Sorry dit viel me echt als eerste op.
Maar goed ook bij topruiters bestaat er zoiets als een ongelukkige momentopname. Maar toch... Verder vind ik de foto's tamelijk goed gelukt, ze zijn in elk geval licht.
Zitten echt leuke tussen! Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Sorry dit viel me echt als eerste op.
Maar goed ook bij topruiters bestaat er zoiets als een ongelukkige momentopname. Maar toch...
Zitten echt leuke tussen!
(zie Edward Gal
)
sharir schreef:die stomme idioote guusje ook echt hoor ik snap haar niet. een sperriempje met stang en trens. tjah ik hou me mond maar.

(Eindelijk kan ik dan toch deze smiley gebruiken:))

sharir schreef:die stomme idioote guusje ook echt hoor ik snap haar niet. een sperriempje met stang en trens. tjah ik hou me mond maar.

piedrolover schreef:punkies schreef:Guusje en haar Fjord zijn echt geweldig, ik heb ze ook een keertje gezien,
Heet de Fjord niet Guusje?
. reed ze in de baan, schreeuwde ze onder tussen NIET FLITSEN AUB! Toen ze klaar was keek ze niet al te vrolijk totdat ze hoorde dat ze gewonnen had
en Bij het drunenstandje (aka anky standje) had ze ook al commentaar
. maar ja, zal de stress geweest zijn...meggiemeg schreef:inderdaad een sperriempje bij Guusje en ik vind t zeer storend dat het grontriempje over de voorpluk heen zit, geen gezicht.
heb ze ook eens in t echt een kur zien geven, mij prikt ze veel te veel en heb soms t idee dat ze zichzelf in haar achterste wil prikken (dat was toen, heb haar daarna nooit meer gezien!)

randie schreef:Ik vond Jan Brink met Briar 899 Echt geweldig!! dat paard heeft net iets extra;s net een elastiekje..en ik moet nog even kwijt dat ik anky niet zo sympathiek over vond komen. reed ze in de baan, schreeuwde ze onder tussen NIET FLITSEN AUB! Toen ze klaar was keek ze niet al te vrolijk totdat ze hoorde dat ze gewonnen had
en Bij het drunenstandje (aka anky standje) had ze ook al commentaar
. maar ja, zal de stress geweest zijn...
De fjord heet idd Guusje..Is het een apparte kleur fjord ofzo?
, ik vroeg t me al af iig, kon t niet horen vanaf de tribune. Trouwens, veel van de paarden waren wat dol die dag. Salinero was niet te rustig bij prijsuitreiking en de 3 winnaars bij t springen (in middag) gaven ook al n mooie bokshow weg
.

Naomi21 schreef:Dus dat schreeuwde ze, ik vroeg t me al af iig, kon t niet horen vanaf de tribune.
Maar toen zei het meisje achter mij: 'Aah, ik kan dat niet uitstaan dat mensen gewoon blijven flitsen.' Toen dacht ik: 'Ow, ik zal maar niet gaan flitsen
'sharir schreef:die stomme idioote guusje ook echt hoor ik snap haar niet. een sperriempje met stang en trens. tjah ik hou me mond maar.
Naomi21 schreef:Wie weet trouwens waarom t paard van Pessoa een muilkorf droeg tijdens het springen?
( het paard)