Ineke2 op Levi

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jasmijn76

Re: Ineke2 op Levi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 15:38

..vaak is het ook onzekerheid waarom mensen naar voren gaan zitten..zelf heb ik het op Dimitri niet..maar rij ook op een ander paard dan doe ik het zelf ook..moet echt op mn zit gaan letten..raar maar waar..voor de rest ziet het er toch tof uit!..leuke kleuren, leuke pony..blonde wapperde haren onder de cap vandaan..wat wil je nog meer! Knipoog

Tindra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 15:42

Wauw Ineke, die laatste foto's zijn GEWELDIG !!!!!!!!

Echt helemaal super... jullie zijn enorm vooruit gegaan.
Dat setje staat hem trouwens ook prachtig hoor Ja

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 16:39

schaapie schreef:
Is de pony nog jong? En wat een leuk scheerpatroon Tong uitsteken

Ja, Levi word in mei pas 5 jaar, thanx Haha!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 16:40

Dimitri schreef:
..vaak is het ook onzekerheid waarom mensen naar voren gaan zitten..zelf heb ik het op Dimitri niet..maar rij ook op een ander paard dan doe ik het zelf ook..moet echt op mn zit gaan letten..raar maar waar..voor de rest ziet het er toch tof uit!..leuke kleuren, leuke pony..blonde wapperde haren onder de cap vandaan..wat wil je nog meer! Knipoog

Dat klopt, is ook puur onzekerheid...nouja en de rest is een balansprobleem Knipoog

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 16:41

Tindra schreef:
Wauw Ineke, die laatste foto's zijn GEWELDIG !!!!!!!!

Echt helemaal super... jullie zijn enorm vooruit gegaan.
Dat setje staat hem trouwens ook prachtig hoor Ja

*grinnik* ja Ruth, word weer tijd om te meeten Knipoog Haha!

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 16:54

Toch even nog een reactie Clown

Ziet er goed uit hoor Ineke echt wel een verbetering. Ga zo door!

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 09:03

Ineke2 schreef:
Dimitri schreef:

Dat klopt, is ook puur onzekerheid...nouja en de rest is een balansprobleem Knipoog

mag ik vragen waarom je onzeker bent????..is het het paardje??...ben je een keer hard gevallen???...is het dat jezelf gewoon heel onzeker bent geworden???(door kritiek bv)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 09:46

Dimitri schreef:
mag ik vragen waarom je onzeker bent????..is het het paardje??...ben je een keer hard gevallen???...is het dat jezelf gewoon heel onzeker bent geworden???(door kritiek bv)

Ik ben idd een paar keer van mijn pony afgevallen. Daarbij komt dat ik niet zo'n geweldig evenwicht heb. Tel daarbij een puberende pony op, die erg snel en lenig is en daar handig gebruik van maakt Haha!

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 09:55

Ineke2 schreef:
Dimitri schreef:

Ik ben idd een paar keer van mijn pony afgevallen. Daarbij komt dat ik niet zo'n geweldig evenwicht heb. Tel daarbij een puberende pony op, die erg snel en lenig is en daar handig gebruik van maakt Haha!

knap dat je er dan toch weer op kruipt!!..bedankt voor de uitleg..zelf werk ik heel graag met mn stem als ik onzeker ben over waar ik op zit...voor mij werkt het, misschien voor jou ook!?(ik klep zn oren van zn hoofd..ik wordt er zelf alleen al veel rustiger van)

nog veel succes!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 09:57

Ineke2 schreef:
Dimitri schreef:

Ineke heeft een wat minder meewerkende rechterkant EN een zelf zadelmak/ beleerde kruising IJslander/Arabier (ineke dacht laten we het dan maar gelijk goed doen Haha! Haha!: D qua lastige combinatie Haha! ) Het zadelmak maken en beleren ging buitengewoon van een leien dakkie. En daardoor is Ineke ook al een heeeeeeel stuk zekerder geworden, ze rijd nu moeiteloos door situaties heen waar ze twee jaar geleden acuut afgestapt zou zijn.

Maar nu komt het, er is daar op stal in beide bakken nieuwe bodems gelegd, met als gevolg dat er niet meer losgegooit kon worden... neem een 5 jarige ijslander x arabier die 9 maanden onder het zadel is en geen mogelijkheid tot los gooien.............wat krijg je dan......... Juist, Problemen Haha! Haha! Haha! Met een hoofdletter P... En wel zulke problemen dat Ineke er twee a drie keer in een uur naast ging, omdat de pony gewoonweg zijn ei niet kwijt kon.

Gelukkig begrijpt de manegeeigenaar het nu en mag hij stiekumpjes los zo nu en dan........... en de problemen zijn eigenlijk al gelijk over.

nu weer even Ineke haar zelfvertrouwen opveizelen en dan gaat het weer helemaal goedkomen............. Cool

Dimitri................. Ineke gaat zingen Haha! Haha!:D

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 10:15

Ineke heeft een wat minder meewerkende rechterkant EN een zelf zadelmak/ beleerde kruising IJslander/Arabier (ineke dacht laten we het dan maar gelijk goed doen Haha! Haha!: D qua lastige combinatie Haha! ) Het zadelmak maken en beleren ging buitengewoon van een leien dakkie. En daardoor is Ineke ook al een heeeeeeel stuk zekerder geworden, ze rijd nu moeiteloos door situaties heen waar ze twee jaar geleden acuut afgestapt zou zijn.

