Mn Nieuwe Aanwinst *Quadje* @ Work

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

jillybilly

Re: Mn Nieuwe Aanwinst *Quadje* @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 22:24

blabla

Alize

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-05 22:25

chiquee schreef:
Ik ga niet zeuren over dat je geen cap draagt het is tenslotte je eigen probleem als je eraf valt en hersenletsel oploopt, ga ook niet zeuren over het springen over een sloot maar ga dan niet lopen liegen, het is duidelijk dat je hem er op afstuurt, en je zit zeker opeens inde verlichte zit.. of is dat allemaal toeval?

we gingen gewoon OP het veldje, zij sprong , ik ging gewoon mee, zoals je op de foto kunt zien, zit ik ook niet echt in een springhouding,mn handen zitten niet goed, ik verschoot een beetje dat ze sprong en ging gewoon mee met de beweging

De reden waarom ik op het veldje ging op die plek : is tegenover de ingang van de weide,met onze andere paardjes gaan wij ook gewoon zo,over het pad,het veld op!

Echt niets bijzonder aan...

Hmm ik snap echt niet hoe ik jullie dit kan uitleggen :s

MrKjell

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 22:49

heeellloooo daaar!

Alizé, proficiat met de nieuwe aanwinst!

Nauw, laat ik voor derest beginnen met het feit, dat ik diep bedroefd ben dat jullie die 2 prachtige amazone's afsnauwen!
Alizé & Jil verdienen beetje meer respect, want ze rijden beiden fantastisch en weten heus wel wat ze doen!
En over het feit dat ze geen "cappie" dragen, nauw dat is wel dik hun probleem hé!

Ik heb maar nog maar 4 dingen te zeggen:

- Alizé en Jil, doe zo voort!
- Nog véél geluk met de pony en het paard en de 2 veulens!
- Rock On Dudes!!!
- en als laatste wil ik de groeten doen aan iiieeeedddeeerrreeennn die mij héél graag ziet! Bedankt!

xxx Kjell!

Selena87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 22:54

Tja veel plezier met je nieuwe aanwinst.
En hopelijk nog vele jaren samen.!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 00:08

jillybilly jij bent een belg niet??

over de fotos:
zonder cap op een 4-jarig paard dat 2 maanden onder het zadel is wat je ook nog eens niet kent (veronderstel ik) vind ik onverantwoord. Ik rijd ook zonder cap maar wel op een paard dat ik al 6-7 jaar rijd. ofjah pony.

over de sprong. Het is aardig duidelijk dat jou paard al in galop zat, dus dat ze niet 'zomaar stapte', ze springt me wat te euh 'lang' om gewoon vanuit stap te huppelen zeg maar. Dan springt je paard wel vierkanter.

whatever, je hebt een prachtpaard onder je kont. Wees er zuinig op Lachen En nou even uit nieuwsgierigheid: wat voor bit heb je derin hangen?
gewoon uit nieuwsgierigheid. Wil niet gaan zeuren ofzo Clown

en wat ik me nog afvraag. Waarom hebben alle bokkers die het voor hun opnemen nog vrij nieuw?

over de leeftijd: jij reageert niet zoals een 18-jarige hoort te reageren vind ik

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 01:25

Hemel wat een commentaar weer allemaal.
Ik vind die meisjes best netjes rijden, bovendien zijn er nauwelijks foto's, dus is het moeilijk om daar een goed oordeel over te vellen.
het bit ziet er mij een simpele D-trens uit, ok, het is geen dubbelgebroken bit, maar we hebben het hier nog altijd over een trensje, waar naar mijn idee ook niet te scherp mee gereden wordt.

enne @ pharagirlke: als je vindt dat jij dan NIET onverantwoord bent omdat je jouw paard toevallig al 6 jaar rijdt, kun je nog eens bedrogen uitkomen. Ik vind dat een cap altijd moet, maar uiteindelijk blijft het eiegn keuze. Maar om dan tegen iemand te gaan beweren dat zij niet zonder mogen en jij wel, dat vind ik een beetje vergezocht...

ik vind het er leuke foto's uitzien en ik vind het jammer dat er zo naar gereageerd wordt. Dat slootje is idd een beetje gekke foto, maar ik durf uit zo'n foto niet te concluderen of het nou de bedoeling was om te springen of niet...

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 07:01

Oeeehh wat een leuk paard! Dat koppie!!!! *zwijmel*

DEESenJAMBO

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 07:22

Ik denk dat er bij elke foto hier op bokt wel wat te zeuren valt Lachen
Ik vind t ook niet handig dat jullie zonder cap rijden, maar meer dan advies geven kunnen wij ook niet doen op bokt.
Wel lijkt t alsof je vanaf een verharde weg springt over t slootje. Of zie ik dat verkeerd? Lachen
Met t bitje lijkt me niet zoveel mis, gewoon een gebroken bitje zo te zien.
Veel plezier nog met dit mooie beestje

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 08:01

DEESenJAMBO schreef:
Ik denk dat er bij elke foto hier op bokt wel wat te zeuren valt Lachen
Ik vind t ook niet handig dat jullie zonder cap rijden, maar meer dan advies geven kunnen wij ook niet doen op bokt.
Wel lijkt t alsof je vanaf een verharde weg springt over t slootje. Of zie ik dat verkeerd? Lachen
Met t bitje lijkt me niet zoveel mis, gewoon een gebroken bitje zo te zien.
Veel plezier nog met dit mooie beestje

ze springt idd vanaf verharde weg, dat is gewoon slecht voor de pezen, als 18 jarige zou je dat moeten weten, zelfs als je er gewoon over wou stappen, en al helemaal bij een jong paard...
Verder vind ik het er leuk uitzien, mooi hoofdstel!!

