Ik wil ook niet op alles heel qrue over komen hoor, vind het wel leuk dat jullie me proberen te helpen. Dus sorry als dat zow lijkt!!!
Ik heb vandaag les gehad. Ging egt super goed, heb goed opgelet of ze dr rug bleef gebruiken en waarempel ze had constant die spier op dr nek
Ikke trots!!!Owh ging ze met steeds meer stelling geven en begon naar mijn id mn instructeur met het opwaartse er weer in te krijgen ik moest wijken halthouden en voorwaarts, kleine en grote voltes m aflaten buigen van links naar recht en zow nog een heleboel kleine oefeningetjes!!!
Maar wat denken jullie moet ik zow fatsoenlijk een B proefje door kunnnen komen, maakt het daarbij trouwens uit als het paardje een btje op de voorhand loopt volgens mij niet, als je sommige paardjes ziet lopen, valt die van mij nog wel mee
Maar vertel me dat is heb namelijk over 3 weekjes mn eerste concours weer sinds een half jaar
Ik heb er mega zin in als ie maar ontspannen loopt!!!!
KUSJE

ik vind ook dat je houding wel beter is geworden.
Vink niet zow fijn, maar we zijn ook begonnen met weer opnieuw oprichten enzow, dus zal wel goed komen. Maar ze hangt absoluut niet!!!