Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
schaapie schreef:Is de pony nog jong? En wat een leuk scheerpatroon![]()
Dimitri schreef:..vaak is het ook onzekerheid waarom mensen naar voren gaan zitten..zelf heb ik het op Dimitri niet..maar rij ook op een ander paard dan doe ik het zelf ook..moet echt op mn zit gaan letten..raar maar waar..voor de rest ziet het er toch tof uit!..leuke kleuren, leuke pony..blonde wapperde haren onder de cap vandaan..wat wil je nog meer!
Tindra schreef:Wauw Ineke, die laatste foto's zijn GEWELDIG !!!!!!!!
Echt helemaal super... jullie zijn enorm vooruit gegaan.
Dat setje staat hem trouwens ook prachtig hoor
Ineke2 schreef:Dimitri schreef:..vaak is het ook onzekerheid waarom mensen naar voren gaan zitten..zelf heb ik het op Dimitri niet..maar rij ook op een ander paard dan doe ik het zelf ook..moet echt op mn zit gaan letten..raar maar waar..voor de rest ziet het er toch tof uit!..leuke kleuren, leuke pony..blonde wapperde haren onder de cap vandaan..wat wil je nog meer!
Dat klopt, is ook puur onzekerheid...nouja en de rest is een balansprobleem
Dimitri schreef:mag ik vragen waarom je onzeker bent????..is het het paardje??...ben je een keer hard gevallen???...is het dat jezelf gewoon heel onzeker bent geworden???(door kritiek bv)
Ineke2 schreef:Dimitri schreef:mag ik vragen waarom je onzeker bent????..is het het paardje??...ben je een keer hard gevallen???...is het dat jezelf gewoon heel onzeker bent geworden???(door kritiek bv)
Ik ben idd een paar keer van mijn pony afgevallen. Daarbij komt dat ik niet zo'n geweldig evenwicht heb. Tel daarbij een puberende pony op, die erg snel en lenig is en daar handig gebruik van maakt
Ineke2 schreef:Dimitri schreef:mag ik vragen waarom je onzeker bent????..is het het paardje??...ben je een keer hard gevallen???...is het dat jezelf gewoon heel onzeker bent geworden???(door kritiek bv)
Ik ben idd een paar keer van mijn pony afgevallen. Daarbij komt dat ik niet zo'n geweldig evenwicht heb. Tel daarbij een puberende pony op, die erg snel en lenig is en daar handig gebruik van maakt
: D qua lastige combinatie
) Het zadelmak maken en beleren ging buitengewoon van een leien dakkie. En daardoor is Ineke ook al een heeeeeeel stuk zekerder geworden, ze rijd nu moeiteloos door situaties heen waar ze twee jaar geleden acuut afgestapt zou zijn.
Met een hoofdletter P... En wel zulke problemen dat Ineke er twee a drie keer in een uur naast ging, omdat de pony gewoonweg zijn ei niet kwijt kon.
:D
: D qua lastige combinatie
) Het zadelmak maken en beleren ging buitengewoon van een leien dakkie. En daardoor is Ineke ook al een heeeeeeel stuk zekerder geworden, ze rijd nu moeiteloos door situaties heen waar ze twee jaar geleden acuut afgestapt zou zijn.
Met een hoofdletter P... En wel zulke problemen dat Ineke er twee a drie keer in een uur naast ging, omdat de pony gewoonweg zijn ei niet kwijt kon.
:D[/quote]
)...maar nu wordt het wel heel duidelijk..paardje is een megabom!..
Hermesdeux schreef:Gaaf setje! Staat hem goed. Even wat commentaar op de houding. De ruiter legt het onderbeen te ver naar achter en kukelt op sommige fotos naar voren. Probeer je rug recht te houden en je been lang... wordt het vast een ander plaatje.
nu denk ik wel dat de jas ook vertekend hoor...
Missbambie schreef:Hmm mischien wel handig als je je hakken naar beneden houd als je paard aan de kletter raakt hang je voet nog in de beugel!p
Voor de rest een leuke combinatie ruiter & paard

Een begin is er
Heel knap
)
gijsenkim schreef:Euh, ik heb hem maar een langer gemaakt Ineke![]()
![]()
Ineke2 schreef:gijsenkim schreef:Euh, ik heb hem maar een langer gemaakt Ineke![]()
![]()
Ikzelf had hem al 1 langer gemaakt![]()
Citaat:oooooo dan heb je tegen mij geliegt![]()
![]()