jockeygirl schreef:Je kan toch nog wel duidelijk zien dat het een draver is.
leuke foto's veel plezier!
tnx

[/quote]
Negatief of positief

[/quote]
aan een draver is niks negatief

[/quote]
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
jockeygirl schreef:Je kan toch nog wel duidelijk zien dat het een draver is.

nikki19 schreef:jockeygirl schreef:Je kan toch nog wel duidelijk zien dat het een draver is.
tnx

Citaat:aan een draver is niks negatief

Brammetje16 schreef:Citaat:aan een draver is niks negatief

Dat snap ik niet
KindnessM schreef:ik heb zelf ook een draver die de galop prima beheerst...
Hey had jij die draver niet die op de baan toen een ongeluk had gehad door een andere draver?
Ze ziet er goed uit hoor!
mountry schreef:Ik ben altijd wat later met mijn reacties, maar leuke foto's!!!!!!!!!
En wat een leuk paardje op de achtergrond!
Hahahaha
van wie zou die nou zijn hahah 

klaasjuhhh schreef:Hoe kom je er in godsnaam bij dat ik me aangevallen voel?![]()
Dat van mij was ook als een grapje bedoelt, dus dan kan ik ook zeggen dat JIJ je aangevallen voelt
we bedoelde het allebij als grap (ik zal er de volgende x wel grap achter zetten
)
nikki19 schreef:klaasjuhhh schreef:Hoe kom je er in godsnaam bij dat ik me aangevallen voel?![]()
Dat van mij was ook als een grapje bedoelt, dus dan kan ik ook zeggen dat JIJ je aangevallen voelt
.
was dus een geval van miscomunicatie tussen onswe bedoelde het allebij als grap (ik zal er de volgende x wel grap achter zetten
)
zullen we nu dan maar weer ontopic gaan
)
) Citaat:Wuahahahha (grap)
Is goed! (geen grap)
klaas heb je trouwens een camera met video opname? kan ik hier ook even een filmpje plaatsten van de stap naar galop
*Trots*
Brammetje16 schreef:Citaat:Wuahahahha (grap)
Is goed! (geen grap)
haha dikke lolklaas heb je trouwens een camera met video opname? kan ik hier ook even een filmpje plaatsten van de stap naar galop
*Trots*
iwayalover schreef:Heb je de foto's al verwijdert? Ik zie je nl niet. Krijg alleen kruisjes.
Alleen op sommige plaatsen ivm ander/nieuw zand
Maar daar heeft ze al die spieren voor he?
NaVy! schreef:Mijn Draver galopeert tijdens een wedstrijd gerust 30 km lang. Vind ze heerlijk. Ik zit zelf ook lekkerder in haar galop dan draf.
Anyway; leuke foto's. Als ik die manen zie mis ik die van Navy wel een beetje, da's nu ene halve fjord
surprise galopeerd ook liever in de bak dan dat ze draaft elke hoek maar weer proberen aan te springen haha ja ik dacht er ook over na dr manen af te knipppen maar nee dat doe ik toch maar niet
Citaat:Jup, die heb ik, alleen is het een beetje knutselen om die op de pc te zetten, maar jij bent PC-EXPERT, dus jou zou het vast wel lukken...
Als jullie zo komen geef ik um wel ff mee (wel weer HEEL terug AJB:P), gaan jullie op de brommer?
volgende keer moet je maar even mee
ik zla zo even foto's van vanm er op zetten 

In het weekend ofzo weer ff?
klaasjuhhh schreef:Hey Nadine..
ja de volgende keer zal ik wel ff meeIn het weekend ofzo weer ff?
En die brommer was echt gaaf!
Over de foto's gesproken: Leuke foto's, met Martin gaat het ook steeds beter met rijden of niet dan?
PS: Die laatste foto is al oud
Groetjes Klaas

en de tenen schieten snel in de beugels! ja zeg maar wanner je mee kan dan kijk ik of het lukt met het weer e.d
Brammetje16 schreef:klaasjuhhh schreef:Hey Nadine..
ja de volgende keer zal ik wel ff meeIn het weekend ofzo weer ff?
En die brommer was echt gaaf!
Over de foto's gesproken: Leuke foto's, met Martin gaat het ook steeds beter met rijden of niet dan?
PS: Die laatste foto is al oud
Groetjes Klaas
Hai
ja idd die laatste is oud ja kwam ik later ook pas achter
ja martin gaat super alleen galop wil het stil zitten niet altijd even goeden de tenen schieten snel in de beugels! ja zeg maar wanner je mee kan dan kijk ik of het lukt met het weer e.d
![]()