quicky@inrijden,ex@dres&vd. En phar..tja :\

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Yasmine

Re: quicky@inrijden,ex@dres&vd. En phar..tja :

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 19:54

Bij Quicky's foto's moet je proberen je voeten wat minder diep in je stijgbeugels te steken en je tenen niet te fel naar buiten draaien (je doet het niet zò fel, maar toch een beetje).

Ik vind dat je bij de foto's van Explosion iets te hard je best doet om recht te zitten, je gaat dan je rug hol maken, zoals je zelf al zei.
Dat zie je hier goed:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=ERZJDWWE
http://www.mijnalbum.nl/Foto=HGXN4XWY
Ik heb daar ook veel last van, omdat ik uit mezelf ook een holle rug heb, probeer dan meer je bekken te kantelen en je kont een beetje 'in te trekken', dan gaat hij al meteen wat fijner lopen Lachen
Op sommige foto's vind ik hem best diep lopen, maar op anderen loopt hij dan weer met een onderhals ...
En nog één ding:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=VRAV7LIR
Wat doe je hier in hemelsnaam met je handen Verward ?

En wat dat steigeren betreft hè, ik rijd ook met zo'n paard en bij hem helpt het dat wanneer ik nog maar voel dat hij gaat steigeren, mijn binnenhand helemaal naar achteren leg (desnoods op mijn been) en hem opzij trek (naar binnen, dan wel). Dan stopt hij er meteen mee. Natuurlijk niet doen als ze al in de lucht is Haha!

Ayasha
Blogger

Re: quicky@inrijden,ex@dres&vd. En phar..tja :

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-05 20:01

Mientjeuh schreef:
Bij Quicky's foto's moet je proberen je voeten wat minder diep in je stijgbeugels te steken en je tenen niet te fel naar buiten draaien (je doet het niet zò fel, maar toch een beetje).

Ik vind dat je bij de foto's van Explosion iets te hard je best doet om recht te zitten, je gaat dan je rug hol maken, zoals je zelf al zei.
Dat zie je hier goed:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=ERZJDWWE
http://www.mijnalbum.nl/Foto=HGXN4XWY
Ik heb daar ook veel last van, omdat ik uit mezelf ook een holle rug heb, probeer dan meer je bekken te kantelen en je kont een beetje 'in te trekken', dan gaat hij al meteen wat fijner lopen Lachen
Op sommige foto's vind ik hem best diep lopen, maar op anderen loopt hij dan weer met een onderhals ...
En nog één ding:
Wat doe je hier in hemelsnaam met je handen Verward ?

En wat dat steigeren betreft hè, ik rijd ook met zo'n paard en bij hem helpt het dat wanneer ik nog maar voel dat hij gaat steigeren, mijn binnenhand helemaal naar achteren leg (desnoods op mijn been) en hem opzij trek (naar binnen, dan wel). Dan stopt hij er meteen mee. Natuurlijk niet doen als ze al in de lucht is Haha!

klopt ik ga proberen die holle rug weg te werken Lachen
wat ik daar doe met mijn handen is terug contact vragen. Hij moet dus mijn hand opzoeken, en daar zijn we heel erg op aan het oefenen, en soms doet ie het super goed
en soms 'durft' ie niet, dan vraag ik contact en laat ik weer wat losser dat ie weer moet zoeken. Maar als ik mijn handen op de plaats houd komt ie telkens weer helemaal omhoog. Als ik ze op zij houd kan ik zijn neusje laten hangen waar het hangt en zo contact vragen Lachen

over het steigeren: bij Pharaon helpt het beste hem voor te zijn. 'omtrekken' helpt niet echt. Ofjah omtrekken. Natuurlijk niet zo ruw als het woord het doet blijken maar je snapt wat ik bedoel Clown dan krijg je zon steiger foto als de 1ste of 2de dat ie al 'draaiend' steigert. En dan is het toch al wat minder makkelijk om te blijven zitten. Lachen
bij Phar probeer ik gewoon als ik voel dat hij het gaat doen een tik te geven nog voor hij zijn neus omhoog kan brengen. Maar als ik te laat ben kan ik alleen nog maar vooruit gaan zitten en terwijl ie steigert een tik geven en benen om hem vooruit te dwingen...

vemrulz

Re: quicky@inrijden,ex@dres&vd. En phar..tja :\

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 20:12

Oe dat je zonder zadel blijft zitten op die laatste Cool
Ooh die witte Lovers Die manen wat een leuk ding Pling
Ik vind die laatste wel über cool zeg Cool Gave fotos

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 21:25

pharagirlke schreef:

olympia: af en toe voelt ie zich een beetje te lekker als je m zo ziet Nagelbijten / Gniffelen in de weide is het net een jong veulen Nagelbijten / Gniffelen die sprongen die hij daar maakt zou ik toch niet graag willen uitzitten Nagelbijten / Gniffelen ben blij dat het beter begint te gaan met exje Nagelbijten / Gniffelen

Wees blij dat Pharaon zit zo goed voelt en lekker in zn vel zit.. En ach..maybe wil ie zn veulen tijd over doen.. En doet ie dat nu even Clown

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-05 21:33

Olympia schreef:
pharagirlke schreef:

olympia: af en toe voelt ie zich een beetje te lekker als je m zo ziet Nagelbijten / Gniffelen in de weide is het net een jong veulen Nagelbijten / Gniffelen die sprongen die hij daar maakt zou ik toch niet graag willen uitzitten Nagelbijten / Gniffelen ben blij dat het beter begint te gaan met exje Nagelbijten / Gniffelen

Wees blij dat Pharaon zit zo goed voelt en lekker in zn vel zit.. En ach..maybe wil ie zn veulen tijd over doen.. En doet ie dat nu even Clown

maar dan liefst niet met mij derop eigenlijk Clown

vermrulez: zo moeilijk is zonder zadel rijden niet hoor kwestie van oefenen denk ik Haha! is goed voor je evenwicht in elk geval Haha!

