Spring Filmpjes(foto)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Pam87

Re: Spring Filmpjes(foto)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-05 23:34

JusTinn schreef:
oh .. laat maar je begrijpt het niet . het heeft niks met snelheid te maken , ‘ op het hout aantrekken’ .

Uitleg :

het komt gewoon sloom over. (niet op de manier dat je pony niet hard kan) , maar hij loopt er meer bij van ‘IK MOET’ en niet ‘IK WIL,ik wil ik wil ’ .... dat bedoel ik met op t hout aantrekken Knipoog

dat had je al gezegt Haha!

ilovejuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 23:35

mariz schreef:
je zegt: dat er geen grondbalk hoeft te liggen, omdat hij er geen moeite mee heeft. maar uh.. heeft hij dat tegen je gezegd dan? Clown

heeft ie niet gezegt maar dat kun je wel zien.. anders zou ie wel de balk eraf gooien met zen benen dat ie het niet haalt zegmaar..
en dat heeft ie maar 1 keer gedaan..
mariz schreef:
sorry hoor, maar een paard springt omdat ie moet springen, anders knalt hij in de hindernis of stoot zijn benen tegen de balk, hij kan kiezen: of dat of een knal met de zweep

of erlangs af rennen Clown

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-05 23:37

ja idd kevin kennende Clown

mariz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 23:38

ik reageer alleen maar, omdat ik toch het idee heb, dat je er een beetje laconiek op reageert met dat extra grondbalkje of een extra balk in het midden van de hindernis. en dat vind ik zonde!
meid je hebt een hartstikke leuke pony die nog leuk springt ook, echt waar. het is ook niet bedoeld om je de grond in te trappen, iniedergeval niet vanuit mijn kant Knipoog

JusTinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 23:41

mariz schreef:
ik reageer alleen maar, omdat ik toch het idee heb, dat je er een beetje laconiek op reageert met dat extra grondbalkje of een extra balk in het midden van de hindernis. en dat vind ik zonde!
meid je hebt een hartstikke leuke pony die nog leuk springt ook, echt waar. het is ook niet bedoeld om je de grond in te trappen, iniedergeval niet vanuit mijn kant Knipoog

kijk dat bedoel ik nou ook!! want je kan beter het zekere voor het onzekere nemen , mocht hij er ooit zo erg in knallen en al het vertrouwen kwijt zijn , dat is alleen maar jammer!

ilovejuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 23:43

mariz schreef:

is mischien wel een goed idee ofzo ( afentoe doen we dat ook wel ) maar het is eigl niet echt nodig vinden we Knipoog
mariz schreef:

bij sommige mensen komt het wel zo over....

honey007

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 00:03

-
Laatst bijgewerkt door honey007 op 13-11-24 13:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-05 00:20

steffiej schreef:
uhh je kunt niej egt tegen commetaar... dus laat ik maar niej beginne..

als het opbouwend is Knipoog

en niet als het al gezegt is 1 x is genoeg Knipoog

Shariff_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 09:11

op het ene filmpje lijkt ook echt dat je hem een tik geeft met die zweep!

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 13:34

laat ik ook mijn mond maar houden want hier word ik niet vrolijk van
heb jij uberhaupt enig verstand van springen???

nee dat dacht ik al....

want zou je het wel hebben dan zou je snappen wat er bedoeld wordt met een grondbalk en wat justin bedoeld met op het hout aantrekken..

enne heb jij wel is een stuk moeten hardlopen dat je moe was en wou stoppen maar oh jee toen kwam er iemand aan met een zweep om je net ff op te 'jagen'
voeld niet fijn. dus voor je pony ook niet

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 13:58

leuke foto's en filmpjes je paardje kan goed springen.
dat andere paardje is ook leuk.
en ja niet ierder paard rent op een hindernis af van jippie.
maar bij de laaste is het misschien togh handiger om een grondbalk neer te leggen. want hij komt er bij zo'n hoge hindernis nogal dicht onder kijk maar. en dat kan er soms tot leiden dat hij er tegen aanklapt wat al gezegd is. maar als je laag springt schat hij de afstand wel goed in. maar als je hoger gaat springen red hij het wel maar is een grondbalk denk ik een beter idee. zoat hij het nog beter kan springen. en een iets verder afstand neemt. Knipoog
wat ik togh ook zie vooral bij het laaste filmpje dat hij bij elke afzet gelijk zijn oortjes naar voren doet. dus dat vind die wel leuk. ja zon knalende zweep is niet altijd dus oren naar achter maar verder vind kevin het springen volgens mij nog wel leuk.
dus jah dit is mijn mening er over.
en jah als hij neit wil springen weigerd die wel dat zie ik ook.
maar niet te veel doen dan gaat het vast wel. Bloos
maar verder heb je een leuk paardje.

nou doei

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 14:03

en dit is aleen om je te helpen en niet om je totaal af te kraken Haha!
want dat is niet leuk.dus hopelijk doe je er wat mee Knipoog

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 08:41

wat heeft het in godsnaam voor zin om zo'n hoge hindernis neer te zetten , en dan ook nog eens zonder grondbalk. Als jij je pony wilt verpesten, best, ga je gang, maar verwacht dan ook geen lief commetraar.