Kira @ work

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xjessx

Re: Kira @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 21:03

Ziet er al stukken beter uit shir!!
Maar net zoals meer al zeggen probeer dr niet vooruit te ''duwen'' probeer stil en rechtop te zitten, en idd dat binnehandje van je Knipoog probeer m ook wat lager te doen even hoog als je buiten hand.
Voorderest ziet het ergoed uit, alleen mag ze dr achterhand er ook wat meer onder zetten, dus gewoon veel overgangen rijden en veel schakelen dan komt het allemaal helemaal goed, maar aangezien je dr nog niet zo lang heb komt het allemaal goed!
Ga zo door

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 21:50

laat je volgende keer dan wel echte filmpjes zien?

Sheerza

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 22:57

Ik vind jullie zeker vooruit gegaan ! Vergeleken met eerst.. En ik heb ook een vrij sterk paard, en geloof mij ik vind het heel knap dat zij dit na 3maanden heeft gepresteerd.. Gaat goed meid ! Haha!

nicolietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 12:58

ik snap niet waarom mensen een filmpje plaatsen als zij alleen maar willen horen.. "goed zo, mooie pony, loopt goed "
had dan wat foto's eruit gehaald waar daar het er misschien beter uit ziet.. je zit er super onrustig op, en of je hem nou een week of 5 jaar hebt, dat feit is zo. dus pak het commentaar op en doe er wat mee.. nee niemand kan alles opeens geweldig goed, maar het zijn allemaal maar tips! dus dat er wat mee.
succces Groetjes Nicole

xxsummyxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-05 13:37

nicolietje schreef:
ik snap niet waarom mensen een filmpje plaatsen als zij alleen maar willen horen.. "goed zo, mooie pony, loopt goed "
had dan wat foto's eruit gehaald waar daar het er misschien beter uit ziet.. je zit er super onrustig op, en of je hem nou een week of 5 jaar hebt, dat feit is zo. dus pak het commentaar op en doe er wat mee.. nee niemand kan alles opeens geweldig goed, maar het zijn allemaal maar tips! dus dat er wat mee.
succces Groetjes Nicole

ik heb al gezegd dat ze heel erg druk was.
en ik wil niet alleen horen goedzo mooie pony loop goed,,
dat heb ik niet eens gezegd dus kom niet zomaar dingen zeggen wat niet waar is hou dat dan voor je .

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 14:27

xxsummyxx schreef:
nicolietje schreef:
succces Groetjes Nicole

dat heb ik niet eens gezegd dus kom niet zomaar dingen zeggen wat niet waar is hou dat dan voor je .

Jah maar je komt er ALTIJD tegen in als iemand je wat wijs wilt maken.

xxsummyxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-05 14:32

[/quote]
Jah maar je komt er ALTIJD tegen in als iemand je wat wijs wilt maken.[/quote]

ik heb alleen gezegd de dingen die niet waar zijn ! Vork
: ik heb al gezegd dat ze heel erg druk was.

ze kan me niet wijs maken dat ze niet druk was want ze was er niet bij !,ook niet dat ik dat wil.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 14:33

vind het er heel mooi uitzien, vind alleen de overgang van draf naar galop er wat slordig uitzien... Lachen
Maar voor de rest echt super! Lachen

xxsummyxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-05 14:34

melanie__b schreef:
vind het er heel mooi uitzien, vind alleen de overgang van draf naar galop er wat slordig uitzien... Lachen
Maar voor de rest echt super! Lachen

Bedankt , ja ze het was niet de bedoeling dat ze in galop ging maar goed ze mocht ff lekker galoperen, ik zal er op letten idd

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 14:53

Maar je ontkent altijd dat je niet rommelt met je handen terwijl je dat wel doet. Ik heb het elke keer nog op je foto's gezien (behalve op de laatsten voor deze van je)
En op het filmpje is het gewoon goed te zien. En dat rommelen met de handen heeft niks met druk zijn te maken. Dat los je op met je zit en niet met je handen Knipoog
Nee de raad nou eens aan en gebruik die.

xxsummyxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-05 14:55

Milkaatjuh schreef:
Maar je ontkent altijd dat je niet rommelt met je handen terwijl je dat wel doet. Ik heb het elke keer nog op je foto's gezien (behalve op de laatsten voor deze van je)
En op het filmpje is het gewoon goed te zien. En dat rommelen met de handen heeft niks met druk zijn te maken. Dat los je op met je zit en niet met je handen Knipoog
Nee de raad nou eens aan en gebruik die.

Ik heb les gekregen . dus ik weet het nu onderand wel en ik rommel niet meer met me handen 'wat ik zo erg deed ik zaagde egt zo erg ze mond was zelfs helemaal uitgescheurd Rolleyes '

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 15:02

Bloos!
Foei!! Niet meer doen dan Knipoog

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 15:46

Ziet er al een stuk beter uit als de vorige foto's,, ze draaft inderdaad erg ruim. Verder wil ik zeggen, doe iets met de kritieken, en ga niet alleen zitten te verdedigen. Er zitten hier mensen die er verstand van hebben, die je graag helpen willen, heus niet om je af te zeiken omdat ze je niet mogen ofzo..

Je weet zelf welke kritiek je gebruiken kunt en wat wel of niet waar is, hou dat gewoon in je achtehoofd, maar geef ook toe als er een tip wordt gegeven.. Lachen

Ga zo door meid, jullie passen leuk bij elkaar!!

xxsummyxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-05 18:12

Milkaatjuh schreef:
:oo
Foei!! Niet meer doen dan Knipoog

whaha bedoel ik niet echt joh Ach gut Knipoog

NehnaDagmar,
Bedankt oke, krijg zaterdag weer les ,maak ook wel foto's meschien

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 22:14

Dacht dat je het meende... Scheve mond
Hahahaha ik schok al Tong uitsteken

xxsummyxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-05 22:32

Milkaatjuh schreef:
Dacht dat je het meende... Scheve mond
Hahahaha ik schok al Tong uitsteken

haha tuurlijk niet Tong uitsteken hihi zou wel erg zijn

nicolietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 20:25

xxsummyxx schreef:
nicolietje schreef:
succces Groetjes Nicole

wat is niet waar dan??? als iemand wat negatiefs zegt ga je jezelf verdedigen omdat je het neit wil horen. mensen hebben het beste me je voor en geven je kritiek,waar je tips uit kan halen...
groetjes Nicole

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 11:45

Jullie gaan heel erg vooruit Lachen
Filmpje is erg leuk Knipoog

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 21:50

Nicolietje hou der nou maar over op het is nu genoeg ze zegt dat ze er verandering in brengt klaar okee heel leuk shir ik weet hoe het is om zo`n pony te hebben de ene keer super de andere keer prut dus jah laat de rest maar denken maar je krijgt les en je probeert er wat aan te doen

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 07:14

oud topic!

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 07:25

En vandaar een slotje.