J_V_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 23:31

nog even en Pharaon gaat naar de maan.
hij blijf nog best lang zo staan op 2 beentjes.
misschien heeft hij red bull op Whoosh!
met ex ziet er wel veel better uit nu meer controle.
Pharaon blijft een duveltje en soms spring die uit zijn doosje }>

groetjes Vork

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 23:55

pharagirlke schreef:

Klomp: dus het hoofd naast het lichaam laten houden? Zal er aan denken in het vervolg Lachen dankje!

Neej, das niet de bedoeling van de buiging.
Nou haalt Klomp twee oefeningen door elkaar, namelijk de buiging, waar het hoofd wel tussen de benen moet en het compliment waarbij dit niet het geval is.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-05 20:59

Iris82 schreef:
pharagirlke schreef:

Klomp: dus het hoofd naast het lichaam laten houden? Zal er aan denken in het vervolg Lachen dankje!

Neej, das niet de bedoeling van de buiging.
Nou haalt Klomp twee oefeningen door elkaar, namelijk de buiging, waar het hoofd wel tussen de benen moet en het compliment waarbij dit niet het geval is.

heb pinky haar site gelezen en ik heb inderdaad ook dat vermoeden Nagelbijten / Gniffelen Maar ik heb gezien hoe het eigenlijk moet op pinky haar site en ga daar aan proberen te denken Lachen

love4horses: Clown hij blijft inderdaad een duvel Clown
vandaag gedroeg ie zich trouwens al een stuk beter Ach gut Alleen alstie moet wachten gaat ie nog nerveus/ongeduldig laag steigeren Ach gut

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 18:55

Wauw, jij blijft goed zitten. Ziet er netjes uit. De punten wat niet helemaal 100 % gaat, geef je zelf al aan. Probeer niet naar beneden te kijken, dacht dat ik dat op een paar foto's zag Lachen

LYSANNO

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 19:23

mooie foto
dat stijgeren ziet er heel mooi uit Tong uitsteken

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-05 19:46

cynthy: dat viel me ook op ja. Vooral bij pharaon doe ik dit fel. Bij ex doe ik dit om te controleren hoe hij loopt Bloos

quicky_lover: dankje Lachen t zijn idd 'mooie' fotos geworden van het steigen Lachen

chiquee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 20:04

wat voor ras is ex? hij lijkt veel op sietske qua lijf en nek alleen het hoofd niet... ( weet sietske's ras niet vandaar ) Tong uitsteken
Gave foto's op die laatste pony ( de kleinste )

Bonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 20:15

Leuke steigerfoto's die laatste pony lijkt mij echt pittig kun jeo ok wel zien
Je blijft ook lekker goed op zitten zeg ....

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-05 20:18

Explosion is een welsh B Lachen
Vosj: dat die duvel pittig is, is wel t minste wat je kan zeggen Nagelbijten / Gniffelen alle welshjes die ik al heb gereden zijn best pittig. Of het is het ras, of het ligt aan mij dat ik altijd pittige paarden aan trek Clown

Bke4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 10:00

Whaaaaaaa Kathleennnnn wat een super foto's van Phara :d hahaha
Niet gevallen die dag?

Zotteke zonder zadel rijden op die... En dan nog in zo'n bui :d

Btw, Exp is enorm veranderd he? heel wit geworden tegenover de vorige keer dat je foto's had laten zien, maar hij loopt wel al mooier..

En super lief dat hij buigt voor een snoepje :d

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-05 10:35

Bke4 schreef:
Whaaaaaaa Kathleennnnn wat een super foto's van Phara :d hahaha
Niet gevallen die dag?

Zotteke zonder zadel rijden op die... En dan nog in zo'n bui :d

Btw, Exp is enorm veranderd he? heel wit geworden tegenover de vorige keer dat je foto's had laten zien, maar hij loopt wel al mooier..

En super lief dat hij buigt voor een snoepje :d

Biancaaaaaaaa!!!! lang gelede! ge moet wel eens langs kome e! of ik zal ne keer wedstrijd kome rijde op ktt met Exje Tong uitsteken

nee niet gevallen die dag Haha! Pharaon heeft mij keurig laten zitten. Das ook nen tijd anders geweest e? Haha!
Ex is echt enorm wit geworde tot mijn grote spijt. Met wa meer grijs hadk miner poetswerk. Zolang zijn beentjes ma zwart blijve vind ik t oke Lachen

wanneer komt ge nog eens? Komt ge ma ne keer op Booster/Lies rijde. Phar en ex zijn wa klein voor u denk ik Haha!

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 10:39

Je kan zo het circus in Knipoog Leuke ponys