Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Anjatjeuh schreef:Schandalig Lobke, je moet hem dringend eens opleiden hoor: Camel dekje en bordeaux bandages is echt Not Done.![]()
Maar vind het wel leuk om hem eens te zien rijden.Vind die eerste foto echt super chique, die benen.
Sjuimpje schreef:Licor ziet er goed uit,
maar misschien is het wel een idee om nog even met de wissels te wachten tot je de basis wat beter voor elkaar hebt.
Zo te zien springt hij hem nu namelijk in tweeën en als ze dat truukje eenmaal uitgevonden hebben is dat heel erg moeilijk af te leren.

Ben zelf ook erg blij met mijn bijrijder. Hij heeft 5 maand goed voor hem gezorgd als ik in het buitenland was.
Gelukkig vindt Lic dat niet erg en kan ik zo beter leren sturen
Kunnen we mooi oefenen voor het losrijden op wedsrijden
Tsja Licor...dat heeft inmiddels geen toelichting meer nodig
liza van loon schreef:Wat een geweldig paard zeg!
Op welk nievau loopt hij op wedstrijd?
VValar schreef:Op de eerste foto bij het appuyement neemt je paard de verkeerde buiging en stelling aan. Probeer je paard ook niet te diep te rijden. Nu buigt hij vaak af bij de derde halswervel. Voor de rest vind ik het een leuk paard

BeLoVeD schreef:Wat is dat toch dat mensen altijd maar commentaar moeten geven. Ze zal heus wel les nemen als ze beter wil gaan rijden..sjongejonge

Idra schreef:BeLoVeD schreef:Wat is dat toch dat mensen altijd maar commentaar moeten geven. Ze zal heus wel les nemen als ze beter wil gaan rijden..sjongejonge
Euhm... ik neem elke week les en ik vind het helemaal niet erg om commentaar te krijgen
Maar wijken is niet hetzelfde als appuyeren dus is het logisch dat de stelling niet klopt
!
TeamSpirit schreef:wat een kwijlbeestje![]()
![]()
Jammer dat je je eigen hoofd er telkens afhakt

liesbethb schreef:Wow Wat een geweldig paard!![]()
Kan het zijn dat dit paard ongeveer 2 jaar geleden te koop stond in Spanje? Ben hem toen nog op internet tegengekomen!
Heb zelfs nog filmpjes en fotos van hem toen!!![]()
![]()
Leuk om te zien dat hij het zo goed doet! Toppertje!![]()

Idra schreef:liesbethb schreef:Wow Wat een geweldig paard!![]()
Kan het zijn dat dit paard ongeveer 2 jaar geleden te koop stond in Spanje? Ben hem toen nog op internet tegengekomen!
Heb zelfs nog filmpjes en fotos van hem toen!!![]()
![]()
Leuk om te zien dat hij het zo goed doet! Toppertje!![]()
Ja klopt, ik heb hem daar zelf gekocht 1.5 jaar geleden
Was meteen weg van hem toen ik hem voor het eerst op internet zag. Pas 6 maanden later kon ik hem in het echt gaan bekijken
Hij stond bij www.andalusier.com te koop