Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
chiquee schreef:Ik ga niet zeuren over dat je geen cap draagt het is tenslotte je eigen probleem als je eraf valt en hersenletsel oploopt, ga ook niet zeuren over het springen over een sloot maar ga dan niet lopen liegen, het is duidelijk dat je hem er op afstuurt, en je zit zeker opeens inde verlichte zit.. of is dat allemaal toeval?
En nou even uit nieuwsgierigheid: wat voor bit heb je derin hangen?

DEESenJAMBO schreef:Ik denk dat er bij elke foto hier op bokt wel wat te zeuren valt
Ik vind t ook niet handig dat jullie zonder cap rijden, maar meer dan advies geven kunnen wij ook niet doen op bokt.
Wel lijkt t alsof je vanaf een verharde weg springt over t slootje. Of zie ik dat verkeerd?![]()
Met t bitje lijkt me niet zoveel mis, gewoon een gebroken bitje zo te zien.
Veel plezier nog met dit mooie beestje
dat probleem heb ik ook, voor der rest vind ik het 'n prachtige Arabier en goede ruiters mss beugels eentje langer? 

Mn verzorgshet ( de shet van Alizé ) springt daar ook soms uit stap over, maar dat is haar eigen keuze.. toch ? En Quadriga is in de omgang een heeeeeel braaf paardje 

ik vraag me af wat daar mis mee is? ik gebruik ook een (dubbelgebroken) bustrens voor mn vierjarig paardje.
doe zo voort jullie zijn een mooie combi
, we zien u allemaal heel graag ze
MrKjell schreef:heeellloooo daaar!
Alizé, proficiat met de nieuwe aanwinst!
Nauw, laat ik voor derest beginnen met het feit, dat ik diep bedroefd ben dat jullie die 2 prachtige amazone's afsnauwen!
Alizé & Jil verdienen beetje meer respect, want ze rijden beiden fantastisch en weten heus wel wat ze doen!
En over het feit dat ze geen "cappie" dragen, nauw dat is wel dik hun probleem hé!
Ik heb maar nog maar 4 dingen te zeggen:
- Alizé en Jil, doe zo voort!
- Nog véél geluk met de pony en het paard en de 2 veulens!
- Rock On Dudes!!!
- en als laatste wil ik de groeten doen aan iiieeeedddeeerrreeennn die mij héél graag ziet! Bedankt!
xxx Kjell!
gijsHVJ schreef:kvind jullie een beetje dom reageren op het commentaar.. als je fotows erop zet vraag je er gewoon om, om commentaar te krijgen.. en als je 18 zou zijn dan reageerde je wel wat volwassener.. beetje jammer dat jullie zeggen dat ie vanuit de stap springt:S tjah beetje heel erg ongeloofwaardig maja als jullie het zelf allemaal tog beter weten dan ga lekker zo door. ( heb ik alleen wel medelijden met het paardje )
Alize schreef:Ok,nog ff over het bitje:
het is een gewone,enkelgebroken D-trens, en ja, dunner dan die van mn paardje(normaal niet ?)
Greetz
pharagirlke schreef:jillybilly jij bent een belg niet??
over de fotos:
zonder cap op een 4-jarig paard dat 2 maanden onder het zadel is wat je ook nog eens niet kent (veronderstel ik) vind ik onverantwoord. Ik rijd ook zonder cap maar wel op een paard dat ik al 6-7 jaar rijd. ofjah pony.
over de sprong. Het is aardig duidelijk dat jou paard al in galop zat, dus dat ze niet 'zomaar stapte', ze springt me wat te euh 'lang' om gewoon vanuit stap te huppelen zeg maar. Dan springt je paard wel vierkanter.
whatever, je hebt een prachtpaard onder je kont. Wees er zuinig opEn nou even uit nieuwsgierigheid: wat voor bit heb je derin hangen?
gewoon uit nieuwsgierigheid. Wil niet gaan zeuren ofzo
en wat ik me nog afvraag. Waarom hebben alle bokkers die het voor hun opnemen nog vrij nieuw?
over de leeftijd: jij reageert niet zoals een 18-jarige hoort te reageren vind ik
ze sprong er wel degelijk over uit stap,ze stond stil en ging gewoon naar omhoog en naar voor

),enkelvoudig gebroken,niets speciaals,een gewoon bitje!Paljassofie schreef:Alize schreef:Ok,nog ff over het bitje:
het is een gewone,enkelgebroken D-trens, en ja, dunner dan die van mn paardje(normaal niet ?)
Greetz
BUStrens Alizé
steffiej schreef:uhm.. het tweede meisje zit er wel een beetje verkramt (sorry weet niet hoe je het schrijft heb dyslectie) op. ofniet? ook vind ik de pony een beetje houterig. en je laarzen zijn een beetje kort. maja daar hoef ik niet mee te rijden gelukkig. dat is jou probleem. voor de rest vind ik hem wel een leuk hoofdje hebben.
kiss