Nouvell @ Work bij Remy Bastings

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

DiantaM

Re: Nouvell @ Work bij Remy Bastings

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 20:14

ClownIk kan er niks aan doen, maar jij rijdt je paard een stuk netter, hij laat haar veel meer uit elkaar vallen. Wel een leuke vent om te zien!!

DTLL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-05 08:38

Wat een leuke reacties allemaal, bedankt!!!

@Unamie: Bedankt, horsie moet altijd op haar mooist zijn he! Pling

Maar Remy rijdt echt heel erg netjes en correct. Ik vind dat hij heel eerlijk rijdt. Maar als je voor het eerst op een heel ander paard stapt, wil dat niet zeggen (ook al ben je dressuurcrack) dat je er gelijk mee wegrijdt. (uhum... Nouvelle is ook niet echt een mannenliefhebber... haha Clown )

@ Aimee: Was een grapje haha! Heb nog een tijdje met hem staat praten, hij heeft niet alleen the looks, maar ook the brains haha! Vingers aflikken

Dressuurenzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 09:07

ik ken remy ook echt een die weet wat ie doet. Laat zijn paarden in hun waarden. En wat hij probeert duidelijk te maken is voor dat je je paard goed met de achterkant eronder krijgt je toch vaak eerst iets op de voorhand valt. Want bij buff valt ie niet op de voorhand maar er wordt gebeurt ook weing aan de achter kant. Remy probeerd nu zo te rijden dat het paard ZELF contact zoekt met de teugel en dit zal er dan net een stukje voor zijn geweest. Want dan loopt ie iddd op de voorhand maar daarna krijg je dat het paard zelf de hand opzoekt met een geactiveerde achterhand! lijkt mij dat het zo is Remy kennende en iddd zit ie wel te ver naar voren maar goed dat kan komen omdat het niet zijn eigen zadel is en een vreemd paard enz maar goed dat is wel iets waar HIJ aan moet werken toch?

wel leuk paardje zeg! ziet er toppie uit!

groetjes

DTLL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-05 09:12

@joycie17: Nou precies! Hij probeert de achterhand te activeren zonder daar teugels voor nodig te hebben. Ik ben er ook van overtuigd dat hij weet wat hij doet. Helaas woont/werkt hij te ver weg, anders zou ik graag vaker les van hem hebben, dit was helaas eenmalig ivm een cursus.

Maar ik begin meer en meer trots te worden nadat ik zoveel leuke reacties heb gekregen, zal het doorgeven aan Nouvelle, zal ze leuk vinden haha! *o/*

Bedankt allemaal! Pling

DTLL

Re: Nouvelle @ Work bij Remy Bastings

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-05 11:28

Ik heb nog een paar fototjes gevonden, deze zijn niet speciaal... maar voor de liefhebbers van Remy onder ons.... Clown

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Braaf paard!!!

Vork have fun!