Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
die kan streken

IngridM schreef:daar is piepje weer.........![]()
lekker ding he !
heb je nog gestart je kon toch dichtbij sannah starten op een barokke, nog gedaan ?
Chiqa schreef:hoi cloris mooie foto's maar wat ik me afvraag...woonde jij niet in de buurt van den helder voorheen? Of vergis ik me nu ernstig?
. Het ziet er zoals gewoonlijk weer superuit! [***] schreef:Mag ik even zeggen dat ik jou een superzit vind hebben? en dat ik stinkendjaloers ben daarop. Het ziet er zoals gewoonlijk weer superuit!
Mag ik vragen van wie jij les hebt? En of dat geheel naar "spaanse" wijze gaat of dat ern ook engels gereden wordt, omdat ik voor een poos terug ook wat foto's van de garocha tegen was gekomen. Lijkt me een superfijn paard om op te rijden.
dit is geheel engelsChiqa schreef:Chiqa schreef:hoi cloris mooie foto's maar wat ik me afvraag...woonde jij niet in de buurt van den helder voorheen? Of vergis ik me nu ernstig?
Hoi Cloris heb je dit over het hoofd gelezen?
cloris schreef:Piropo staat in Krimpen a/d IJssel dus idd niet meer in Den Helder![]()
Check plaatsnaam <-----------
vandaar dus de verwarring voor me..