Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Samsam schreef:ik vind het zo moeilijk dat je met paarden niet even rustig met je instellingen kan oefenen. ze blijven niet stilstaan en in beweging wil ik zo graag een goede foto, van het juiste moment schieten dat ik hem maar gewoon op sport stand
Hermesdeux schreef:Dat je dat goede zadel op een jong paard durft te leggen. Gooi er altijd een oud zadel op als ze toevallig steigeren en omklappen o.i.d....beetje voorbarig maar goed.

Samsam schreef:
Oei dan krijg je het moeilijk vanavond, ik heb zelf nl een KN, daar zitten bijna geen wrongen aan!
kippie17 schreef:Samsam schreef:
Oei dan krijg je het moeilijk vanavond, ik heb zelf nl een KN, daar zitten bijna geen wrongen aan!
O... maar ben een flexibele henkie hoor......
Mimpje schreef:Ik sluit me volledig aan bij wat er al gezegd is: mooi!!!
Tipje misschien: ikzelf longeer ook precies 't zelfde met touwtjes, maar als je aan beide kanten 'n kleine elastiek (van die korte vrachtwagenelastieken) zet, bootst 't iets meer je hand na, en kunnen ze mooi aanleuning gaan zoeken omdat de touwtjes dan iets meegeven. Maar 't is maar 'n tip, no offense!