Maar nu komt het, er is daar op stal in beide bakken nieuwe bodems gelegd, met als gevolg dat er niet meer losgegooit kon worden... neem een 5 jarige ijslander x arabier die 9 maanden onder het zadel is en geen mogelijkheid tot los gooien.............wat krijg je dan......... Juist, Problemen Haha! Haha! Haha! Met een hoofdletter P... En wel zulke problemen dat Ineke er twee a drie keer in een uur naast ging, omdat de pony gewoonweg zijn ei niet kwijt kon.

Gelukkig begrijpt de manegeeigenaar het nu en mag hij stiekumpjes los zo nu en dan........... en de problemen zijn eigenlijk al gelijk over.

nu weer even Ineke haar zelfvertrouwen opveizelen en dan gaat het weer helemaal goedkomen............. Cool

Dimitri................. Ineke gaat zingen Haha! Haha!:D[/quote]

..als ze dan maar goed vals zingt..blijft ie vanzelf staan!!!(in shock Haha! )...maar nu wordt het wel heel duidelijk..paardje is een megabom!..
hopelijk kan ie nog vaker los!!!
succes hoor en bedankt voor de uitleg!

lovelyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 15:44

hey

leuk paardje alleen jammer dat je zo verover zit.....net of je moet uhmm.................poepen

LinCas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 16:11

Hermesdeux schreef:
Gaaf setje! Staat hem goed. Even wat commentaar op de houding. De ruiter legt het onderbeen te ver naar achter en kukelt op sommige fotos naar voren. Probeer je rug recht te houden en je been lang... wordt het vast een ander plaatje.

nu denk ik wel dat de jas ook vertekend hoor...

ja ik sluit me hier bij aan. probeer je schouders meer naar achtere te doen, je moet als het ware er een beetje arrogant opzitten, schouders naar achter borst naar voren. misschien helpt het ook om je handen iets meer omhoog te brengen. verder ziet het er netjes uit. ook heel erg leuk setje. staat hem heel goed Knipoog
veel succes verder!

Maar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 16:33

leuk paardje en een leuk setje Knipoog
probeer rechter te zitten en haken uitdrukken

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 09:57

Dank je voor jullie bijdrage in dit topic, als jullie teruglezen dan zie je dat de redenen voor mijn houding e.d. als is uitgelegd Knipoog Lachen

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 10:38

wat zijn jullie super vooruit gegaan zeg OK dan! de laatste paar foto's zijn echt mooi!
en het setje staat hem helemaal super!!

Missbambie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 12:53

Hmm mischien wel handig als je je hakken naar beneden houd als je paard aan de kletter raakt hang je voet nog in de beugel!p

Voor de rest een leuke combinatie ruiter & paard

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 16:24

Missbambie schreef:
Hmm mischien wel handig als je je hakken naar beneden houd als je paard aan de kletter raakt hang je voet nog in de beugel!p

Voor de rest een leuke combinatie ruiter & paard

Misschien wel handig als je ook leest wat er al geschreven is Knipoog
Maar bedankt voor het compliment Lachen

Ninla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 18:49

Als ik de laatste foto's zie van toen jullie 'echt' aan het werk gingen, vind ik jullie erg vooruit gegaan! Haha!
Ziet er super uit, en tja die duikboot Clown Een begin is er Vork

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 19:47

Wow hey, wat zijn jullie vooruit gegaan zeg!! Echt super, Levi begint al mooi te sjouwen zo OK dan!
En petje af dat je na zo vaak vallen toch doorzet, menig mens had de pony in de wei gezet en was gaan dammen Haha! Heel knap Ja

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 14:12

*glunder* Pling
Thanx voor de complimenten.
Heb vandaag mijn beugels is 2 gaten langer gedaan...ondanks dat Kim eerst vond dat ik dat niet moest doen. Later moest ze mij toch gelijk geven, mijn benen lagen een stuk beter en ik kon veel meer mijn bekken kantelen.

Moet wel erg wennen aan nog langere beugels (meesten vonden mij al zolang zitten Haha! )

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 14:41

Euh, ik heb hem maar een langer gemaakt Ineke Haha! Haha! Haha!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 15:02

gijsenkim schreef:

Ikzelf had hem al 1 langer gemaakt Haha! Ja

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 15:06

Ineke2 schreef:
gijsenkim schreef:

Ikzelf had hem al 1 langer gemaakt Haha! Ja

oooooo dan heb je tegen mij geliegt Haha! Haha! Haha!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 17:02

Citaat:
oooooo dan heb je tegen mij geliegt Haha! Haha! Haha!

*gelogen* Schijnheilig

Echt niet, volgens mij heb ik dat gewoon gezegd hoor Haha!
Anyway, ik zit nu wel beter Ja