Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

_Michelle_ schreef:Ziet er goed uit, leuke combi zijn jullieHij kropt zich idd soms wat veel op maar ik weet zelf dat dat er moeilijk uit is te rijden (mijn paard heeft redelijk dikke nek en kan dr ook wat van). Waar zijn de foto's gemaakt? Ik weet op welke stal je staat (ik ken lindsay) en daar zijn deze foto's niet gemaakt
en meer begeleiding,iets dat ik nu nog hard nodig had/heb. 
Vond hem toen al zo mooi, tis echt een plaatje hoor! mag ik vragen waarom hij eerst niet meer bereden zou kunnen worden?
Echt een knapperd zeg!! Gaat al super zo te zien
Irishcoffee schreef:Hey volgens mij heb ik die een hele tijd terug te koop zien staan, toen was hij alleen een stuk grijzer kan dat kloppen?Vond hem toen al zo mooi, tis echt een plaatje hoor! mag ik vragen waarom hij eerst niet meer bereden zou kunnen worden?
Groetjes Iris
Coby10 schreef:Heee, leuk!! Leuke foto's Paool! Alleen wat blijer kijken. Paardrijden is leuk, weet je nog wel??
alleen waren dat de foto's waarop Ligon zich niet van z'n meest charmante kant liet zien en die heb ik wijselijk niet geplaatst

Pipi schreef:Dat kan wel kloppen,hij heeft zo'n 4 jaar geleden een keer te koop gestaan en 3/4 jaar terug weer(toen heb ik hem uiteindelijk gekocht).
Hij werd zo'n 4 mnd geleden kreupel en bleek toen hko 3 te hebben en een ontsteking in z'n hoefgewricht,waardoor z'n synovia zo dun en helder als water was.
De kans dat de behandeling zou aanslaan was rond de 40%,niet echt hoog dus.
Toch laten behandelen(infuus met Tildren en inspuiten met Hyalonzuur)en als aanvulling cortaflex gegeven.
Na een hele moeilijke tijd,zowel voor Ligon als voor mij,gaat het nu super met hem.
Hij heeft nog nooit zo goed gelopen als nu en ik ben natuurlijk onwijs blij dat ik hem (en mezelf)toen die kans heb gegeven.
(en kan je nog veel mooie foto`s van hem maken
)