Mooie dressuurcombi aan het (zwaardere) werk

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

JoeyBabe

Re: Mooie dressuurcombi aan het (zwaardere) werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 11:19

peeky schreef:
Och de eeuwige commentaar discussie Gaaaap Ik sluit me bij het kamp aan dat zegt dat er voor de meeste Bokkers wat te leren is van het commentaar dat op foto's komt. Met alleen 'oh wat een mooi paard' kun je toch geen topic vullen? Maar hij is wel mooi hoor Knipoog

maar die persoon in questie komt niet eens op bokt.. en staat waarschijnlijk al verder dan jij Tong uitsteken dus wat maakt het uit om er commentaar op te geven ?!

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 11:28

JoeyBabe schreef:
maar die persoon in questie komt niet eens op bokt.. en staat waarschijnlijk al verder dan jij Tong uitsteken dus wat maakt het uit om er commentaar op te geven ?!

Nou ja dan kun je het beste dus helemaal niet reageren, want als je zegt dat het zon gaaf dier bl bla bla is hioort hij het ook niet!!

Ik denk dat iedereen er van kan leren als met aangeeft wat niet helemaal super gaat!

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 11:50

Wat een geweldig paard zeg! Kwijl

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-05 11:54

Ik wou eigenlijk gewoon mooie plaatjes op Bokt zetten, maar blijkbaar is niet iedereen het daar mee eens dat ze mooi zijn Haha!

Als er foto's van Anky enz worden gezet op Bokt is dat toch ook enkel om mooie plaatjes te laten zien?

Verder ga ik ook niet in discussie.

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 12:08

Idra schreef:
Ik wou eigenlijk gewoon mooie plaatjes op Bokt zetten, maar blijkbaar is niet iedereen het daar mee eens dat ze mooi zijn Haha!

Als er foto's van Anky enz worden gezet op Bokt is dat toch ook enkel om mooie plaatjes te laten zien?

Verder ga ik ook niet in discussie.

Moet je eens kijken wat een commentaar er nog op Anky is, en dit is nog een heel ander niveau.

Janski

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 13:28

Als je gewoon wat mooie plaatjes neer wil zetten kan je ook de mooiste uitkiezen en op ITP zetten ..

Ik vind .. alleen "ohh en Ahhh" ook niet echt zinvol eigenlijk.

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-05 13:34

Riant schreef:
Als je gewoon wat mooie plaatjes neer wil zetten kan je ook de mooiste uitkiezen en op ITP zetten ..

Ik vind .. alleen "ohh en Ahhh" ook niet echt zinvol eigenlijk.

Wat is nu het verschil tussen HAW en ITP wb commentaar geven?
Voelen jullie je meer op jullie gemak als ik ze bij ITP zet?
Dan stuur ik wel even een mailtje naar een mod Knipoog

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 13:38

Zep schreef:
Vind het niet zulke flatteuze foto's eerlijk gezegd.
Aan de technische uitvoering van de oefeningen mankeert nogal wat namelijk

Verder is het wel een leuk paard. Weet de ruiter dat hij hier staat?

En hier sluit ik me geheel bij aan, het is altijd leerzaam.

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 13:40

waarom mogen we gewoon hier niet kwijt wat we ervan vinden, de een vind het prachtig, de ander ziet nog wat verbeterpunten, geeft toch niet.

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 13:42

Waaraan kun je zien dat het dier getalenteerd is? Hij is 8 jaar en loopt nu Z-niveau neem ik aan (aan de oefeningen op de foto's te zien)?
8 jaar is absoluut geen slecht 'gemiddelde' maar het lijkt me in ieder geval heel sterk dat de bewuste ruiter van de foto's dit paard naar het Z-niveau getraind heeft!

Op bijna elke foto lijkt het alsof het paard omvalt...in dit geval ontkom ik er niet aan door te zeggen dat het paard op bijna elke foto door zijn ruiter gehinderd wordt.

Het paardje heeft een leuk voorbeen maar in de zijgangen vind ik het nét een shetlander, héél erg krap.

Model en bouw van het paard vind ik mooi maar op de foto's lijkt het hoofdje van het paard wel wat onlogisch klein ten opzichte van de rest van zijn lichaam.

Eindconclusie: niet verkeerd, absoluut niet, maar ik vrees dat het paard mij tussen andere paarden in zijn klasse absoluut niet zou opvallen.

(Mensen, smaken verschillen hoor!)

Kamide

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 21:32

moet eerlijk zeggen dat ik jou pre veeeeeeel leuker vind Haha! Knipoog

en wat dat commentaar gedoe betreft, ben het er mee eens dat het erg zinvol is om commentaar te geven en lezen...Misschien rijd die "commentaargever" wel op een minder hoog niveau, maar dat betekend niet dat je geen op of aanmerkingen kan hebben op hoger niveau, '
vb: als ik naar foto's kijk en ik denk, niks mis mee! geweldige combi! en vervolgens lees ik commentaar van medebokkers, dan ga ik die foto's nog eens bekijken, en dan denk ik, verek!! zehebben helemaal gelijk..
et voila! weer wat geleerd!!

kan dus wel degelijk nuttig zijn, al dan niet voor de ruiter, dan wel voor medebokkers...

craz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 21:48

[/quote]
Ja maar dan kunnen we nog wel commentaar geven, daar kun je altijd van leren of het nu je paard is of niet.
Andere mensen kunnen er ook van leren door te kijken en naar het commentaar te kijken.[/quote]

Ja als er is onderbouwde commentaar zou gegeven worden.
Maar commentaar als 'frummelen aan je teugels' Slapen
Trouwens het is allemaal al honderduzend keren gezegd, jullie herhalen altijd hetzelfde.
Zeg dan is iets nieuws, iets met wat meer diepgang als je dan toch commentaar wil geven.

Idra, ik vind dat het er goed uitziet. Ga blij zijn als ik met Lord ooit dat niveau haal.