Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
tizzy schreef:en ik vraag niet om commentaar! Want ik weet dat ik het goed doe!
Citaat:Hou je stinkmodder bek joh! Ik weet meer van paarden dan jouw en kan ook veel beter rijden! Dat ik nou m2 rijd en jij er nog niet eens normaal op kan zitten
tizzy schreef:Hou je stinkmodder bek joh! Ik weet meer van paarden dan jouw en kan ook veel beter rijden! Dat ik nou m2 rijd en jij er nog niet eens normaal op kan zitten
.)xFroukjex schreef:tizzy schreef:Hou je stinkmodder bek joh! Ik weet meer van paarden dan jouw en kan ook veel beter rijden! Dat ik nou m2 rijd en jij er nog niet eens normaal op kan zitten
Uhm.. Ja.
Ten eerste; in je onderschrift staat dat je in de F3 gaat starten.
Ik rijd zelf op een manege en wij hebben ook die F wedstrijden.
Dat is van F1 tot en met F12.
En als je de F12 hebt afgereden, dan mag je naar de B.
En je zit in de F3, dus het lijkt niet niet zo logisch dat je dan in de M2 zit.
Ten tweede; Je moet inderdaad iets meer je handen naar voren doen,
maar ik vind het opzich nog wel meevallen hoe erg je hem in zn mond trekt.
(Maar je moet nog wel je handen wat meer naar voren doen.)
En je hoeft niet gelijk zo bot te reageren, want de reacties waren nog geen eens zo negatief.
Ze zeggen gewoon dat je je handen wat meer naar voren moet doen!
Sasjuh89 schreef:Gefeliciteerd.
en die weet dat ik wel supergoed rijd! Citaat:Hou je stinkmodder bek joh! Ik weet meer van paarden dan jouw en kan ook veel beter rijden! Dat ik nou m2 rijd en jij er nog niet eens normaal op kan zitten
ilufprincess schreef:Citaat:Hou je stinkmodder bek joh! Ik weet meer van paarden dan jouw en kan ook veel beter rijden! Dat ik nou m2 rijd en jij er nog niet eens normaal op kan zitten
Uhuuum
oké
kijk dan zelf: springen!![]()
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=10&t=382480
Omiratje schreef:Sorry hoor maar van je eigen zeggen dat je supergoed rijd![]()
Als je vind dat je super rijd waarom zit je dan nog maar in F3 of wat dan ook ? Hoe oud ben jij eigenlijk ?
tizzy schreef:Sasjuh89 schreef:Gefeliciteerd.
Dankje! Een iemand die iets aardigs zegten die weet dat ik wel supergoed rijd!
. tizzy schreef:Omiratje schreef:Sorry hoor maar van je eigen zeggen dat je supergoed rijd![]()
Als je vind dat je super rijd waarom zit je dan nog maar in F3 of wat dan ook ? Hoe oud ben jij eigenlijk ?
Dat doe ik met een wilde pony waarmee ik nog maar 2 weken rijd ofzo! en met me eigen ingereden pony loop ik bijna Z! Denk na zaterdag als ik de wedstrijd heb gehad! Ik ben 12!
Citaat:
Dat was sarcastisch bedoeld![]()
En volgens mij ben je een beetje erg overgevoelig voor commentaar of iets dergelijks.. Iemand geeft commentaar (waar je zelf om vroeg) en je begin die gene meteen af te katten. Vraag dan gwoon niet om commentaar. En wat je rijniveau betreft, dat maakt met nix uit. Voor mijn part rij je Z2, dat maakt nog niet dat ik je actie ineens normaal vind.
Citaat:
12 en bijna Z
Citaat:
12 en bijna Z
Citaat:
12 en bijna Z
tizzy schreef:Citaat:oowh! Maar ik rijd super goed en aan die foto kan je geen commentaar geven! Zo hoor je je teugels te houden! en ik vroeg niet om commentaar want ik rijd al super goed en jullie bokkers kunnen dat echt niet verbeteren met commentaar! Want jullie rijden nog geneens B!
je ben lachwekkend
Citaat:
Neej inderdaad.. ik doe niet aan wedstrijden.. en daarom ben jij beter??
tizzy schreef:Citaat:
Neej inderdaad.. ik doe niet aan wedstrijden.. en daarom ben jij beter??
Ja.. Want ik rijd bijna Z

Citaat:
Penny.
nikki19 schreef:heb geen fotos van je z pony dan zal er vast wel beter uit zien dan
tizzy schreef:Citaat:
Penny.
Ben jij een penny!? Kan dit topic verwijderd worden? zodat niemand hem ken zien? want niemand gelooft mij en ik hoef geen commentaar meer waar ik niks aan heb!
tizzy schreef:nikki19 schreef:
heb geen fotos van je z pony dan zal er vast wel beter uit zien dan
Dat was die z pony! Maar kijk even in mijnberichtjes en dan vind je een ander topic waar ik er op rijd! Aan de teugel