Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
redina schreef:hoi femke,
gave anda's heb je weer zeg!
mij lijkt persoonlijk die 1e lekkerder rijden dan die 2e
binnenkort komen we een keer bij je op de koffie als je dat goed vind.
redina schreef:frappa ik vind het er erg goed uit zien.
vooral dat 1e paardje vind ik erg mooi.
kimmie261 schreef:
franny rijd echt zeer netjes,en tja op sommige foto's val je nu eenmaal wat verder naar voren omdat een paard beweegt en als mens meebeweegt.
dank je word er gewoon verlegen van ... Jaike schreef:Die 1e is toch wel echt een geweldig paard hé........
Hmmm zit driftig te denken wanneer ze eens die kant op kan rijden
orban schreef:Ik vind die 4 jarige al echt netjes lopen Femke. Die andere lijkt wel een ander paard vind ik dan met die vorige foto's. Frappa rijd ze wel netjes!
Idra schreef:Frappa rijdt erg netjes! Leuke dieren ook weer fem
Dank je wel ! Voor de ontzettende positieve reacties, die strelen je ego goed
echt super!
best lang, worden anda's ook groter?
Tanjake schreef:Die eerste blijf ik erg leuk vinden, super leuk dier. En die tweede, is dat die 8-jarige van vorige keer? Zo ja herzie ik mijn mening
LinCas schreef:kwijl kwijl kwijl![]()
ik ben echt stapel op dat ras
ze zijn echt schitterend!!

fopke schreef:Zal mijn mening ook even gevenZit er bij de tweede schimmel papieren bij en hoe is hij om te rijden?
, die is echt geweldig om te rijden. Super braaf, echt waar. Hij rijdt echt erg lekker
. 
Theake schreef:zoooo...knappe fotos zeg!!
frappa rijdt heel netjes! en de paarden zien er enorm mooi uit!
kimmie261 schreef:
toen de 8 jarige jongen...
http://www.mijnalbum.nl/Foto=GFH8EC4M[/img]
beide paarden staan te koop!!
Tanjake schreef:Vind die 8-jarige nu een heel ander paard lijken dan op die vorige foto's... ziet er goed uit!
Je rijdt ze erg netjes frappa, het zijn leuke foto's om naar te kijken. Hoop dat er binnenkort een topic komt met Mio-foto's, vind ik namelijk een erg leuk dier
.