Toen wij later over de bosjes vertelde lukte het 'vreemde' meisje de volgende dag ook niet meer om Otje hier langs te laten lopen.
Dus sluit ik me idd aan bij de verstijving, verkramping enz.
Verder heeft ze les, groepsles ... en daar wil je niets over weten
we gaan dan ook over op privéles .. .dat is veiliger voor de andere ruitertjes
en minder chaotisch voor de instructrise
Verder de penny mama,
nou ... eerlijk gezegd (ik schaam me ook diep!) , ik heb Otje gekocht in de veronderstelling dat hij 8 jaar was en manege lessen mee liep ... laten keuren door de DA, ook daar stemde ze in met 8 jaar en bij de proefrit was hij mega mak .. kwam door de 3 uur les van die dag zeiden ze. (achteraf weet ik nu wel beter .. .en ja de volgende keer neem ik iemand mee! En zal niet meer blind vertrouwen op de DA)Eenmaal thuis, reageerde Otje alleen op stemcommando's, kende blijkbaar geen enkele beenhulp ... sloeg na als hij een tikje met de zweep kreeg en begon 5 maanden later zijn hoektanden te wisselen .... heb dus een pony waar dingen van verwacht werd die hij nog niet kon, een kind erop gezet die niet ervaren genoeg was om hem in te rijden en nu zijn we 15 maanden verder maar nog steeds iedere week de discussie dat IK hem wil verkopen maar dochterlief haar kind niet kwijt wil... en ik voel me dus wel degelijk een pennymama ..
Ik heb trouwens wel een andere DA die hem opnieuw gekeurd heeft... hij is dit jaar 5 geworden.