) ga me niet ebzig houden met 15 verschillende acounts
ik weet dan mssn niks van paarden (volgens sommige mensen, nu ja wat kan me dat wat schelen
) paljas was echt superbeestie, ik vond hem echt veel toffer! en jah ik wil zijn nieuwe eigenaars wel eens spreken , ff luisteren wat die ervan bakken... je kan ook niet verwachten dat alles perfect gaat ! mijn paard is ook een monster
maar die blijft! voor eeuwig en altijd
(die is 1.74m en ik lekker 1.67 m dus leuk gaan verongelukken
) je weet echt niet wat voor paard ik dan heb!(nog eens voor alle mensen ik ben niet puma-dingest want anders zou ik niet via deze account reageren
)@ clotjah: ooit al eens een reus van een paard, stijgerend naar je hoofd geweten? dan weet je pas wat probs zijn geloof me, na 3 jaar gaat het al veel beter, gwn nooit opgeven, goede instructeur en veel hulp komt alles in de sjakos
@ peerke: ik ben totaal niet jaloers !!! heb zelf 2 schatten van paarden!!! en keigoede vrienden die me altijd helpen ( wendy, kamiel en marcellus
dit is op jullie bedoelt
)

Er zijn genoeg mensen die dan maar wat aanmodderen of erger nog het paard willen 'breken'. Met als gevolg dat het levensgevaarlijk word.
, ik ga straks met Milenco gaan rijden voor de eerste keer op de weide, ik laat zeker weten hoe het was
Hij en Sunshine ( KWPN jaarling) zijn al onafscheidelijk en de andere paarden mogen van Milenco niet in de buurt van Sunshine komen