Eindelijk Ligon(anda)@work!!!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

stalleke

Re: Eindelijk Ligon(anda)@work!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 12:03

Het ziet er best goed uit hoor! Vind het een erg mooie Anda!

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-05 12:45

_Michelle_ schreef:
Ziet er goed uit, leuke combi zijn jullie Lachen Hij kropt zich idd soms wat veel op maar ik weet zelf dat dat er moeilijk uit is te rijden (mijn paard heeft redelijk dikke nek en kan dr ook wat van). Waar zijn de foto's gemaakt? Ik weet op welke stal je staat (ik ken lindsay) en daar zijn deze foto's niet gemaakt Clown

Ik sta niet meer bij Lindsay op stal,maar sinds oktober op m'n oude vertrouwde stal (Polanerduin) in Monster Haha!
Daar heb ik meer luxe Bloos en meer begeleiding,iets dat ik nu nog hard nodig had/heb.

Irishcoffee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 14:36

Hey volgens mij heb ik die een hele tijd terug te koop zien staan, toen was hij alleen een stuk grijzer kan dat kloppen? Tong uitsteken Vond hem toen al zo mooi, tis echt een plaatje hoor! mag ik vragen waarom hij eerst niet meer bereden zou kunnen worden?

Groetjes Iris

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 15:04

Ik ben verliefd Haha! Echt een knapperd zeg!! Gaat al super zo te zien Lachen

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-05 11:58

Irishcoffee schreef:
Hey volgens mij heb ik die een hele tijd terug te koop zien staan, toen was hij alleen een stuk grijzer kan dat kloppen? Tong uitsteken Vond hem toen al zo mooi, tis echt een plaatje hoor! mag ik vragen waarom hij eerst niet meer bereden zou kunnen worden?

Groetjes Iris

Dat kan wel kloppen,hij heeft zo'n 4 jaar geleden een keer te koop gestaan en 3/4 jaar terug weer(toen heb ik hem uiteindelijk gekocht).

Hij werd zo'n 4 mnd geleden kreupel en bleek toen hko 3 te hebben en een ontsteking in z'n hoefgewricht,waardoor z'n synovia zo dun en helder als water was.
De kans dat de behandeling zou aanslaan was rond de 40%,niet echt hoog dus.
Toch laten behandelen(infuus met Tildren en inspuiten met Hyalonzuur)en als aanvulling cortaflex gegeven.
Na een hele moeilijke tijd,zowel voor Ligon als voor mij,gaat het nu super met hem.
Hij heeft nog nooit zo goed gelopen als nu en ik ben natuurlijk onwijs blij dat ik hem (en mezelf)toen die kans heb gegeven.

Coby10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 12:49

Heee, leuk!! Leuke foto's Paool! Alleen wat blijer kijken. Paardrijden is leuk, weet je nog wel?? Haha!

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-05 13:12

Coby10 schreef:
Heee, leuk!! Leuke foto's Paool! Alleen wat blijer kijken. Paardrijden is leuk, weet je nog wel?? Haha!

Hihi,geloof het of niet,maar op de meeste foto's zit ik te lachen Haha! alleen waren dat de foto's waarop Ligon zich niet van z'n meest charmante kant liet zien en die heb ik wijselijk niet geplaatst Bloos

Kalimba

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 14:30

Wow! Mooie Anda en goede combinatie!
Ondanks zijn probleempjes vindt ik wel dat je hem mooi rond rijdt hoor!

Irishcoffee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 17:20

Pipi schreef:
Dat kan wel kloppen,hij heeft zo'n 4 jaar geleden een keer te koop gestaan en 3/4 jaar terug weer(toen heb ik hem uiteindelijk gekocht).

Hij werd zo'n 4 mnd geleden kreupel en bleek toen hko 3 te hebben en een ontsteking in z'n hoefgewricht,waardoor z'n synovia zo dun en helder als water was.
De kans dat de behandeling zou aanslaan was rond de 40%,niet echt hoog dus.
Toch laten behandelen(infuus met Tildren en inspuiten met Hyalonzuur)en als aanvulling cortaflex gegeven.
Na een hele moeilijke tijd,zowel voor Ligon als voor mij,gaat het nu super met hem.
Hij heeft nog nooit zo goed gelopen als nu en ik ben natuurlijk onwijs blij dat ik hem (en mezelf)toen die kans heb gegeven.

Jeetje wat een narigheid! maar wat een geluk dat Ligon bij die 40% mocht zitten! Hopelijk kan je nog vele jaren van hem genieten Pling (en kan je nog veel mooie foto`s van hem maken Haha!)

Skattie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 07:46

Zooo Pipi, hij is echt geweldig!!

Lekker he, om weer met hem aan het werk te kunnen, gelukkig heb je de bahandeling door gezet!!

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 19:35

Alle jezus wat een mooi paard!!!

Wees er maar zuinig op!

Dat voelt zeker wel extra fijn, om na zo'n vervelende periode lekker met je kanjer aan de slag te kunnen?