Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Ben er zelf niet geweest, dus deze zijn zeer welkom.
)
.... Hij is echt wel erg gaaf
MsMarit schreef:Wat een vent he.... Hij is echt wel erg gaaf
Was *wanneer niet* weer telaat met kaartjes kopen want had het graag willen zien hoe ze der rantree maakte
....de tribune´s zaten lang niet vol
Lekker ding hoor

QuijoSavan schreef:Waarom houd ze die stang zo enorm strak?
(naja moet ook toegeven dat ik geen anky-fan ben, niet echt leuke verhalen gehoord...)
Pasha schreef:QuijoSavan schreef:Waarom houd ze die stang zo enorm strak?
(naja moet ook toegeven dat ik geen anky-fan ben, niet echt leuke verhalen gehoord...)
Wat wil je dan zien?
Boogjes in de teugels?
die stang zit er niet voor niets in lijkt me logisch dat je die dan ook op druk houdt.. dat is niet strak maar op druk, kijk maar naar hoe de stang staat als ze de teugels langer laat
MiekSpeciaal schreef:Leuke foto's!
Ik heb zondagavond ook de kür gezien, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik deze kür minder mooi vindt dan die met Sali. Maarja, misschien is het gewoon even wennen
0ojannekeo0 schreef:MiekSpeciaal schreef:Leuke foto's!
Ik heb zondagavond ook de kür gezien, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik deze kür minder mooi vindt dan die met Sali. Maarja, misschien is het gewoon even wennen
hmm...dit was tijdens een verplichte kür waar iedereen dezelfde muziek had en dat was die van sali niet

sassie22 schreef:Dysmatuur wil zeggen dat de baby bij de geboorte te klein en te licht is voor de duur van de zwangerschap