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 08:11

'T is een mooi paard! over die sprong ga ik niet zeuren...
jij hebt toch gewoon een bustrens in? of een Dtje? die zijn toch niet zoooooooooooooo scherp je moet dat nu toch niet veranderen alleen slecht voor zijn mond (gevoel e)
probeer je handen iets hoger te houden meer boven haar manen. Knipoog dat probleem heb ik ook, voor der rest vind ik het 'n prachtige Arabier en goede ruiters mss beugels eentje langer?

paljastineke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 08:27

Heeeeej ali en jil !! Haha!

ik zie daar totaal niets verkeerd in hoor Cool
En dat spoor waar de over springen is inderdaad niet erg angstaangagend Knipoog Mn verzorgshet ( de shet van Alizé ) springt daar ook soms uit stap over, maar dat is haar eigen keuze.. toch ? En Quadriga is in de omgang een heeeeeel braaf paardje OK dan! ze staat bij soubi ( die shet )op de wei Haha!

@ de mensen die stomme praat verkopen : Alizé en Jil doen niets verkeerd, cap is eigen keuze en dat bitje ziet er goed uit Clown

doei Doei!

http://www.ponyplaceclub.tk -> de site over hun paarden en pony's ! [!] zeker kijken [!]

ilufprincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 12:21

heb nog even het topic wat doorgelezen..
enigste wat ik wil zeggen ' kom eens langs! '
T'is echt de moeite niet om hier zo een discusie rond te maken!
de reden waarom wij aantrekken voor hen ,is omdat we ze in het dagelijkse leven zien!
alizé & jil zijn echt bij de beste ruiters van de manege...
en hebben het goed voor met hun paarden!
ze hebben veel pony's een leuke tijd gegeven,goed opgeleerd...
ik heb er 2 jaar geleden een leuke vakantie mee beleefd...
Op de wei met de pony's ,ik heb heel veel met pony's mogen rijden en heb ook heel veel geleerd!
A & L niet aantrekken,wij weten hoe jullie in het echte leven omgaan met paarden en hoe jullie rijden!

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 12:23

hey alize Haha!

aan de mensen die commentaar hebben kan ik even wat zeggen want ik ken alize en jil al een paar jaar Ja

* het zou me heel erg verbazen als alize zo een houding zou aannemen op een sprong waarvan ze wist dat quadje zou springen, want ze springt al langer dan vandaag en heeft een goede springhouding

* ze springt niet echt vanaf een verharde baan, het is een pad

* het is een gebroke bustrensje Verward ik vraag me af wat daar mis mee is? ik gebruik ook een (dubbelgebroken) bustrens voor mn vierjarig paardje.

* ik rijd altijd met cap dus daar begrijp ik jullie wel in, maar toch is het eigen keuze.

effe ontopic :

super beestje alize, op foto is ze even mooi als IRL *LOL* doe zo voort jullie zijn een mooie combi Vingers aflikken

PS : Kjell Koe , we zien u allemaal heel graag ze Clown

xxxsofie

Kel2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 12:38

Leuk paardje hoor. Cap is eigen keus en daar zal je mij niet over horen. Het bitje is gewoon een ponybusje. Die zijn nu eenmaal iets dunner dan de paarden bitten (is reglementair ook in orde dat bitjes van pony's dunner zijn)

gijsHVJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 16:31

kvind jullie een beetje dom reageren op het commentaar.. als je fotows erop zet vraag je er gewoon om, om commentaar te krijgen.. en als je 18 zou zijn dan reageerde je wel wat volwassener.. beetje jammer dat jullie zeggen dat ie vanuit de stap springt:S tjah beetje heel erg ongeloofwaardig maja als jullie het zelf allemaal tog beter weten dan ga lekker zo door. ( heb ik alleen wel medelijden met het paardje )

Alize

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-05 17:08

MrKjell schreef:
heeellloooo daaar!

Alizé, proficiat met de nieuwe aanwinst!

Nauw, laat ik voor derest beginnen met het feit, dat ik diep bedroefd ben dat jullie die 2 prachtige amazone's afsnauwen!
Alizé & Jil verdienen beetje meer respect, want ze rijden beiden fantastisch en weten heus wel wat ze doen!
En over het feit dat ze geen "cappie" dragen, nauw dat is wel dik hun probleem hé!

