:45

Hermesdeux schreef:
Ik vind het beeld "super" nog niet alles hoor TS. Je houding is verbeterd maar paardje loopt nog steeds niet in de goede houding. Lijkt wel of ze een beetje hangerig is. Probeer haar eens iets meer op te richten en op eigen benen te laten lopen, denk dat het plaatje dan al anders toont... Bloos

Dit is eigenlijk ook wat er in me op kwam, maar het kan natuurlijk verkeerd gedacht zijn Knipoog

Het is mooi dat het steeds beter gaat, Lachen ik vind ook dat je houding wel beter is geworden.

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-05 17:49

HAhahaha heb ook al heel vaak gezegd dat ik er druk meebezig ben!!!

Enne ze hangt absoluut niet, maar wil vaak niet zakken met dr hoofd, dus moet ie nu bijna met zn neus op de grond gaan lopen, mn instructeur wil dat ie nog verder omlaag gaat met zn koppie Huilen Vink niet zow fijn, maar we zijn ook begonnen met weer opnieuw oprichten enzow, dus zal wel goed komen. Maar ze hangt absoluut niet!!!

KUS