Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Wendy15 schreef:Ik weet niet hoe zwaar dat meisje is en of het voor het gewicht kan, maar het lijkt mij niet fijn rijden. Zowel voor dat meisje als je pony. Ze zit helemaal met haar hakken opgetrokken en bijna met haar knieën achter z'n oren. Een beetje rondstappen zal wel gaan, maar kan ze ook draven (en dan bedoel ik ook lichtrijden) en galopperen? Echt niet om negatief te doen hoor, en ik zeg ook niet dat het niet kan, maar echt prettig lijkt het mij niet...

) dus dat het best kan zolang je maar een geschikt ruitertje vindt qua gewicht. Qua lengte ziet het er niet uit, dat weten we allemaal!
Maar gewicht is belangrijker, en zo te zien bezit dit meisje daar niet veel van!
maar ik had het niet gedaan. xXDjuukiejXx schreef:Aaah Wat een poepie!!
Alleen zijn de beugels wel een beetje kort
Wat een haarbal, Is ie al aan het haren?
.Morgannah schreef:Al zou de shet echt niet instorten, die kunnen wel wat hebben, toch zou ik andere dingen doen met hem als je toch iets wilt zoals VD.

bonney4evver schreef:jezus lezen is heel moeilijk ja wat TS ook zei:Citaat:Het maakt mij echt niks uit wat jullie er van vinden Ik ben heel nieuwschierig naar jullie comentaar
poeeh
Marieke_456 schreef:[size=7]
Het maakt mij echt niks uit wat jullie er van vinden Ik ben heel nieuwschierig naar jullie comentaar, maar ben je zo stoer om negatief commentaar te geven doe er dan wel een goed argument bij!
.
Maar zolang de pony het houd en het leuk vind, waarom niet! 
xXDjuukiejXx schreef:en wat meen je dat die shets vroeger moesten trekken in de mijnen ?Ohjaaaaaah!!
xXDjuukiejXx schreef:Saskia9 schreef:ik vind het wel degelijk niet kunnen,
meisje is dus echt wel te groot...
Jee,, Daar gaan we weer!
Als je geen verstand ervan hebt (shetlanders) dan moet je
niet reageren!!!
xXDjuukiejXx schreef:Saskia9 schreef:ik vind het wel degelijk niet kunnen,
meisje is dus echt wel te groot...
Jee,, Daar gaan we weer!
Als je geen verstand ervan hebt (shetlanders) dan moet je
niet reageren!!!
Diana_14 schreef:Zelf zou ik ook nooit zo'n kleine pony beleren. Okay een keertje een klein meisje/jongetje erop moet kunnen.
Citaat:Sorry voor het misschien grove antwoord, bedoel het niet persoonlijk maar dit is mijn mening
Saskia9 schreef:Diana_14 schreef:Zelf zou ik ook nooit zo'n kleine pony beleren. Okay een keertje een klein meisje/jongetje erop moet kunnen.
met jou kan ik tenmisnte praten !!
chiquee schreef:Citaat:Sorry voor het misschien grove antwoord, bedoel het niet persoonlijk maar dit is mijn mening
Ik had het niet beter kunnen verwoorden!
Dit is echt slecht voor zijn rug benen e.d. Zelfs ik ( heb wel degelijk verstand van shets voor ik dat gelul krijg ) vind dit niet kunnen en dat zegt heel wat.

Milkaatjuh schreef:Ziet er niet uit eerlijk gezegt
het past gewoon nietMaar zolang de pony het houd en het leuk vind, waarom niet!
En tja, ikzelf zou zo'n klein paardje niet beleren onder het zadel, maar wie ben ik
) Saskia9 schreef:Diana_14 schreef:Zelf zou ik ook nooit zo'n kleine pony beleren. Okay een keertje een klein meisje/jongetje erop moet kunnen.
met jou kan ik tenmisnte praten !!