Ik heb maar nog maar 4 dingen te zeggen:

- Alizé en Jil, doe zo voort!
- Nog véél geluk met de pony en het paard en de 2 veulens!
- Rock On Dudes!!!
- en als laatste wil ik de groeten doen aan iiieeeedddeeerrreeennn die mij héél graag ziet! Bedankt!

xxx Kjell!

Kjell, wij zien u graag Knipoog Haha! Knipoog
Jij ook nog vééél succes me de Padjero ( ofzoiets) Haha!

Alize

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-05 17:10

gijsHVJ schreef:
kvind jullie een beetje dom reageren op het commentaar.. als je fotows erop zet vraag je er gewoon om, om commentaar te krijgen.. en als je 18 zou zijn dan reageerde je wel wat volwassener.. beetje jammer dat jullie zeggen dat ie vanuit de stap springt:S tjah beetje heel erg ongeloofwaardig maja als jullie het zelf allemaal tog beter weten dan ga lekker zo door. ( heb ik alleen wel medelijden met het paardje )

Héhé,waarom gelooft niemand dit ???
Trouwens MOESTEN we een aanloop willen nemen zou dit NIET gaan,want dat pad is max. 1.5m breed anders zit je tege de draden van onze weide!
Maar ik zal er over stoppen,wie me gelooft OK,wie me niet gelooft ook OK
Kissie

Alize

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-05 17:18

Ok,nog ff over het bitje:
het is een gewone,enkelgebroken D-trens, en ja, dunner dan die van mn paardje(normaal niet ?)
Greetz

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 17:31

Alize schreef:
het is een gewone,enkelgebroken D-trens, en ja, dunner dan die van mn paardje(normaal niet ?)
Greetz

BUStrens Alizé Clown

Alize

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-05 17:34

pharagirlke schreef:
jillybilly jij bent een belg niet??

over de fotos:
zonder cap op een 4-jarig paard dat 2 maanden onder het zadel is wat je ook nog eens niet kent (veronderstel ik) vind ik onverantwoord. Ik rijd ook zonder cap maar wel op een paard dat ik al 6-7 jaar rijd. ofjah pony.

over de sprong. Het is aardig duidelijk dat jou paard al in galop zat, dus dat ze niet 'zomaar stapte', ze springt me wat te euh 'lang' om gewoon vanuit stap te huppelen zeg maar. Dan springt je paard wel vierkanter.

whatever, je hebt een prachtpaard onder je kont. Wees er zuinig op Lachen En nou even uit nieuwsgierigheid: wat voor bit heb je derin hangen?
gewoon uit nieuwsgierigheid. Wil niet gaan zeuren ofzo Clown

en wat ik me nog afvraag. Waarom hebben alle bokkers die het voor hun opnemen nog vrij nieuw?

over de leeftijd: jij reageert niet zoals een 18-jarige hoort te reageren vind ik

Hallo,
Hmm Verward ze sprong er wel degelijk over uit stap,ze stond stil en ging gewoon naar omhoog en naar voor

Tuurlijk ga ik er zuinig op zijn het is een schatje Bloos

Ik denk niet dat de bokkers die het voor ons 'opnemen' vrij jong zijn op bokt,allesinds, ze zitten hier al langer dan mij!Behalve MrKjell,maar die liet ik gwn de topic eens lezen Lachen

Over het bitje,een bustrens(sofie Knipoog ),enkelvoudig gebroken,niets speciaals,een gewoon bitje!

Hoop dat je me nu al wat meer begrijpt ?
-xX-

Alize

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-05 17:35

Paljassofie schreef:
Alize schreef:
Greetz

BUStrens Alizé Clown

My mistake Haha! Knipoog

tess_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 17:58

Ik heb het hier ook even gevolgd, en mensen, wat kunnen jullie allemaal zeuren...
Trouwens even dit: stappen op een verharde weg is helemaal niet slecht voor de pezen van een paard. Zelfs een rustig drafje op een verharde weg kan best. Is zelfs goed voor de benen van je paard. Enkel galop zou ik niet wagen.
En wat een discussie: springt ze nu uit stap of was het de bedoeling? Dat zullen degene die erbij waren wel weten zeker? Als je er niet bij was, vind ik dat je niet zo een commentaar mag geven...

Maar wie ben ik??

tess_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 17:58

Oh ja nog even vergeten te zeggen dat ik het ook een prachtig beestje vind Knipoog

honey007

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 18:26

-
Laatst bijgewerkt door honey007 op 13-11-24 13:32, in het totaal 1 keer bewerkt

ilufprincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 18:43

steffiej schreef:
uhm.. het tweede meisje zit er wel een beetje verkramt (sorry weet niet hoe je het schrijft heb dyslectie) op. ofniet? ook vind ik de pony een beetje houterig. en je laarzen zijn een beetje kort. maja daar hoef ik niet mee te rijden gelukkig. dat is jou probleem. voor de rest vind ik hem wel een leuk hoofdje hebben.
kiss

omg..
nu al beginnen over de rijlaarzen ...
ongelooflijk gwn! Vork

nuja ali,koopt u nieuwe laarzen! Haha!