Thuis actief....in proef sloom

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Squawk

Re: Thuis actief....in proef sloom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-05 18:25

Citaat:
Helaas kan dat niet in een M-proef Knipoog

Citaat:
ow...had even niet opgemerkt dat het om een M- proef ging Bloos
dan zul je thuis nog beter het paard aan je been maken, zodat een correctie in de proef kan worden opgelost met een eenmalig prikje van je spoor...

Ja dat is het nou juist Haha! thuis hoef ik mijn sporen amper te gebruiken! Thuis reageert ie echt op de lichste hulpen....maar in de proef dus juist helemaal niet Verward

desleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 19:50

heey,
destiny doet dat dus ook altijd,( heb alleen nog maar oefenwedstrijdjes gereden maargoed) zit dus misschien toch een beetje in de familie. Knipoog
met losrijden is ze allemaal aan het stieren, erger als dan ik gewoon aan het rijden ben, dan is ze lekker los en voorwaarts, maar zogouw ik moet beginnen valt ze stil. Verdrietig

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-05 21:17

desleen schreef:
heey,
destiny doet dat dus ook altijd,( heb alleen nog maar oefenwedstrijdjes gereden maargoed) zit dus misschien toch een beetje in de familie. Knipoog
met losrijden is ze allemaal aan het stieren, erger als dan ik gewoon aan het rijden ben, dan is ze lekker los en voorwaarts, maar zogouw ik moet beginnen valt ze stil. Verdrietig

Lijken ze niet alleen qua uiterlijk op elkaar maar ook nog qua gedrag Haha!