Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
wodan schreef:Vind het super dat je op deze manier een band met je paard hebt opgebouwd.
Ga je hem alleen inrijden met zadel en daarna weer zz rijden?
zo kon ik nl hier in de buurt een aantal mensen tegen die alleen met een trouwtje om de hals rijden.
casjuh schreef:livo schreef:waarom hou je m niet vast met zadel opdoen en wel met die touwen???
Ja ik snap het nut niet helemaal van het los laten staan van het paard
Hij vond de druk achter z'n kont best eng en helemaal tussen z'n benen vind hij het maar maf om zoiets te voelen. Om te voorkomen dat hij verstrengeld raakt in de touwen hou ik hem dus voor de zekerheid vast. Hij magnamelijk geen nare ervaringen krijgen in deze stadia's...
jimmy schreef:ziet erg leuk uit.mar dit paard is toch van frits of zeg ik nou iets heel doms,ik heb namelijk afgelopen woensdag wat van deze foto's gezien van frits.die liet heel trots eindelijkwat foto''s zien van zijn topper.
was benieuwd vandaar??![]()
jimmy schreef:ziet erg leuk uit.mar dit paard is toch van frits of zeg ik nou iets heel doms,ik heb namelijk afgelopen woensdag wat van deze foto's gezien van frits.die liet heel trots eindelijkwat foto''s zien van zijn topper.
was benieuwd vandaar??![]()
livo schreef:maar stel nou dat ie geschrokken was van het zadel...weggesprongen was en het zadel was gevallen...had ie daar ook een nare ervaring mee gehad.....
t is wel goed dat t zo kan...maar waarom niet voor de zekerheid vasthouden.....kan er niks mis gaan
Citaat:zo zie ik het graag! Hij vertrouwd je helemaal. Als ik ooit een paard ga opleren (wat ik betwijfel ) wil ik dat op deze manier!
hoewel zijn er veel freestyle lesgevers hier in Belgie?
jimmy schreef:hoi Casjuh wat grappig zeg ik ken frits inderdaad van de manege ik ben namelijk zijn instructrice.en ik dacht hee dat paard komt me wel heel bekend voor.wat is de wereld weer klein zeg.
frits heeft verteld ja dat hij hem had gekregen.en geen verstand had van paarden.maar hij gaat goed vooruit hoor.hij heeft afgelopen woensdag zonder zadel gereden en gegaloppeert.![]()
uhhh ja de juf had een gekke bui en dacht kom jullie mogen lekker zonder zadel.
heel veel succes met jullie veyton.en ik zal vast nog wel regelmatig foto's te zien krijgen van frits.![]()