Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Suzan1 schreef:echt een all- rounder! Ben je nou echt niet om te praten om ook te gaan springen? ( Is voor tussen de oortjes ook lang niet verkeerd) Sam kan echt goed springen! Bofkont
Maar dat spring materiaal, ook heel erg mooi maar als hij er een aantikt dan valt hij of zie ik dat als western ruiter helemaal verkeerd?
DJQuarter schreef:Prachtig paard zeg!Maar dat spring materiaal, ook heel erg mooi maar als hij er een aantikt dan valt hij of zie ik dat als western ruiter helemaal verkeerd?
) LuvdaTossa schreef:Leuk hoor!
Maar dressuurpaard.... qua afstamming gaat ie eerder richting springen (of tp)
?
xtwisterx schreef:Wat een gave foto's Sam! Ziet er hartstikke leuk uit!
Wanneer ga je dressuur foto's plaatsen?

Kitty schreef:Als jij niet wilt, kan Sonja toch nog met hem het parcours in?
Dan kun jij mooi foto's maken
Samsam schreef:Kelvin (flemmingh x Ahorn) x Goodtimes x Ramiro
Hij is 6 jaar en M-dressuur
. Heeft hij al eens een heel parcours gesprongen? (Dat wordt anders de hoogste tijd!). MissHIS schreef:Aargh...ik word helemaal gek van die Sarabande-avatars!!
Ziet er goed uit, SamSam. Maar ik vind hem ook niet zo echt "dressuurgefokt" hoor. Heeft hij al eens een heel parcours gesprongen? (Dat wordt anders de hoogste tijd!).

LiSSy schreef:springt erg netjes....
hij is wel gespierd, maar ik vind hem wel wat schraal

LiSSy schreef:mager zeg ik niet... wel wat schraal. ik zou er net ietsje meer vles op wllen zen. maar het is jouw paard