Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Even geduld nog
LOGISCH!!!!!!!!!!!Diana_Mabel schreef:Jullie gaan zoooo snel ongelooflijk!
Ik zou graag een keer bij een les meekijken kan dat?
Gelijk maar goed van start gaan
FabjuhBrowny schreef:Jaaa nu zie ik ze wel!! Aah wat zitten jullie te stralen zeg op Grace! Echt leuk om te zien!! Is al dat geduld toch nog beloond... Zaterdag is alle ellende voorbij!![]()
Ga zo door, ben heel erg blij voor jullie!
Ben niet van plan Gracy te verpeste..Zal alles voor haar doen
FabjuhBrowny schreef:@ Bets: Ja tuurlijk daar heb je gelijk aan, maar ik bedoelde eigenlijk dat ze gewoon weer lekker thuis staat enzo.
Ik bedoelde het eigenlijk puur op de trainingswijze van Gracy... dat zal erg wennen worden denk ik. Maar jij dacht meer ,dat ze dan thuis op haar eigen plaats weer zou staan. Nou ja is goed bedoeld in elk geval
FabjuhBrowny schreef:@ Bets: Ja tuurlijk daar heb je gelijk aan, maar ik bedoelde eigenlijk dat ze gewoon weer lekker thuis staat enzo.
Naom staar nu ff in Gracy d'r stal, maar zaterdag gaat Grace er weer in 
Superdruk.. Bets schreef:FabjuhBrowny schreef:@ Bets: Ja tuurlijk daar heb je gelijk aan, maar ik bedoelde eigenlijk dat ze gewoon weer lekker thuis staat enzo.
Gelukkig dan lopen wij ook op 1 lijnIk bedoelde het eigenlijk puur op de trainingswijze van Gracy... dat zal erg wennen worden denk ik. Maar jij dacht meer ,dat ze dan thuis op haar eigen plaats weer zou staan. Nou ja is goed bedoeld in elk geval
![]()
Gewoon veel lessen (toch ook prive) en misschien dat ik eens aan me instructrice vraag of ze er eens op klimt. Ze voelt alles veel beter aan als mij en als er weer effe een echt ervaren persoon op zit is dat alleen maar goed
[/quote]Christatjuh schreef:[
Megantjuh schreef:Jaaa die zijn gemaakt maar staan nog niet op Bokt. monique moet ze nog mailen
en een paar extra toen we ging Gracy zaterdag ophalen
Ze hield haar hoofd omhoog zodat ik terug het zadel in kon klimmen }> )