Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Marliesje schreef:Alleen bij de inuitjes hou ik wel contact om te kunnen blijven lijden.
moes schreef:Ik zeg ook niet dat je waslijnen moet hebben (moet je zowiezo nooit) maar ik vind het gewoon niet genoeg ruimte, en als je paard op de binnenhand loopt te zeuren moet je nooit aan de binnenhand trekken (binnenbeen buitenteugel) en als ie dan nog niet reageerd geef je em eventueel een tikje op het binnenachterbeen, daar zit namelijk het probleem. Maar goed ik blijf bij die meningen en bij mijn andere meningen blijf ik ook en ga ik ook niet over in discussie want dan krijg je weer 6 paginas met onzin........
ik kan nog wel 10 argumenten noemen over hoe en wat maar dan word het niet gezelliger vermoed ik..........![]()
En dat ik niet gezien heb dat het 2 verschillende ruiters zijn, kan gebeuren toch jullie zijn allebij blond en ik heb er niet echt op gelet hoe jullie eruitzagen enzo ik let meer op de paarden.......

moes schreef:en als je paard op de binnenhand loopt te zeuren moet je nooit aan de binnenhand trekken (binnenbeen buitenteugel) en als ie dan nog niet reageerd geef je em eventueel een tikje op het binnenachterbeen, daar zit namelijk het probleem.
En dat ik niet gezien heb dat het 2 verschillende ruiters zijn, kan gebeuren toch jullie zijn allebij blond en ik heb er niet echt op gelet hoe jullie eruitzagen enzo ik let meer op de paarden.......

moes schreef:jah laat maar zitten, als jullie gelijk zo gepikeerd zijn als ik wat dingen zeg die mij opvielen..........

En dan nog ook zo fel reageren, zeker lange tenen!!!
Marshaha schreef:Goed onthouden voor je overhoring he Suus